BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Κυριακή 25 Ιουλίου 2010

...Ανοητες ανοησιες...

Λες...δεν αντεχεις τα μεγαλα λογια...
μακαρι να μου εφθαναν τα μικρα...

"...ΤΑ ΦΕΡΑΜΕ ΑΠΟ ΕΔΩ,ΤΑ ΦΕΡΑΜΕ ΑΠΟ ΕΚΕΙ,
ΕΓΩ ΞΑΝΑ ΣΤΟ ΤΙΠΟΤΑ,ΣΤΟ ΓΕΝΙΚΑ ΕΣΥ.ΣΤΟ ΓΕΝΙΚΑ..."

Λες εχεις αλλεργια στη λεξη <<σ'αγαπω>> και προτιμας να το δειχνεις με πραξεις...
'Η εγω ειμαι τυφλη ή εσυ υστερεις  μη λεκτικης επικοινωνιας...

Λες οτι μου αξιζει το καλυτερο και θες να ειμαι ευτυχισμενη...
Δηλαδη το να εχω εσενα πλαι μου σημαινει πως εισαι αναξιος και γεννημενος να σκορπας τη δυστυχια;
Εξηγησε μου,πριν λαλησω τελειως...
Λες...



"...ΤΩΡΑ ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ,ΤΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ,
ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΠΑΙΞΑΜΕ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΜΕ ΖΑΡΙΑ ΠΕΙΡΑΓΜΕΝΑ..."



Ακου,βαρεθηκα να σε ακουω να λες...
μεινε,πολεμησε το,εστω προσπαθησε το,
ή αλλιως δωσε μια μουτζα σε ολα και αδειασε μου τη γωνια...

Η αγαπη φιλε δε χορταινει με ψιχουλα,
ουτε ξεδιψα με μισογεμισμενα ποτηρια ευτυχιας...
ή μεθας και γινεσαι τυφλα,ή απλα δε πινεις...

"...ΑΝΟΗΤΕΣ ΑΓΑΠΕΣ..."
ΑΝΟΗΤΑ ΦΙΛΙΑ...
ΛΟΓΙΑ...ΛΟΓΙΑ...
ΛΟΓΙΑ ΨΕΥΤΙΚΑ;;;;;;;;;;



7 διεξοδοι:

Μικρές ανάσες είπε...

Μια γρήγορη βόλτα για καλό καλοκαίρι και πολλές βουτιές!!!

efhbos είπε...

Χαθηκαμε...
Και σε βρησκω πιο δυνατη απο πριν...

"'Η εγω ειμαι τυφλη ή εσυ υστερεις μη λεκτικης επικοινωνιας..."

Ποιος ξερει...Ισως ψαχνει κατι αλλο, και δεν το λεει.

"ή μεθας και γινεσαι τυφλα,ή απλα δε πινεις..."

Αν αγαπας...Καλυτερα να μην πιεις...Ειναι πολυ χαλια τα πραγματα μετα. Απο πρωτο χερι τα εζησα!

Καπου εδω θα τριγυρναω...;)
Καλημερα!

Lost For Words* είπε...

Μήπως ο καθένας το "νιώθει" αλλιώς?

Ανώνυμος είπε...

Η ίδια αρχέγονη ιστορία να παίζεται στις καρδιές τόσων πολλών ανθρώπων...

... και η αυλαία, αργεί...

Καλημέρες

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

...
τα βαρεθηκα αυτα τα λόγια και τις υπεκφυγες και την δηθενια...
βαρεθηκα να βαζουν μπροστα ταχα μου ιστοριες του στυλ "σου αξιζε μια καλυτερη αγκαλια" κλπ κλπ...

Ή πινεις και γινεσαι τυφλα ή απλα δεν πινεις...

τοσο απλα...

τα αλλα ειναι..."λογια,λογια,λογια ψευτικα..."

σε φιλω γλυκια μου με πολυ αγαπη!!!

Άνεμος είπε...

Θα συμφωνήσω μαζί σου... Σε όλα...

Ή μεθάς και γίνεσαι τύφλα ή απλά δεν πίνεις! Τέλος.

Στα λόγια να ξέρεις όλοι είναι πολύ μάγκες/ισσες. Στις πράξεις φαίνεται όμως ποιός αγαπάει και πόσο.... Γιατί τα λόγια δεν υπάρχουν, αέρας γεννιούνται και αέρας πεθαίνουν...

Να προσέχεις, εσένα.!

Καλή σου νύχτα!

cry_angel είπε...

Κι υπάρχουν σοβαροί λόγοι και δεν μπορείς να μεθύσεις από αγάπη και έρωτα; Τότε τι κάνεις; Φεύγεις ή μένεις;

Αυτή η ανάρτηση είναι συχνά στο μυαλό μου από τότε που την έβαλες.. Με έχει παιδέψει τόσο πολύ αυτό το μένω ή φύγω...