BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Τρίτη 14 Ιουλίου 2009

Τον ευατο σου να κοιτας...


Τον εαυτό σου να κοιτάς...
Πίσω ποτέ σου μη γυρνάς...
Και εγώ θα χαίρομαι...
κι ας είμαι μακριά σου...

Τον εαυτό σου να κοιτάς...
Να ταξιδεύεις να γελάς...
Και να χαρίζεις όπου θέλεις την καρδιά σου...

Τον εαυτό σου να κοιτάς...
Πίσω ποτέ σου μη γυρνάς...
Έιναι μονόδρομος ζωή μου η ζωή μας...

Τον εαυτό σου να κοιτάς...
Κι αν τώρα πια δεν μ' αγαπάς...
Να μην το λες αυτό...
ας μείνει μεταξύ μας...

Μα σε χρειάζομαι κι ας λέω δεν πειράζει...
Πρόσωπο άλλαξες το έργο δεν αλλάζει...
Κι αν κάτι άλλο τη ζωή σου εξουσιάζει...
Να σ ' αγαπάει αληθινά αυτό με νοιάζει...

Τον εαυτό σου να κοιτάς...
Πίσω ποτέ σου μη γυρνάς...
Κι εγώ θα χαίρομαι...
κι ας είμαι μακριά σου...

Τον εαυτό σου να κοιτάς...
Και το θυμό σου να ξεσπάς...
Πάνω σε μένα που στ' αλήθεια σε πονάω...

Τον εαυτό σου να κοιτάς...
Και το κλειδί της μοναξιάς...
Στείλτο σε μένα που ακόμα σ' αγαπάω...






17 διεξοδοι:

Μυστικό Μονοπάτι είπε...

Πόσο δύσκολο να νοιάζεσαι για τον άλλον ακόμη κι αν βρίσκεται μακριά σου, ακόμη κι αν δεν είναι στην αγκαλιά σου....???

Υπέροχο τραγούδι...
Υπέροχοι στίχοι...!!!!

"Μυστικά" φιλιά καλή μου..!

jeminis είπε...

Τον εαυτό μου να κοιτώ
υπόσχομαι...
Της μοναξιάς μου το κλειδί
στο εμπιστεύομαι...

Ξωτικουλι είπε...

Tα λέει όλα το τραγουδάκι..
Τί να πούμε και εμείς;;;

Την καλημέρα μου.

jacki είπε...

Τον εαυτό σου να κοιτάς το λοιπόν μικρό μου.
Είσαι πολύτιμη.
Σε φιλώ.

✿ margarita είπε...

Μα σε χρειάζομαι κι ας λέω δεν πειράζει...

Κρυμένες αλήθειες..

Καλημέρα κορίτσι :)

Άνεμος είπε...

Τον αγαπάς και νοιάζεσαι... Ακόμα και αν δεν είναι κοντά σου...

Να κοιτάς και τον δικό σου εαυτό όμως, ναι; Χρειάζεσαι και συ αγάπη...

Φιλάκια και καλημέρα !

προφήτηs είπε...

υπέροχο το τραγούδι...

ότι κ αν γίνει ότι κ αν έγινε η αγάπη αυτή δεν έφυγε...
κ το κλειδί της μοναξιάς στείλτο σε μένα που ακόμα σε αγαπάω...

καλημέρα

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ.ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

#lockheart# είπε...

Μυστικο μονοπατι

Ειναι το μεγαλειο της αγαπης...
να τον αφηνεις ελευθερο..ακομη κι αν νοιζεσαι ειλικρινα...

πολλα φιλακια!

#lockheart# είπε...

jeminis

αχ καλε μου...
μη μου εμπιστευεσαι εμενα κλειδια...
το δικο μου το εχω χασει καιρο...

καλα να περασεις!φιλι!

#lockheart# είπε...

Ξωτικουλι

Πραγματι..οι στιχοι μιλανε απο μονοι τους...
γλυκο φιλι γλυκια μου!

#lockheart# είπε...

Ιωαννα μου

Κοριτσακι...ψιτ..
ντρεπομαι...
Σ'ευχαριστω...θα τον κοιτω,κανε το ιδιο και εσυ ομορφη...
φιλι τεραστιοοο..

#lockheart# είπε...

edelweiss margarita

λουλουδι μου ομορφο...
κρυμμενες αληθειες που τοσο πολυ μας νοιαζουν.
κι ας πονανε...

σε φιλωωω!

#lockheart# είπε...

Ανεμε

Ετσι ειναι τα πραγματα...να αγαπας καποιον ακομα κι αν η ζωη ειχε αλλα σχεδια...να τον νοιαζεσαι και να τον σκεφτεσαι σιωπηλα.
Θα τον κοιτω..και θα τον αγαπω...για το αν θ'αγαπηθει,δε το γνωριζω...κι ας πεθαινω να το ακουω...

#lockheart# είπε...

προφητη μου

Ο,τι και να γινει...η αγαπη δε σβηνει...και να'ξερες ποσα κλειδια κρατω..ασε καλυτερα...και το δικο μου ευατο συνεχως κλειδωμενο το κρατω..μα δε με νοιαζει..αγαπω...

φιλι γλυκο!

#lockheart# είπε...

skpoytzako

Χαιρομαι που σου αρεσει!!!
Να εισαι καλα φιλε μου...
φιλακια πολλα!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.