BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Παρασκευή 9 Απριλίου 2010

"Ο,τι αξιζει ποναει και ειναι δυσκολο..."

"Αγονη πληξη μια ζωης...
διχως ερωτα..."

Συναντω...
Ακεραια αισθηματα...
Υποσχομαι και αγγιζω...
ξενες και ανολοκληρωτες οφθαλμαπατες...
Ακουμπω με τα ακροδακρυλα μου...
προσωπα μουτζουρωμενα...
και σχεδιαζω με τη παλετα της αφης μου φωτεινα χρωματα...
 Το εδω και το εκει...
ενωνονται σε μια αυθορμητη κινηση της στιγμης...
και ομως δε σε φθανω...
Το πριν και το μετα...
γινονται γραμμες που διαγραφουν με μιας,τα σκιτσα του υποσυνηδειτου...
Ο ηχος παλλεται στος στηθος, συνθετοντας αγνωστα τραγουδια αγαπης...
Η φωνη μας τωρα, βρισκει επιτελους καταφυγιο στα ανειπωτα...


"για τις παλιες αγαπες μη μιλας...
στα πιο μεγαλα θελω κανουν πισω..."


Μερες...φευγατες,μισοαδειες,ομοιες,πληκτικες...
Με σενα ή χωρις...
Κι ομως δε το αισθανεσαι...δε το ψυχανεμιζεσαι...
παντα μαζι και παντα μονοι...
Ας εκανες ολα εκεινα που σε προσταζει η δειλη καρδια σου...
Ας εδινες το κατι απο το το τεραστιο τιποτα που φυλας κλειδωμενο...
Τοτε ολα θα ηταν αλλιως...
Τοτε...θα εκανα εγω αυτη τη φορα πισω...


"για να μην υποφερεις...
φυγε μακρια μου...κρυψου απο μενα..."





12 διεξοδοι:

Σταλαγματιά είπε...

Ό,τι αξίζει πονάει, κι είναι δύσκολο
Εδώ θα σταθώ εγώ!!

«Όμορφα» λόγια που πονάνε !!!

Σε φιλώ γλυκά

efhbos είπε...

Ακομα προσπαθω να καταλαβω, πως ειναι δυνατον να υπαρχει ολο αυτο...!

προφήτηs είπε...

"για να μην υποφερεις...
φυγε μακρια μου...κρυψου απο μενα..."

μα τότε όλα θα ήταν αλλιώς... όμως για το τώρα, η φωνή μας βρίσκει επιτέλους καταφύγιο στα ανείπωτα...

καλησπέρα

#lockheart# είπε...

Σταλαγματιά

οτι αξιζει ποναει γλυκια μου...
οτι δεν αξιζει,σημαινει πως δεν αξιο να πονεσει τοσο γλυκα...

φιλι!

#lockheart# είπε...

εφηβε

προσπαθεις να καταλαβεις και εσυ;
τα αισθηματα δεν μιλουν και η κατανοηση των λεξεων γινεται ματαιη προσπαθεια...

καλο απογευμα να εχεις...

#lockheart# είπε...

προφητη

που προφητευεις τα ανειπωτα...
πες μου...
γιατι παντα επιστεφει η φωνη σου εδω;

Katerina... είπε...

Για τις παλιές αγάπες μη μιλάς...
Πονάει η καρδιά μου...
Και το τραγούδι...
Σκόρπιες προτάσεις απο το βιβλίο της Μάρως Βαμβουνάκη..
Πόσο σωστά τα λόγια της...
Και τελικά.. ολες μα όλες οι παλιες αγάπες...
Πάνε στον παράδεισο...
Καλό σου βράδυ...

Dreamy Cloud είπε...

Αχ αυτό το τραγούδι..
Καλώς ή κακώς πονάει, γιατί να είναι έτσι όμως;; Καλό σου βράδυ, φιλάκια!

#lockheart# είπε...

Κατερινακι μου

ολες οι αγαπες πανε στο παραδεισο...
παλιες-καινουργιες,ειναι πλασμενες για αθωα αμαρτηματα...
Σ'ευχαριστω...

φιλι γλυκο!

#lockheart# είπε...

Ονειρεμενη συννεφουλα...

πονος γλυκος...
που καθε φορα που τον ακουμε,κυριαρχει μια αισθηση περιεργη...ενα γλυκο τσιμπημα στο στηθος.

σε φιλω γλυκια μου!

Fallen Angel είπε...

"ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΦΕΡΕΙΣ....ΦΥΓΕ ΜΑΚΡΙΑ ΜΟΥ...ΚΡΥΨΟΥ ΑΠΟ ΜΕΝΑ..." ΠΟΣΟ ΘΑΡΡΟΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ ΘΕΛΕΙ ΑΥΤΗ Η ΦΡΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΠΩΘΕΙ...... .
ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ 'ΑΓΓΕΛΙΚΑ' ΦΙΛΙΑ !!

#lockheart# είπε...

Fallen Angel

δυναμη...μοναχα αυτο θελει..και καμια φορα τα λογια πονανε πιο πολυ απτη φυγη.

φιλι γλυκο!