BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Δευτέρα 4 Μαΐου 2009

Αποσταγματα ζωης...

Αποσταγματα ζωης...
(αποσπασμα απο το Κεφαλαιο 28 της συγγραφεως Χρυσα Δημουλιδου στο βιβλιο
"Σουιτα στο Παραδεισο"

1. Η ψυχη του ανθρωπου ειναι σαν το θεατρο.Υπαρχει η σκηνη,υπαρχουν και τα παρασκηνια.Οι θεατες βλεπουν μονο τη σκηνη.

2. Η ομορφια ειναι ενα κλειδι που ανοιγει ολες τις πορτες.Ετσι ομως και στραβωσει,το πετανε ολοι στα σκουπιδια.

3. Στη προσπαθεια μου να βρω τους αντρες,εχασα τον ευατο μου.Στην προσπαθεια μου να βρω τον ευατο μου,εχασα τους αντρες.Στο τελος εγινα σοφη.

4. Αν οι γυναικες ακουγαν περισσοτερο και οι αντρες μιλουσαν περισσοτερο,τοτε οι μεν πρωτες θα γλιτωναν απο πολλα λαθη και οι δευτεροι θα προλαβαιναν απειρα λαθη.

5. Ανθρωποι που δεν εμειναν ποτε μονοι,στην ουσια δεν εμαθαν ποτε ποιοι πραγματικα ειναι.

6. Η θαλασσα της ζωης αποτελειται απο καρχαριες που υποκρινονται τα δελφινια και απο δελφινια που παριστανουν τους καρχαριες.Και οι μεν και οι δε πρεπει να επιβιωσουν.

7. Σε μια ερωτικη σχεση οι μεγαλες διαφορες ηλικιας πρεπει να αποφευγονται.Συντομα ο ενας θα προδωσει το κορμι του και ο αλλος το μυαλο του.

8. Αν ειναι αληθεια οτι η γυναικα θυμιζει γατα και ο αντρας σκυλο,τοτε γιατι δε την αφηνουν ελευθερη να αλωνιζει και γιατι ο αντρας δεν ειναι πιστος;

9. Το να πονας για ενα χωρισμο με αιτια ειναι το μικροτερο κακο που μπορει να σου συμβει.Το μεγαλυτερο ειναι να προσπαθεις να ξαναγυρισεις πισω.

10. Υπαρχουν ανθρωποι που ειναι μονοι και υπαρχουν ανθρωποι που ειναι μοναχικοι.Οι πρωτοι προκαλουνε οικτο,οι δευτεροι εμπνεουν ζηλια.

Υ.Γ Διαλεξα τα καλυτερα και αυτα που αρεσαν σε εμενα.Τα βρηκα ακρως σωστα εν μερει "ψαγμενα"και ειπα να τα μοιραστω μαζι σας...

10 διεξοδοι:

Ελενα καπακιώτου είπε...

5. Ανθρωποι που δεν εμειναν ποτε μονοι,στην ουσια δεν εμαθαν ποτε ποιοι πραγματικα ειναι.


αυτο μαλλον ταιριαζει να το λεω εγω!!!! πολυ ωραιο..... πραγματι οσα διαλεξες αξιζε τον κοπο!!!!

καλο βραδυ

Σταλαγματιά είπε...

Παρ´ολο που ως συγγραφέα δεν την πολυ συμπαθώ τα αποσπάσματα που επέλεξες μου άλλαξαν την άποψη.

Καλό ξημέρωμα
φιλιά

jeminis είπε...

Καλά έκανες,,,
που τα μοιράσθηκες
μαζί μας.
Δεν έχουμε όλοι πρόσβαση
σ'αυτά....
και πόσο σοφά που είναι!!!

Dreamy Cloud είπε...

Ένα κι ένα, καλά έκανες και τα διάλεξες.. Μικρά αλλά σε προκαλούν να κάτσεις και να σκεφτείς. Φιλάκια πολλά!

Άνεμος είπε...

Το 4 και το 9 μου άρεσαν πολύ. Ωραίες κουβέντες λέει η συγγραφέας...

Καλές επιλογές!!!

Καλησπέρα!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

μου αρεσαν ολα πολυ!!!
απο την ιδια εχω διαβασει μονο το τελευταιο της βιβλιο αλλα τωρα μου κινησες την περιεργεια και για αλλα...

ξερεις αυτο το κανω κι εγω...
καθομαι και γραφω σε ενα τετραδιακι διαφορα αποσπασματα απο βιβλια που μου αρεσουν...
σου θυμιζει τιποτα...;χιχιχι

νεραιδενια φιλακια!!!

Elen Chamelen είπε...

Όταν μιά πόρτα κλείνει, μιά άλλη ανοίγει, αλλά συχνά κοιτάζουμε τόσο λυπημένα και για τόσον καιρό την κλειστή, που δε βλέπουμε αυτή που άνοιξε για χάρη μας.

Αλεξαντερ Γκράχαμ Μπελ

;)

προφήτηs είπε...

κάθε φράση της ξεχωριστή... και κάθε προσπαθεία της αποδεικνύεται πραγματική...

υπέροχη ανάρτηση

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΟΛΥ ΣΟΦΑ ΟΛΑ.ΤΟ 1 ΚΑΙ ΤΟ 5 ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΙΟ ΠΟΛΥ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

#lockheart# είπε...

ειχα απαντησει σε ολους αλλα δε μπορω να εξηγησω..που πηγε το σχολιο μου...
εν πασει περιπτωση σας ευχαριστω ολους θερμα για τα τοσο γλυκα λογια σας..να περνατε ομορφα...τη καθε στιγμη....
φιλιαααα....