BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2010

-Να'ξερα τι θες...




Θελω...
ενα ρημα τοσο παρεξηγημενο.
Θελω τοσα πολλα κι ομως αρκουμαι παντα στα λιγα...
κι επειδη θελω τα πολλα,χανω και τα λιγα...
θελω...οταν κατι τελειωνει να μη κανει τοσο θορυβο φευγοντας...
θελω...ενα χερι να με κρατα σφιχτα και να ιδρωνει κρατωντας με...
θελω...
θελω...να ζω τη καθε στιγμη σα να'ναι η τελευταια...
θελω...καθε νυχτα να μπορω να αγγιζω τ'αστερια και να τους λεω τις ευχες μου ψιθυριστα στο αυτι...
θελω με καθε νεα ανατολη να πραγματοποιειται και απο ενα ονειρο...
θελω να με μισησει η μοναξια και να μην επιστρεψει ποτε πλαι μου...
θελω να καταλαβαινεις τι θελω πριν ακομα σου πω...
θελω να σε αγαπαω και να υπαρχει ανταποκριση...
θελω να ζω χωρις πρεπει,γιατι,θα,μη...
σα πολλα δε θελω;




Οδος Απογοητευσης.
Παροδος Απελπισιας.
Εκει μενω,οσο καιρο θυμαμαι τον ευατο μου,
περιφερομαι σε δρομους με ανηφορες και αδιεξοδα...
χορτασα απο δαυτα...
κι ομως ο πλεονεκτης ευατος,ποτε δε ικανοποιειται με τιποτα...
παντα ζηταει κι αλλα,κι αλλα...συνεχεια ζηταει...συνεχεια θελει...
και βρισκει συνεχως ψεγαδια με δηθεν προσχηματα οτι κατι παλι του φταιει,
κατι παλι δε του ειναι αρκετο...
παραπονιεται πως δεν εχει τιποτα κι ομως τα εχει ολα...
Βαρεθηκα το μιζερο εγωκεντρισμο μου...δεν αντεχω αλλο να τον ακουω...
Ας του κλεισει καποιος το στομα.





Γυρνω αναμεσα στους ανθρωπους και ψαχνω καποιον να μιλησω,
να μοιραστω τις ακορεστες σκεψεις μου,να δωσω λυσεις στις ασκοπες αποριες μου...
παραξενοι διαβατες που σε κοιτουν λες και αντικρυζουν φαντασμα,λες και βλεπουν κατι εξωπραγματικο...
δε σε βλεπουν μα σε κοιτουν,δε σε αγγιζουν μα σε ραπιζουν,δε σε νιωθουν μα σε πονουν,
κι εγω;μια αορατη υπαρξη σε ενα συνωστισμο απο πανινες μαριονετες.
Ανθρωποι τοσο διαφορετικοι,τοσο καλοκουρδισμενοι,
βυθισμενοι στις δικες τους βλεψεις,
διχως αναγκη για δοσιμο,για ανταλλαγη...
Ξεχασαν ποσες αποχρωσεις εχει η αγαπη δινοντας τη...
Τοση διαφορετικοτητα χαραγμενη στα προσωπα τους κι ενα κοινο χαρακτηριστικο να τους δενει...
ανθρωποι...απανθρωποι,χωρις ψυχη.
Και αυτο γιατι... εμαθαν να πετουν τις ηθικες αξιες στα σκουπιδια
και να μη νοιαζονται για την ανακυκλωση τους.
Τι κι αν δε θελω,μαγνητιζω τετοια αψυχα οντα
και το μονο που μπορω να κανω ειναι
να παρακαλαω να μην τους μοιασω ποτε.
Παλι ποτε;
Ισως και να γινω (κα)ποτε...




39 διεξοδοι:

Unknown είπε...

θέλω να http://www.youtube.com/watch?v=mEIHSTHy9Ik&feature=related ότι δε θα βρω τη λέξη που θα εξηγεί τον ανεξήγητο εγωκεντρισμό

καλημέρα

efhbos είπε...

Κοιτα...Πλεονεκτες...Δεν πρεπει να ειμαστε.
Αλλα ολα αυτα ειναι στο χερι σου...!
Μονο εσυ μπορεις να τα "δημιουργησεις" μεσα σου.

Καλη σου μερα...
ΑΑ...Επειδη και εγω νιωθω ετσι μερικες φορες...
Στειλε ενα μου ενα μνμ...Το mail μου μπορεις ευκολα να το βρεις...!
:)

Stratos είπε...

Υπέροχο το κείμενο σου.
Καλό Σ/Κ, να έχουμε!! :)

#lockheart# είπε...

angel

"κι αν ολα τ'αλλαζα δε θ'αλλαζα τη διαδρομη...κι αν ολα τα'χανα...παλι απο την αρχη..."

