BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Παρασκευή 21 Αυγούστου 2009

ενα ονειρο κακο...





Kλεινω τα ματια...


καθε μου κυτταρο κλονιζεται απο την απουσια σου...

καθε μου κινηση στραγγαλιζει τους αιωνιους φοβους μου...
καθε μου ελπιδα...αναρθρη κραυγη που βιαζει συνεχως τη σκεψη μου...
εισαι δ
ιπλα μου...σε κοιταζω...μα δε σε φθανω...
θελω να σε αγγιξω μα η μορφη σου διαφανο πεπλο που με τυλιγει...
το νοιωθω σα θηλια στο λαιμο μου ετοιμο να με πνιξει...

καθε αφη εκμηδενιζεται...καθε επιθυμια...εξαυλωνεται...






η φυγη σου...πονος διαξιφιστικος μεσα μου...
που μεταμορφωνεται σε αδιστακτο τερας που καταπινει κομματι-κομματι τη σαρκα μου...

με σκοτωνει μερα με τη μερα...με πεθαινει...
το αντιδοτο μου εσυ...

το επτασφραγιστρο μυστικο μου για να γιατρευτω.
..
μα δε το ξερεις..
φταιει που δε στο ξεστομισα ποτε.
..







Ανοιγω τα ματια...


Ενα ονειρο..που μετατραπηκε σε εφιαλτης...

η αγωνια ζωγραφισμενη στα ματια σου που με κοιταζουν και με μαστιγωνουν με το κλεισιμο τους...
τουτο το σταυροδρομι ας μη χρειαζοταν να το διανυσουμε...

τουτη η γεφυρα της μοναξιας ας γκρεμιζοταν με μιας..
.
μεινε αποψε...μονο αποψε...
φιλα με ξανα στα ματ
ια...
και πες μου πως ηταν ενα
ονειρο κακο...



18 διεξοδοι:

anima είπε...

Όνειρο που έγινε εφιάλτης..

Γιατί ποτέ μου δεν ξεστόμισα πως το όνειρό μου είσαι εσύ..

και τώρα μετανιώνω.μα είναι αργά(;)

Adam The Sinner είπε...

Όνειρο ήταν . . .

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

δεν ξερω γιατι σωπαινουμε πολλες φορες ενω θα πρεπε να μιλησουμε...
να ακουστουν οι βαθυτερες αναγκες μας και αληθειες...
σιγουρα θα υπηρχε καποιος λογος...

ονειρο ηταν ματια μου...;

σε φιλω πολυ!!!

Joanna είπε...

Φυγη που ποναει...
Σιωπη διχως λογο...
Μεσα μας ομως...ουρλιαχτα!
Μακαρι αυτα τα συναισθηματα να μενουν μονο στα ονειρα...

Φιλια!

jacki είπε...

Τι έγινε ρε μωρό;

Γιατί έτσι;

Σου στέλνω ένα φιλί γλυκό.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΓΥΡΙΣΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΑ ΤΙΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΟΜΟΡΦΑ.

προφήτηs είπε...

ένα κακό όνειρο ήταν... μόνο αυτό... μη το σκεφτείς ποτέ ξανά...

Ανώνυμος είπε...

kalos se vrisko kai pali meta tis diakopes ... kai pali magenenos eimai .... oniro ... sigoura oniro ...... " touti h gefira tis monaksias as gremizotan me mias " latremenes kouvendes....... se filw!!!

#lockheart# είπε...

anima

ειναι αργα...
μιλω μα δε με ακους...
ποτε σου δε με ακουσες..ισως φταιω εγω που σου ψιθυριζα...

#lockheart# είπε...

πρωτοπλαστε

...ονειρο ηταν.....
που μεσα στη δινη του..ξυπνησα...:)

#lockheart# είπε...

ναιαδα

κοριτσακι μου...
δε ξερω μη με ρωτας...
φοβος εγινε η αναγκη...
εχω αναγκη να μη με φοβαμαι...

φιλι γλυκο!

#lockheart# είπε...

Joanna

...μακαρι μικρη μου..να κλειναμε τα ματια και να ζουσαμε τα ονειρα μας...
...μακαρι να τα ανοιγαμε και να βλεπαμε ολα οσα δε προλαβαμε να ονειρευτουμε...

#lockheart# είπε...

jacki

πριγκηπεσσα μου...
εγινε...το ονειρο..απιαστο...
σε φιλω!

#lockheart# είπε...

σκρουτζακο

γλυκε μου καλωσορισες!ευχομαι και εγω ολα να πανε καλα!!!!

#lockheart# είπε...

προφητη

θα προσπαθησω...καλε μου...
υποσχεση._

#lockheart# είπε...

αδερφουλη...

μου ελειψες...
καλωςηρθες...σ'ευχαριστω γλυκε μου...που λατρευεις κατι απο μενα...
:)

KitsosMitsos είπε...

Φεύγει όμως κλείνοντας τα μάτια ή επανέρχεται δριμύτερο; Αυτό με προβληματίζει...

#lockheart# είπε...

kitsosMitsos

καλως τον!!!!;))))
κοιτα...φευγει εφοσον ονειρευτεις κατι διαφορετικο απο αυτο που σε ταραξε...