BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Δευτέρα 2 Αυγούστου 2010

20 + 4?


Αλλο ενα κερι,
αλλες 365 μερες σιγοκαιουν σε τουτο το γλυκο πειρασμο.
Μου ειπαν οτι κλεινω τα 24...
δε τους εχουν πιστεψει ακομα,
καθε φορα κλεινω τα ματια και ευχομαι να γινω ξανα 4!
χωρις το 2!!!!
Ζηταω πολλα;;;;;
;)











Υ.Γ Ο Θαλασσινος με αποστομωνει παντοτε τετοια μερα...

"...ΔΕ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΩΝΩ...
ΧΤΥΠΑΕΙ ΠΙΣΩΠΛΑΤΑ Ο ΧΡΟΝΟΣ...
ΔΕ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΩΝΩ...
ΦΤΑΙΕΙ Η ΖΩΗ ΠΟΥ'ΝΑΙ ΜΙΚΡΗ..."


7 διεξοδοι:

Broken Angel είπε...

"Δε φταίω εγώ που μεγαλώνω χτυπάει πισώπλατα ο χρόνος...."
Τελικά είναι ο μόνος στον οποίο δεν μπορούμε να πουλήσουμε την μαγκιά μας...είναι ο μόνος που μπορεί να μας εκδικηθεί έτσι....
Χρόνια σου πολλά!!!!Όλοι θα θέλαμε να γίνουμε 4 αλλά και τα 24 έχουν και αυτά την γλύκα τους και ας είναι στον κόσμο των ενήλικων...
Να έχεις ότι επιθυμείς και να χαράζεις πάντα καινούργια μονοπάτια στο λαβύρινθο της ψυχής σου!!!!

Unknown είπε...

Χρόνια σου πολλά! Εγώ τα κλείνω τον Οκτώβριο και νιώθω ακριβώς το ίδιο...
Τι ωραία που θα ήταν να γύριζε πίσω ο χρόνος, να γινόμασταν πάλι μικρά παιδιά! Ανέμελα να τρέχουμε από 'δω κι από 'κει και να παίζουμε στις γειτονιές!
Από την άλλη ας μην είμαστε και αχέριστες. Ε δε μας πήραν και τα χρόνια ντε...
Τι να πουν οι γονείς μας ή οι παππουδες μας;

Φιλάκια και κάθε ευτυχία!
Την καλημέρα μου!

efhbos είπε...

Χρονια πολλα τοτε...!

Σταλαγματιά είπε...

Άργησα;

Ναι λίγο όμως ε;
Χρόνια πολλά μικρή μου, χαμογελαστά με λίγες στάλες δάκρυα, μα πάντοτε χαράς!!

Χρόνια Καλά !!

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά... τώρα αρχίζουν τα καλύτερα χρόνια... για να ζεις...

Φιλί

Με τα φτερά της ψυχής είπε...

Χρόνια πολλά!Τι υπέροχη ηλικία τα 24!
Να χαίρεσαι τη ζωή γιατί όπως λέει ο Οδοιπόρος τώρα αρχίζουν τα καλύτερα και είναι στο χέρι σου να δημιουργήσεις μια υπέροχη ζωή!
Ξέρεις,μας έμαθαν ότι για να μεγαλώσουμε χρειάζεται να ξεχάσουμε το μικρό παιδί που έχουμε μέσα μας.
Λοιπόν μπορείς να είσαι στα 24 αλλά να έχεις τη χαρά,την αθωότητα,την ανεμελία όπως ήσουν μικρή.
Όλοι μπορούμε,αν το θελήσουμε.
Δηλαδή τι να πω κι εγώ που είμαι 38;κάθε ηλικία έχει τη χάρη της.
Σου εύχομαι ότι καλύτερο στη ζωή σου! φιλάκια!

#lockheart# είπε...

Σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ απο τα βαθη της καρδιας ολους το καθενα χωριστα για τις ευχες του...
αντευχομαι τα καλυτερα...
Να ειστε ολοι καλα και να χαμογελατε...

Υ.Γ Μια τεραστια συγγνωμη που δεν απαντησα στα σχολια της προηγουμενης αναρτησης,μα με πιεζει ο χρονος...

Σας φιλω πολυ πολυ!