BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Τετάρτη 8 Ιουλίου 2009

(παρτ)ειδα...

αποψε λεω να παιξουμε ενα παιχνιδι...

διαφορετικο απο αυτα που συνηθιζες να παιζεις μικρος...

δεν ειναι εφταπετρο...ουτε κυνηγητο...ουτε καν κρυφτο...

που ξερω πως ηταν και ειναι το αγαπημενο σου...

θα κρυφτεις πισω απο τα χαρτια μια τραπουλας...

τη τραπουλα της αγαπης...

θα κρυφτεις παλι απο μενα...

και θα βαλεις ασσους στο μανικι σου που θα τους ξεστομισεις τη καταλληλη στιγμη...

δε μου αρεσει να χανω...το ξερεις...

αλλα αποψε νοιωθω την ηττα να ερχεται πανηγυρικα με το λαβαρο υψωμενο...

κι ομως σε αφηνω να με κερδιζεις...

λενε πως οποιος χανει στα χαρτια κερδιζει στην αγαπη...

ας διευκρινηστει παρακαλω...

στην αδιεξοδη αγαπη;
στην ανιδιοτελη αγαπη;
στην απουσα αγαπη;
στην πλατωνικη αγαπη;

κι αλλα πολλα επιθετα θελω να ταιριαξω πλαι της...

αμφεβαλλα τοσο πολυ σημερα για την αυτουσια εννοια της λεξης...


"κατι μου κρυβεις τη καρδια σου δε μου ανοιγεις...
και ολο περναει απο το μυαλο μου το κακο..."

κατι μου κρυβεις...

το βλεπω στις κουπες που σχηματιζονται στα ματια σου...

παιζεις υπουλα με λαθος θυμα...

παιζεις με κλειστα χαρτια...στα ανοιχτα φυλλοκαρδια της καρδιας μου...

"πες μου τι τρεχει...
η καρδια μου εμενα αντεχει...



κι ομως ακουω τα λογια σου που φωναζουν απο την αρενα του μυαλου σου...

τα βλεπω κιολας να μου κουνανε το ασπρο σημαιακι...

ετοιμα να μου παραδοθουν...


"πες μου αν αλλη αγαπας...

πες μου αν σε χανω..."

κι ομως εισαι διπλα μου και λειπεις...


κερδισες...
μα μοναχα μια παρτιδα...

και το παιχνιδι συνεχιζεται...

"αντρες καρτες.................................
που κρατανε τις καρδιες σα καρτες..."








22 διεξοδοι:

Άρτεμις είπε...

"...εισαι διπλα μου και λειπεις..."

Τούτο είναι το χειρότερο... Μαζί κι όμως μόνη... Να ξέρεις ότι πλαι σου είναι ότι αγαπάς κι όμως δεν είναι εδώ στ' αλήθεια... Η απόσταση στα κορμιά μικρή μα στις ψυχές όλο και μεγαλύτερη...

Διευκρίνιση δεν χρειάζεται...
Μια αγάπη υπάρχει μονάχα... Η αληθινή...
Κάθε τι άλλο ειν' απλά υποκατάστατο...

Να προσέχεις...
Ανταποδίδω την χαρισμένη αγκαλιά...

Σταλαγματιά είπε...

Στον έρωτα χωράνε τα παιχνίδια μα μόνο τα τίμια και τα αληθινά.
Στην αγάπη κερδίζει εκείνος που ξέρει να την κρατά στην καρδιά.
Όποια αγάπη κι αν είναι, άλλωστε μια μόνο είναι!!

Φιλί γλυκό

Elen Chamelen είπε...

Ο έρωτας,η αγάπη είναι παιχνίδια...
Με φανερά χαρτιά και κινήσεις που μόνο καλό θα φέρουν...Οι άσσοι ας μείνουν στο κουτί..
Σ'ευχαριστώ πολύ για το βραβειάκι μικρή μου..
Φιλιά

Ξωτικουλι είπε...

Ένα τραγουδάκι απο εμένα..

http://www.youtube.com/watch?v=GLFM7Wf-xAU

Ποτέ μην αφήνεις μια παρτίδα να χαθει..
Ακόμα και αν έχεις δώσει όλα σου το όπλα, πολέμησε το.
Δινει αξία στην ήττα..

προφήτηs είπε...

ορφέας περίδης.. κάτι μου κρύβεις...

κάποτε προσπάθησα να βρω την ιστορία του τραγουδιού.. ποτέ δε τα κατάφερα.. αν κ μέσα από τα λόγια σου μόλις την έφτιαξα...

