BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2010

πατα τερμα το γκαζι και (ξε)φυγαμε...


Ξεχασμενη σ'ενα κομματι απο το παρελθον...
ξεχνω να ζησω το παρον...
ξεχασμενη στο πριν,ξεχνω ν'αφεθω στο τωρα...
ξεχασμενη στη τρελα μιας στιγμης,
ξεχνω να λογικευτω με την ρουτινα των ημερων,
που με προσπερνουν αδιαφορωντας για το αν ακομα επιζω...
κανω γρηγορα βηματα,παραπατω,
και βρισκομαι μεσα σ'εκεινη την λατρεμενη απαγορευμενη περιοχη...
αναζητωντας μια προκληση,
φλερταροντας με τις παραβασεις του νομου.


 

Ειναι αυτη η καταραμενη ταση φυγης που με καταδιωκει...
γιατι τωρα;οχι τωρα...οχι ακομα.
 Συνεχιζω με σταθερο βηματισμο,πεφτω,χτυπαω,σηκωνομαι,βλαστημαω...
και βρισκω τη δυναμη να αντεξω.
Που μοιραζουν δυναμη,να παω να γεμισω απειρα μπουκαλια
και καθε φορα που οι αντοχες μου θα με εγκαταλειπουν να γινομαι αηττητη μεθωντας;




Τρεχω να προλαβω να εισελθω στο γνωριμο καταφυγιο μου,
οπου εκει βρισκω παντα τον ευατο μου καθισμενο,να με περιμενει στο σκοταδι.
Μοναχα εκεινος ειναι παντα εκει οταν τον χρειαζομαι.
Αποβαλλω καθετι αρνητικο,καθετι που με μελαγχολει,
με φοβιζει,με κανει να θελω να πατησω γκαζι και να μπω αναποδα στη λωριδα του δρομου,
χωρις να νοιαζομαι για τη καταληξη...
απλα να τολμησω να αγγιξω τα ορια μου και να κανω την υπερβαση...τη δικη μου υπερβαση.



Επικρατει κορεσμος σκεψεων...οχι αλλες φθανει.
Μεσ'το γκριζο μοτιβο της νυχτας...
διαχυτη η ερημια,στο βαθος τρεμοπαιζει ενα φως καποιας παρατημενης μοναξιας...
δικη μου ειναι,ας της κανω συντροφια για αποψε...
για οσο αντεξω...
για οσο αντεξει και αυτη το εξωφρενικο παραληρημα μου...



14 διεξοδοι:

efhbos είπε...

Δυναμη εχεις μεσα σου...Αλλα μπορεις να βρεις και σε αλλους ανθρωπους που θελουν να σου σταθουν...
Οσο για την μοναξια...Εχει καλομαθει...Καιρος να ξεσυνηθισει!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ :))))

Άνεμος είπε...

Το ότι έχεις κάποιο άτομο να σε κάνει να υπερβείς εαυτό, σε κάνει να μένεις έξω απο το σκοτάδι...

Αν έχεις λόγο να υπάρχεις, έχεις και γεμάτα τα μπουκάλια σου... Το ένα φέρνει το άλλο...

Να είσαι έτσι όσο περισσότερο γίνεται γιατ'ι μετά θα σου λείπει περισσότερο απο το σκοτάδι...

Καληνύχτα!

margaritari είπε...

to fos tis monaksias sou sou dini dinami na anteksi..metha sti diki sou lampsi...trava to diko sou dromo ki isos kapii se akolouthisoun...mi perimenis tipota...giati o,ti thes poli...fevgi makria sou..zise enantia sta pistevo ton alon an den ine ke dika sou...niose to apagorevmeno mesa sti monaksia sou...

Ονειροπαγίδα είπε...

ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΓΩ ΠΟΥ ΜΟΙΡΑΖΟΥΝ ΔΥΝΑΜΗ...ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΜΑΓΙΚΟ,ΣΚΟΤΕΙΝΟ, ΔΥΣΒΑΤΟ...ΤΟ ΛΕΝΕ ΨΥΧΗ! ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΠΗΓΗ ΑΝΕΞΑΝΤΛΗΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΤΡΟΦΟΔΟΤΕΙ ΜΙΑ ΖΩΗ....
ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ...

προφήτηs είπε...

για απόψε μόνο ένα τραγούδι...

http://www.youtube.com/watch?v=XMtUKH7TgmA&feature=related

η απάντηση είναι... σςςς την ξέρεις....

καλό βράδυ να έχεις...

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

δεν ξερω γιατι επιμενουμε στο παρελθον να κρατιομαστε...;
γιατι ακουμπαμε σε 10 ομορφες στιγμες που περασαν και δεν λεμε να καταλαβουμε πως αν αξιζαν...πως αν ηταν οντως τοσο αληθινες οσο εμεις τις φτιαξαμε θα ηταν ακομα εδω και δεν θα ανηκαν στο παρελθον...

κανε την υπερβαση...αξιζεις πολλα...!!!
κανε την υπερβαση και γινε εσυ για σενα...!!!

νεραιδενια σου φιλακια γλυκια μου!!!

#lockheart# είπε...

εφηβε μου,

καμια φορα η μοναξια ειναι λυτρωτικη,αλλωτε παλι θες τοσο πολυ να απαλλαχτεις απο αυτη...ολα ειναι θεμα συναισθηματων...
οσο για τη δυναμη,ξερω ειναι κατι που μοιραζεται..

καλο βραδυ ναχεις

#lockheart# είπε...

σκρουτζακο μου

αν και καθυστερημενα..
σευχαριστω πολυ,
να εισαι παντα καλα!!!

#lockheart# είπε...

Ανεμε μου,

τι ειναι καλυτερο ομως να ζεις στο σκοταδι με ματια ανοιχτα; ή να λουζεσαι στο φως γεματη αδυναμιες;
αλυτα ερωτηματα...

καλο βραδυ να εχεις...

#lockheart# είπε...

μαργαριταρι μου

καλο μου κοριτσακιστο δρομο που χαραζουμε,καποιοι χανονται πριν καν αρχισουν να περπατουν,δεν αντεχουν να στεκονται αδρανεις,αυτους τους ανθρωπους δε τους θελουμε στη ζωη μας...ε;
σε φιλω μικρη μου.

ολα γινονται για καποιο λογο,να το θυμασαι.

#lockheart# είπε...

Ονειροπαγίδα

ψυχη...μου αρεσε η παρομοιωση..μιοα πηγη που εκρεει δυμαμη...ας ειναι...ας μη στερεψει ποτε...

σε φιλω!

#lockheart# είπε...

προφητη

γριφος...
αραγε ξερω τη σωστη απαντηση ή θα μεινω μετεξεταστεα;
δεν υπαρχουν απαντησεις για ολα τα πραγματα...
υπαρχει η υποκειμενικοτητα που διαφερει για ευνοητους λογους...

καλησπερα σου...

#lockheart# είπε...

νεραιδα μου,

κοριτσακι μου ποσο αληθινα ειναι τα λογια σου,σευχαριστω.
μακαρι να υπηρχαν κουμπια και να σβηναμε ολα οσα θελαμε να ξεχασουμε...
τι αξιζει πια;
εχουν χασει ορισμενες στιγμες την εννοια τους...

καλο βραδυ να εχεις σε φιλω πολυ ματια μου!