*επειδη με δελεαζεις με τα μουσικα σου ακουσματα,ηταν αυτο να βαλω να ακουγεται εξαρχης,αλλα...το ακους πρωτος!
Σευχαριστω που περνας...

#lockheart# είπε...

εφηβε

εχεις δικιο ο πλεονασμος πηγαζει απο μεσα μας,εμεις τους θετουμε ορια,κανεις αλλος,τι γινεται ομως οταν δε μπορεις να τον οριοθετησεις;

*Σευχαριτσω θα το εχω στα υποψην!
Φιλι!

#lockheart# είπε...

Στρατο

αχ γλυκε μου,σευχαριστω πολυ για το λογο σου...
Επισης ομορφο Σ/Κ να εχεις!!!

#lockheart# είπε...

angel

παραλειψη...
εδω---->http://www.youtube.com/watch?v=gxn2X90jlqg

efhbos είπε...

Προσπαθεις...Προσπαθεις οσο μπορεις...!Και ελπιζεις οτι καποτε θα σταματησει...!

Unknown είπε...

κλειδωμένη καρδιά,

δεν υπάρχουν πρίγκιπες μόνο ωραία παραμύθια, http://www.youtube.com/watch?v=JsW0MKJMe3w αυτός είναι ο κόσμος που ζούμε

γεια

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

δεν νομιζω οτι εισαι πλεονεκτρα ψυχουλα μου...
θελεις το αυτονοητο...αυτο για το οποιο γεννηθηκε ο ανθρωπος...
δεν φταις εσυ που καποιοι την ειδανε αλλιως και ξεχασαν τα θελω των αλλων να μην καταπατουν...

παντως ενα θα σου πω κι ας μην ειμαι τωρα σε θεση να το ακολουθησω και η ιδια...
τα θελω μπορουν να γινουν αληθειες...αρκει να τα θελουμε πολυ και να μην τα εγκαταλειπουμε...

ξερω...νιωθω πως κι εσυ δεν εισαι στην καλυτερη σου φαση...
στο ξαναπα...ειμαι εδω...
το εννοω...

σε φιλω με ολη μου την αγαπη!!!
αγκαλια μεγαλη!!!

Άνεμος είπε...

Δεν είναι κακό να έχεις μεγάλες προσδοκίες, αρκεί να μην αρκείσαι μόνο απο αυτές. Καλός είναι και ο συμβιβασμός αρκετές φορές.

Αν πάλι δε σου κάνει, τότε συνέχισε να προσπαθείς, αρκεί να είσαι έτοιμη για ένα δύσκολο και ίσως μοναχικό δρόμο!

Καλησπέρα!

margaritari είπε...

thelo na ise dipla xoris na fovase..thelo na ise si...thelo na kseris ti thelis..i esto ti den thelis...thelo na petakso makria apo ti monaksia ke na se paro mazi mou, thelo na thes ki esi...thelo "paraksenos diavatis" na mi gino...thelo...thelo pola...ala akroume se liga..

#lockheart# είπε...

εφηβε

προσπαθω,προσπαθω και ελπιζω...
αυτες οι ελπιδες ειναι που σε κανουν ακομα να συνεχιζεις απο εκει που σταματας...

νε περνας ομορφα!

#lockheart# είπε...

αγγελε μου,

ο κοσμος που πιστεψα ηταν http://www.youtube.com/watch?v=Ygg7ynwH1Hg,πιο ξενος κι απο ξενους...
γιαυτο και ζω στο κοσμο μου και παλι...

γεια σου...

#lockheart# είπε...

νεραιδα μου,

σευχαριστω ψυχουλα μου,που εισαι εδω για αλλη μια φορα και με "μαλωνεις"γλυκα...
τα θελω γινονται καποτε αληθειες...
αρκει να τα πιστεψουμε,ας το πιστεψω και οπου βγει...

σε φιλω πολυ ματια μου!
και σευχαριστω ξανα!

#lockheart# είπε...

Ανεμακο μου,

ναξερες ποσους συμβιβασμους εχω κανει,αλλα δε βαριεσαι μαθημενα τα βουνα στα χιονια...
Ειναι που γεννηθηκα ονειροπολα και ψαχνω στα τυφλα να βρω λιγο φως.
Πρεπει να τα δεχτω ολα οσα μου εχουν δοθει,διχως παραπονα,που θα παει θα συνηθισω.
Σευχαριστω που περασες!
Σε φιλω πολυ!

#lockheart# είπε...

