BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Κυριακή 2 Αυγούστου 2009

Ηappy birthday to...ME!!!!!




Ειναι ΑΛΗΘΕΙΑ λοιπον....
Αποψε κλεινω τα 23 μου χρονια...

Μεγαλωσα και εγω το ΜΙΚΡΟ....
Κοπιαστε να σας κερασω τουρτιτσα...
γρηγορα ομως γιατι θα λιωσει...



ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΥ ΠΟΛΛΑ
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!





Υ.Γ1 Δε φταιω εγω που μεγαλωνω...
Φταιει η
ΖΩΗ που ειναι μικρη...
Υ.Γ2 Θα σας αφησω μοναχουλια για καμια βδομαδιτσα...
να μου περασετε υπεροχα και να προσεχετε..
Μουτς...φιλακια πολλααααα!

14 διεξοδοι:

προφήτηs είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ...

να τα εκατοστήσεις... κ μην ανησυχείς... κανένας δε μεγαλώνει ποτε... μια ψευδαίσθηση είναι ο χρόνος....

χρόνια πολλά κ πάλι... κ είμαι σίγουρος ότι κάθε αποψινή σου ευχή θα πραγματοποιηθεί...

καλό βράδυ...

Φωτεινή Κανάκη είπε...

Χρόνια πολλά,όμορφα με χαμόγελα και υγεία σε σένα και σε όσους αγαπάς!!!Καλό μήνα ακόμη και να περάσεις όμορφα τις στιγμές του υπόλοιπου καλοκαιριού!!Χεράκια αγκαλιές!!

jeminis είπε...

Χρόνια σου πολλά,,,
να τα εκατοστίσεις!!!!

✿ margarita είπε...

Χρόνια σου πολλά!!

Η κάθε σου επιθυμία δική μου ευχή!

Ευτυχισμένα γενέθλια :))

Ξωτικουλι είπε...

Xρόνια σου καλά, γεμάτα και ευτυχισμένα..
Να περνάς καλά ο,τι και αν κάνεις.

Φιλί.

Σκορπινα είπε...

Χρόνια πολλά!!!!!!!!!!!!@Να τα εκατοστήσεις και να είσαι πάντα ευτυχισμένη!

Μουτς μουτς!
Να περάσεις τέλεια τη βδομαδούλα σου και να γεμίσεις τις μπαταρίες σου για το χειμώνα!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

και απο εδω κοριτσακι μου
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΚΑΛΑ!!!

να εισαι γερη και δυνατη παντα!
υγεια υγεια υγεια!!!ολα τα αλλα ερχονται,παρερχονται,εισερχονται και εξερχονται!!!

να εισαι ευτυχισμενη με πολυ αγαπη γυρω σου και ανθρωπους αληθινους τριγυρω σου!!!

εχεις την αγαπη μου και μπολικη αστεροσκονη!!!

φιλια μαγεμενα και νεραιδενια!!!

anima είπε...

Χρόνια καλά.Όμορφα.Ζεστά.Αληθινά.Χαμογελαστά.Αγαπησιάρικα.Παθιασμένα

Χρόνια πολλά

Alks--Anna είπε...

Λίγο καθυστερημένα αλλά να ευχηθώ και γωωω..

Χρόνια πολλααααά,καλά,όμορφα,υγειή,
ευτυχισμένα,επιτυχημένα,ερωτευμένα και αγαπημένα!!!

Να τα εκατοστήσειειειιις!!!!

Αγκαλίτσα και Φιλάκιαααα!!!

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά βρε... τα καλύτερα είναι μπροστά ... τρέχα να τα ζήσεις... δυνατά, αληθινά, καθαρά...

Γενεθλιακό φιλί

Raven είπε...

Χρόνια σου πολλά, μικρή μου, έστω και καθυστερημένα! Να σε χαιρόμαστε και να σε χαίρονται όσοι σε αγαπούν... Σου εύχομαι υγεία, αγάπη και πολλά πολλά χαμόγελα!

Φιλάκια και καλη συνέχεια στο καλοκαίρι σουυυυυ :)))

#lockheart# είπε...

I am back again!!!!!
Σας ελειψα;εμενα πολυυυυυ!!!
Eνα μεγαααααααααααλοοοοοο
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...για τις ευχες να ειστε ολοι καλα!!!

προφητη

Miou-popofotitsa

jeminis

margarita

ξωτικουλι

σκορπινα

ναιαδα

ανιμα

Alks

Oδοιπορε

Raven


ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

Adam The Sinner είπε...

ξέρεις κάτι;
αγκαλιά και φιλιά!!!

γιατί ποτέ δεν είναι αργά γι αυτά . . .

να περνάς ευτυχισμένη!!

#lockheart# είπε...

Αχ πρωτοπλαστε που ελειψαν οι αγκαλιες σου...επιτελους εισαι εδω ξανα...
:)
Σ'ευχαριστω καλε μου...