αθώα μυστικά...; ή κάτι ποιο σημαντικό... κάποτε θα μάθεις... κάποτε που ίσως να μη θέλεις...

ελπίζω να είναι απλά ένα μικρό αθώο μυστικό...κ να μη χαθεί αυτό το παιχνίδι, να μείνει ζωντανό...κ να πλέει μέσα στην καθημερινότητά σου...

καλησπέρα

ναδα.- είπε...

Μμμ
Κερδίζει στην χαμένη αγάπη
Ίσως

#lockheart# είπε...

Αρτεμις

γλυκια μου η αποσταση στις ψυχες ειναι οχι απλα μακρια αλλα απροσιτη.
να ζεις σε μια ψευδαισθηση...
να υπαρχεις μα να λειπεις...
το κενο τεραστιο.Ειναι θεικο οταν καταφερει καποιος σε αγγιξει σε αυτο το επιπεδο.
φιλι γλυκο!

#lockheart# είπε...

αναστασια

καλη μου,η αγαπη να ανηκει τελικα στα τυχερα παιχνιδια;να τη παιζουμε κορωνα-γραμματα;ισως...
παντως δεν ειμαι τυχερη...σε αυτα...δεν ημουν ποτε.ειναι για αλλους μαλλον αυτα.

σε φιλω!

#lockheart# είπε...

Αssel

Οι ασσοι μας εχουν καταστρεψει...δυστυχως...τα κρυμμενα μυστικα!

Υ.Γ παρακαλωωωω....

#lockheart# είπε...

Ξωτικουλι

Σευχαριστω...πολυ ομορφο τραγουδι.Τι γλυκο που μου το θυμισες...
Ελα λοιπον να παιξουμε..(κι ας χασουμε...)

φιλι!

#lockheart# είπε...

προφητη

οσο σκαλιζεις..τοσο βρισκεις...
και εγω ας ελπισω πως τα τοσα μυστικα που ψυχανεμιζομαι οτι κρυβονατι να ειναι αθωα...

#lockheart# είπε...

Ναδα

καλε μου...
Λες;
αν χαθει η αγαπη...
χαθηκα και εγω...

ναδα.- είπε...

:)

για το καλε μου... επιτελους...
:)

#lockheart# είπε...

ναι βρε ΝΑΔΑ..επιτελους!!!
ηθελα απο καιρο να στο πω...αλλα που να σε βρω;
φιλι τεραστιοοοοο!!!
:)

jeminis είπε...

Δεν είναι μόνο μια παρτίδα!!!
Το παιχνίδι συνεχίζεται...

jacki είπε...

Κομματάρα.
Μικρό μου η αγάπη.. πονάει.. Αλλά είναι αγάπη.
Αυτό φταίει και όλο χάνω..
Που είμαι τυχερή στα χαρτιά..
Έτσι χάνω στην αγάπη :)))))
Καλημέρα σου.

Μυστικό Μονοπάτι είπε...

Ένα βραβείο σου φέρνω στον λαβύρυνθό σου...

"Μυστικά" φιλιά!!!!

#lockheart# είπε...

jeminis

το παιχνιδι συνεχιζεται...μεχρι οι παιχτες να κουραστουν..μεχρι να τελειωσουν οι αναστολες για καινουργια ρισκο...μεχρι...ποιος ξερει;παμε για αλλη μια παρτιδα;

#lockheart# είπε...

jacki

ποναει η αγαπη μου ματια μου ποναει...και εμεις το ξερουμε απο ολους πιο καλα...

φιλακια πολλα!!!

#lockheart# είπε...

μυστικο μονοπατι

Σ'ευχαριστωωωωωωωωωωωω
και παλι πολυ!!!!
:)

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

ποιος κερδιζει και ποιος χανει αληθεια στην αγαπη...;
υπαρχει κερδισμενος και χαμενος...;
εκεινος που φευγει η' εκεινος που μενει ποναει πιο πολυ...;

αλλη μια παρτιδα μπας και μαθουμε την απαντηση...
θαρρω πως παλι δεν θα βγαλουμε συμπερασμα...

"πες μου τι τρεχει...η καρδια μου εμενα αντεχει..."

νεραιδενια φιλακια γλυκια μου!!!

#lockheart# είπε...

ναι νεραιδουλα μου...οι απαντησεις κενες και γεματες αμφιβολια...
παιζω μπας και βρω την απαντηση σε τυχερα παιχνιδια που στηνει η ζωη...
ποιος θα κερδισει κρυμμενο χαρτι...

φιλακια πολλα ματια μου!