μαργαριταρι μου,

γλυκο μου κοριτσακι ποσα θελω και πεισμωνω...
ποσα δεν ηθελα και τα παρατησα...
φαυλος κυκλος,χερι με χερι πιαστηκα με τις επιθυμιες,μοναχα ας μη μεινουν απωθημενα,ας το ζησω κι ας ειναι λαθος...καποτε θα το διορθωσει η αυτογνωσια.

Σε φιλω πολυυυυυ!

Unknown είπε...

κλειδωμένη καρδιά,

εσύ πίστεψες στον κόσμο αυτό; υποσχέθηκες κάτι για να μη γίνει ξένος;
αν δε πίστεψες στο http://www.youtube.com/watch?v=fmOg3ZjRrpA, τότε όλα ήταν ψεύτικα, γιαυτό και ζεις στον κόσμο που επέλεξες και πάλι;

γεια

#lockheart# είπε...

angel

στο κοσμο των παραμυθιων;
http://www.youtube.com/watch?v=xeaH6I2OuHc

οχι,δε ζω πια εκει...εξαλλου οταν διηγησαι ιστοριες μυθικες,γνωριζεις οτι δεν ειναι αληθινες,γιαυτο και καποια στιγμη,κουραζεσαι να πλαθεις πιστευτα σεναρια...
το ξενο μπορει να σε αποξενωσει,αλλα ο κοσμος μου,λειτουργει ως τειχος προστασιας,απο "κακους λυκους"

καλο βραδυ να εχεις!

Unknown είπε...

κλειδωμένη καρδιά,

το χρώμα του φεγγαριού από την Αλκυόνη Παπαδάκη, ωραίο βιβλίο, όμως, http://www.youtube.com/watch?v=njHw481b60Q δεν αξίζει, γτ τότε μένεις μισός στο παραμύθι της ζωής. αν ήταν παραμύθι τότε δεν άξιζε, αλλά ήταν ή το έκανες εσύ;

καλό βράδυ να έχεις!

Elen Chamelen είπε...

Εύχομαι και αυτό το χέρι να κλείσει το στόμα του εγωκεντρισμού σου...Εύχομαι να βρεθεί και για μένα ένα...
Φιλιά.

avraoneirou είπε...

''Θελω τοσα πολλα κι ομως αρκουμαι παντα στα λιγα...''
σε κανέναν δεν αξίζουν τα λίγα...
γιατί να αρκείσαι μόνο σ αυτά;
προσπάθησε!
Για ΣΕΝΑ
μονο για ΣΕΝΑ!
Αξίζεις το καλύτερο!κάθε ''θέλω'' μπορεί να γίνει πραγματικότητα,αρκεί να το επιδιώξουμε με όλη μας τη δύναμη.κι ακόμη κι αν δεν τα καταφέρουμε τουλάχιστον βαθειά μεσα μας θα ξέρουμε οτι προσπαθήσαμε!
τα φιλιά μου!

Σκορπινα είπε...

Όλα όσα θέλεις αν πραγματικά τα θέλεις μπορείς να τα πετύχεις.

Ίσως έχεις χαθεί μέσα σε δρόμους που καίνε...

Πολλές φορές αυτό που χρειαζόμαστε είναι δίπλα μας και προσπαθούμε να το βρούμε στα πιο απίθανα μέρη.Μην ψάχνεις και μην απελπίζεσαι.
Μάθε να χαίρεσαι ότι έχεις, και αυτό είναι η μοναξιά σου να θυμάσαι ότι για κάποιο λόγο είναι εκεί.Κάθε τιο που ζούμε έρχεται να μας διδάξει κάτι, και όταν το πετύχει φεύγει.Μάθε και εσύ από τη μοναξιά σου και θα δείς ότι θα φύγει πολύ πιο γρήγορα απ'ότι φαντάζεσαι.


Φιλιά πολλά!Καλή χρονιά!

Dreamy Cloud είπε...

Τα θέλω μας πνίγουν μερικές φορές.. Δεν είναι απο πλεονεξία απλά είμαστε άνθρωποι και ξεχνάμε όσα ήδη έχουμε.. Κάποια απο αυτά είναι τόσο σημαντικά, τα άλλα να τα αποκτήσεις και να μην συμβιβάζεσαι στα λίγα που σου προσφέρονται.. Μια φορά ζητάς για σένα.. Φιλάκια πολλά και καλή χρονιά!!

Sof είπε...

Οτι δε συνεβη ποτε, ειναι οτι δεν ποθησαμε αρκετα...Ν.Κ.
Πιστεψε το και θα γινει..
Καλησπερα και καλη εβδομαδα....

Ονειροπαγίδα είπε...

ΠΟΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΝΙΩΣΕΙ ΑΓΑΠΗ? ΠΟΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ? ΠΟΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΜΙΣΕΙ ΤΗΝ ΜΟΝΑΞΙΑ? ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩΚΕΝΤΡΙΚΗ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝΕΚΤΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΘΕΛΩ ΟΛΑ....ΘΕΛΩ ΑΓΑΠΗ, ΘΕΛΩ ΕΥΤΥΧΙΑ, ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ ΤΟ ΚΕΝΟ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ...ΚΑΙ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΠΑΛΕΥΩ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΕ ΤΑ ΘΕΛΩ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ...Ο ΣΥΝΕΧΗΣ ΑΓΩΝΑΣ ΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΘΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΟΙΡΑ ΠΟΥ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΑΣ ΦΕΡΕΤΕ ΑΣΧΗΜΑ ΚΑΙ ΑΔΙΚΑ....
ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ...

#lockheart# είπε...

angel...

οτι κι αν ηταν περασε,χαθηκε...
κι η ζωη συνεχιζεται...

http://www.youtube.com/watch?v=qTciX4H6ObA

καλο απογευμα...

#lockheart# είπε...

Assel

μακαρι κοριτσακι μου...
ποναει τοσο οταν λεει τετοια πραγματα...εγω δεν ημουν ετσι,πως με καταντησε ο χρονος,οι συγκυριες,μη τα ρωτας...

σε φιλω!

#lockheart# είπε...

Αυρουλα μου,

ποσο δικιο εχεις,το θελω ειναι η δυναμη μας.Θα προσπαθησω,υποσχεση.
Τι κι αν δεν ερχονται ολα οπως τα θελουμε,χιλιοειπωμενα λογια που δε τα τηρω ποτε για μενα,παντα συμβουλευω τους αλλους και ποτε για μενα.

Να περνας καλα!

#lockheart# είπε...

Σκορπινακι

Σευχαριστω για ολα οσα παραθετεις,για τις συμβουλες σου.
Ξερω πως ολα γινονται για καποιο λογο,ολα οσα φερνει ο καιρος ή οχι,κατι μας διδασκουν.Δεν ειμαι αχαριστη,απλα ανικανοποιητη και αυτο ειναι το κακο.
Χαιρομαι που περασες,να εισαι καλα γλυκαι μου!

#lockheart# είπε...

Dreamy Cloud

Μια φορα..θα ζητησω για μενα..και αυτη θα ειναι αρκετη.
Σευχαριστω συννεφουλα μου...

Φιλια πολλα!

#lockheart# είπε...

Και οτι συνεβη..ειναι επειδη δε ειχαμε υπολογισει τις συνεπειες...
Η θεληση εχει τεραστια δυναμη ομως,το ξερω...
Να εισαι καλα καλη μου...
σε φιλω!

Σταλαγματιά είπε...

Θέλω να μ αγαπάς και να μου το λες...τιποτε δεν χρειάζομαι παραπάνω, εσένα και μενα σε μια εικόνα ζωής, σαν πίνακας ....
Θέλω να με κρατάς και να μ ακους, όταν φωνάζω κι όταν σιωπώ.....

Γλυκό ξημέρωμα !!

Ἅ λ ς είπε...

χμμμμ ειναι σα να διαβασα τις σκεψεις μου...
:/

"θελω να καταλαβαινεις τι θελω πριν ακομα σου πω..."= τ ε λ ε ι ο....

makie είπε...

Να ΘΕΣ και να ζητάς πολλά, πλεονεξία, εντελώς, χρειάζεται..

Και να παραμείνεις, ονειροπώλα, είναι γλυκό, υπεύθυνο και ζωογόνο :)

Με εκτίμηση στα θέλω..

Σε φιλώ

#lockheart# είπε...

Ονειροπαγίδα

καλο μου κοριτσι,με καταλαβαινεις και αυτο με χαροποιει γτ δεν ειμαι μονη!
Αντιπαλη σε απειρους αγωνες καλη μου,με τα θελω που ποτε δεν απεκτησα...που θα παει,θα νικησω καποια στιγμη,ή θα τα χασω ολα.

Σε φιλω!

#lockheart# είπε...

Σταλαγματιά

να με κοιτας και εκει μεσα να βλεπω το παραδεισο μου...
τιποτα αλλο και με αυτο μονο τα εχω ολα...

να εισαι καλα κοριτσακι μου,γλυκα φιλια!

#lockheart# είπε...

EiRiNi

κοριτσακι,καλωσορισες..
χαιρομαι που σου αρεσε,σευχαριστω απο καρδιας.

Φιλια!

#lockheart# είπε...

makie

με εκτιμηση στα θελω...
στα μπορω και σε αυτα που αποκτω μερα με τη μερα...
πλεονεχτρα η ψυχη,και ανυπακουη παντοτε...συνεχεια θελει...

Σε φιλω πολυ!