BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Τρίτη 6 Απριλίου 2010

silenzio dentro me...


Οι κουρτινες κλειστες,στο κρυο δωματιο περιφερονται σκιες,εκεινα τα διαφανα πλασματα που νομιζεις οτι ζωντανευουν,παιρνουν σαρκα και οστα και σε πολιορκουν,σου μηδενιζουν τη σκεψη και σε χτυπουν αλυπητα μεχρι να ξυπνησεις απο το ληθαργο της μυθοπλασιας ενος ονειρου...
Κανω ασυναισθητα τη κινηση να βγαλω το πακετο με τα τσιγαρα απο το συρταρι του κομοδινου,ν'αναψω ενα τσιγαρο, φταιει η ασχημη  μου διαθεση σημερα και οταν δεν νιωθω καλα,αναβω αυτη τη παρηγορη καφτρα ζητωντας να μου κανει τη χαρη,να με σκορπισει στον αερα,να με στριμωξει και εμενα μεσα στο ασπρο καπνο της ,να καταληξω περηφανα καπου ψηλα  εκει στο ταβανι...




 Εξω ο ηλιος μου χτυπαει τα παραθυροφυλλα μα εγω εχω κατεβασει απο νωρις τα ρολα και αρνουμαι να του ανοιξω.Πρωινη μελαγχολια το λενε,μια ασθενεια ανιατη,που δε περναει οσα παυσιπονα και αν καταπιω.Ποτε δε φερνουν την ιαση,παντα γιατρευουν τους εξωτερικους πονους και σνομπαρουν τους εσωτερικους, πεισμωνουν για αυτοιαση, ανοιγωντας ετσι κι αλλες τρυπες στο σωμα της ψυχης, περιμενωντας τη να ξεψυχησει τελειως...




Σιωπη,ποσο αναγκη την εχω τωρα, ο θορυβος της με ξετρελαινει, ενω παραλληλα ακολουθουν σιωπηλες θυμησες που με ξεκουφαινουν. Σιωπη. Παντοτινη...
Ονειρο ζωης...μισης. Διχως χρωματα. Ασπρομαυρη με μονοτονες πιτσιλες στο πινακα της...και η καλλιτεχνης του μια στερημενη, μια ανικανοποιητη με το εργο τεχνης της. Παραδοξα ταξιδιαρα. Φαντασιοπληκτα κυνικη. Απιστευτα αιθερωβαμων.



Δε συμμετεχω αλλο σε αυτη τη παρτιδα των συμβιβασμων. Παραιτουμαι. Αλλαζω τροχια...αλλαζω φορα, αλλαζω...εμενα. Μεταμορφωνομαι. Προσδοκιες μιας διαδρομης διχως εμποδια.Μοναχα στρωμενη με ροδοπεταλα. Αυτο θελω. Θελω; Κι ομως παντα κατι μου φταιει. 
Κατι μου λειπει...
Το λενε τα ματια μου. Σταζουν παραπονο. Τι θελω; Δε πρεπει να κλαιω, αναζητωντας το ,μα καποιος μου ειπε οτι ειναι καλο...καθαριζουν τα ματια,αδειαζεις,ειναι καλο να μιλας με δακρυα...
Ποιος ξερει το καλο μου;εσυ;εγω;οι αλλοι;


Θυμησες επιστεφουν και παλι, σε ολα οσα παραδοθηκα διχως καθωπρεπισμους, σε ολα οσα επιασα και με μαχαιρωσαν στα χερια, σε ολα οσα εισεπνευσα και με εκαψαν με την ανασα τους. Προδοσια...προδωσα εμενα,τα θελω μου,τις αναγκες μου. Δολοφονος της μικροαστης ζωουλας μου. Σκοτωσα ολα εκεινα που αναζητησα,ποθησα και εξαφανισα για να μεινω εδω μαζι σου,να σε κοιτω και να σε ακουμπω...να σε αγκαλιαζω και να μυριζω το αρωμα της σαρκας σου, να μεθω απο την αλκοολη των αναστεναγμων σου...
Τοσοι ποθοι οπισθοδρομικοι και αδιεξοδοι...σε εκεινα τα μικρα και γεματα λακουβες  σοκακια των επιθυμιων...
Βιαστηκα να κρατησω την αγαπη που μου εδωσες και να τη κρεμασω σα σταυρουδακι στο λαιμο, βιαστηκα να ανακαλυψω την αγγελικη καλοσυνη που μου προσφερες με ενα σου χαδι...και τωρα οτι επεμεινε ειναι μοναχα η σιωπη...
ενα μοναδικο ακουσμα μιας εκκωφαντικης σιωπης...
 ... 
...
...Ακου... 
...Εχω φωνη...

7 διεξοδοι:

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

χρειαζονται τα δακρυα να καθαριζουν τα ματια...
χρειαζεται η θλιψη να καθαριζει η ψυχη απο πονο...
χρειαζονται αυτα τα ξεσπασματα να ηρεμει η καρδια στο μετα απο ενα βαρυ πριν...

χρειαζεται...
αρκει να περναει...

φιλι σου νεραιδενιο κοριτσακι μου!!!

hfghfghghf είπε...

..Χορεύοντας στη σιωπή !

Μικρές ανάσες είπε...

Μην αλλάξεις κανένα, ουτε καν εσένα...

#lockheart# είπε...

ναιαδα

γλυκο μου κοριτσακι χρειαζονται ολα...
τα δακρυα,εφοδια δυναμης στην ανθρωπινη αδυναμια...
ολα περνανε,ο χρονος συμμαχος σε μια μαχη διχως νικητη...

σε φιλω πολυ ματια μου!

#lockheart# είπε...

drindrin

καλωσηρθες!

#lockheart# είπε...

Μικρές ανάσες

κι ομως...μια αλλαγη ειναι οτι ακριβως χρειαζομαι,ισως οχι τοσο ν'αλλαξω εμενα,αλλα κομματια που'ναι αταιριαστα με τη δομη του ευατου μου.

σε φιλω γλυκια μου...
να περνας...

Μικρές ανάσες είπε...

Δεν αλλάζεις εσένα τότε καρδούλα μου, απλώς πετάς όσα σε βαραίνουν και δε σου ταιριάζουν. Ο πυρήνας μας είναι ο ίδιος και αυτό είναι που μας κάνει διαφορετικούς και όχι φτερά στον άνεμο...

Φιλί!