BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Δευτέρα 12 Απριλίου 2010

κάθε ταξίδι είναι γυρισμός...

"Φεύγεις που πας και που πιστεύεις,
τι κυνηγάς ποια γη σε θέλει,
ποιον εαυτό γυρεύεις..."
...
Απο ποιο σημειο ξεκιναμε;
απο αυτο ή απο εκεινο;ξεχασα,εχασα,το προσανατολισμο,εχασα εμενα...
εκεινο το φως που κρυφοκοιταζει πισω απο τις γριλιες,το βλεπεις;
με εφερε σε λαθος μερος,γαμωτο,
δεν ανηκω εδω,ακους;
δεν επρεπε να βρισκομαι εδω,ακους;
εχω αναγκη το μυστικο περασμα σου...ακους;
εχω αναγκη αυτη τη τρελα στη ζωη μου...ακους;
φερε μου πισω εκεινο το φως που ζητω,
εκεινο το φως που θα με οδηγησει στο ματαιο προορισμο μου...
παρε με απο εδω,θελω να γυρισω πισω..ακους;
μισω τη λογικη...μισω τα πρεπει,τα οχι και τα μη...
θελω ν'αλλαξω μοτιβο σε τουτο το ταξιδι,
θελω να ριξω αγκυρα σε αλλιωτικες θαλασσες,
να δραπετευσω απο το ποτε που με πνιγει...
να κολυμπησω στο παντα ενος ωκεανου...
κοιτα με,εχω κολλησει εδω και δε ξερω πως να συνεχισω,
σε θαυμαζω ομως...ακους;που μπορεις και προσπερνας,που αντεχεις ακομα και μπορεις...
που υπαρχεις για να ταξιδευεις...που καταφερνεις και πετας...
κοιτα...εχασα τα φτερα μου,γυρισα παλι εδω...δες με,απετυχα τελειως...
ομως κερδισα βραβειο ηττας,
το εχω φυλαξει καπου ψηλα,να μου θυμιζει τη πτωση μου...
προχωρησε εσυ ομως,δε προλαβαινεις,τρεχα...
εχεις βρει πια το δρομο σου...εχεις βρει πια εσενα...



"Όλα είναι αλλού,κι όλα για λίγο,
όταν δεν ξέρεις πως ο δρόμος σου είσαι εσύ"

6 διεξοδοι:

Μικρές Ανάσες είπε...

Η ευτυχία σου είσαι εσύ... μα αν ο άλλος τρέχει και απομακρύνεται απο εσένα, τότε ποτέ δεν ήταν για να είναι δίπλα σου...

Raven είπε...

...Με έκανες για ακόμη μια φορά να προβληματιστώ και να σκεφτώ...

Το να βρίσκει κάποιος τον εαυτό του, δεν είναι θεωρητικά ότι καλύτερο μπορεί να του συμβεί; Εγώ τουλάχιστον έτσι το βλέπω... Και ας είναι δύσκολο για πολλούς!

Φιλιά

jeminis είπε...

Δύσκολο είναι πολύ,,,,
να βρεί κανείς τον εαυτό του...
Κάποιος που το τολμά,,,
αξίζει να τον ενθαρύνεις....

#lockheart# είπε...

Μικρές Ανάσες

ευτυχια...
τι μου θυμισες...

http://www.youtube.com/watch?v=usCSWRCBZiM

καλο βραδυ να εχεις γλυκια μου...

#lockheart# είπε...

Raven

Το να τον βρισκεις ειναι οτι καλυτερο μπορει να σου συμβει...
το να τον χανεις ομως...
ειναι ενας φαυλος κυκλος που δε κλεινει ποτε...

καλη νυχτα κοριτσακι μου...
φιλια!

#lockheart# είπε...

jeminis

Που εισαι βρε;
Χαθηκες...
μη χασεις κατι μοναδικο ομως,τον ευατο σου,ακου με...ξερω γτ τολμησα...

καλο βραδυ...