BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Τρίτη 18 Αυγούστου 2009

(ταξι)οδευοντας...



Ήθελα να 'μαι η αφή στην άκρη των δακτύλων σου...
ό,τι αγγίζεις να 'χει κάτι κι απ
ό μένα...
να 'μαι τη νύχτα η φωνή χαμένων φίλων σου...
που λεν τραγούδια παλιά κι αγαπημένα...

Ήθελα να 'μαι εισιτήριο στην τσέπη σου...
όταν σε μένα ταξιδεύει η σκέψη σου...
ήθελα να 'μαι εισιτήριο στην τσέπ
η σου...
όταν σε μένα ταξιδεύει η σκέψη σου...




Ήθελα να 'μαι η σκιά στην άκρη των βλεφάρων σου...
η μόνη λέξη στο παραμιλητό σου...

να 'μαι η πρώτη ρουφηξιά απ' το τσιγάρο σου... κι η τελευταία η γουλιά απ' το ποτό σου...






Θα 'θελα να 'μαι αστραπή που σβήνει μες στο βλέμμα σου...
πάνω στο χέρι η τυχερή γραμμή σου...
να 'μαι κρυμμένος πυρετός μέσα στο αίμα σου... για να ξυπνάω τις φωτιές μες στο κορμί σου...


10 διεξοδοι:

προφήτηs είπε...

(ταξι)οδεύντας με μια φλόγα στα χέρια, αγκαλιάζοντας έναν ουρανό... γεμάτο από τα αστέρια... που ακουμπάς, κ με αφήνεις να κοιτώ... αγκαλιάζοντας τα χείλη, που κρύβουν θησαυρούς κ πάθη μέσα σε όλα εκείνα τα ανεξήγητα μυστήρια... ζωής...

Ξωτικουλι είπε...

...ο,τι ζητάει δηλαδή κάθε ερωτευμένος άνθρωπος, που δεν αντέχει τίποτα λιγότερα απο τα ΠΑΝΤΑ..
Θελει τα πάντα δικά του, μόνο δικά του.

Σου έυχομαι αυτα που θέλεις και ζητάς να γίνουν και να μείνουν αυτα που θέλει να σου προσφέρει..

Καλό βράδυ.

Ανώνυμος είπε...

Υπέροχοι στίχοι όμορφα ντυμένοι με ζεστασιά, όνειρο, φως και συναίσθημα...

Φιλί και καλημέρεςςςςςςςςςς

anima είπε...

Ήθελα.
Θα ΄θελα.

Μα είμαι;...

Φιλιά πολλα

Μυστικό Μονοπάτι είπε...

Τι ύπεροχο συναίσθημα!!! Να θές να είσαι όλα αυτα... Να μην σου φ΄τανει τίποτα λιγό τερο!!!

"να 'μαι η πρώτη ρουφηξιά απ' το τσιγάρο σου... κι η τελευταία η γουλιά απ' το ποτό σου..."
Αυτό θα κρατήσω εγω!!!!

"Μυστικά" φιλιά!!!

#lockheart# είπε...

προφητη

γλυκιε μου...
πως τα λες καθε φορα και με αφηνεις αφωνη...πες μου τι παραπανω να προσθεσω;
τι παραπανω να πω πλαι σε αυτα τα ομορφα λογια που μοιραστηκες εδω μαζι μου;
σευχαριστω...
φιλι τεραααστιο!

#lockheart# είπε...

Ξωτικουλι

ματια μου σευχαριστω παρα πολυ...
και σε σενα ευχομαι αυτα τα ΠΑΝΤΑ που ζηταει η ψυχουλα να τα βρει αν δε τα εχει ηδη βρει...
σε φιλω!!!

#lockheart# είπε...

Οδοιπορε

Τις καλησπερες μου πια...
ΝΑΙ!!!ομορφα που ειναι...
Φιλι!!!

#lockheart# είπε...

Ανιμακι

Θελω...
Συνεχεια...
τι;
Μαλλον δεν ειμαι για να θελω...

#lockheart# είπε...

Μυστικο μονοπατι

καλη μου...τοσες λιγες γραμμες να κρυβουν ερωτα...αφοσιωση...
Ειναι ομορφοι!!!ΝΑΙ!
φιλι!!!