BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2010

κανεις παραδεισο,την κολαση μου...



Mια ιδεα σφηνωμενη στους  χαρτινους τοιχους των σκεψεων...
μια  ευφλεκτη φαντασιωση,
με συγκατοικους δυο κορμια πλασμενα απο το πηλο του ερωτα,
μια ιδεα αρκει για να πυρπολησει τις σαρκες...
να καψει τις αναστολες και να εξιδανικευσει κρυφες εμμονες...





Ενας δαιμονας με καταδιωκει,
προσπαθω να βρω το παραδεισο και να εισβαλλω εχθρικα μεσα σε αυτον,
για να του ξεφυγω...
και αυτος ο παραδεισος,μου ζωγραφιζεται μπρος μου,
βαθια μεσα στις κορες των ματιων σου...
Δυο ματια ενωμενα που σταζουν μια γνωριμη κολαση...
Αναζητω την ευθανασια μιας ψυχης...
που ειναι κρυμμενη στον οριζοντα μιας φωτεινης μερας.






Η αποψινη κρυα νυχτα ξεχειλιζει,καυτη λαβα στο διαβα της,
σκορπιζει εντονες χημικες εκρηξεις στον χωρο,

επηρεασμενη απο την ανασα μιας φωνης,
η λαβα σκεπαζει τις ψιθυριστες λεξεις
και τις κανει μελωδια,
να δροσιζουν γλυκα τους ακουστικους μας πορους...

ο ηχος αυτος νανουριζει τους αγγελους,
που πεφτουν απο τους ουρανους 
και ειναι αληθεια,πως ακουγοντας τον,
παρασυρεσαι...υπνωτιζεσαι...





Καθισμενη στην αδρανεια μιας πραξης,
σε προκαλω ξανα να παιξουμε...
κι αυτο γιατι,χρειαζονται...

δυο παιχτες,δυο ψυχες,δυο κορμια,
δυο χειλη να σφραγισουν τη μυστικη συμφωνια της στιγμης,
να αφεθουν στην αλλοκοτη αντιστοιχηση των αισθησεων 
και ν'ανακαλυψουν το χαμενο κομματι,του δικου τους ουρανου...


 


 

30 διεξοδοι:

anima είπε...

Έμεινα στο τραγούδι..

"Καμμένο" για μένα.Και τι μου θύμισε..

Τίποτα άλλο δεν μπορώ να πω
Όχι τώρα..Όχι ακόμη..
Συγγνώμη

φιλί

efhbos είπε...

Για να πας στον παραδεισο...Πρεπει να περασεις απο την κολλαση...Λογικα θα αξιζει...!!

Ανώνυμος είπε...

Και κάπως έτσι... ανοίγουν οι πύλες του παραδείσου και του μυαλού...

Φιλί

Μυστικό Μονοπάτι είπε...

δύο παίχτες για ητν κόλαση, 2 και για τον παράδεισο! Αν δεν μπορείς να ξεφύγεις από αυτό τό προσπάθησε να απολαύσεις όλες αυτές τις στιγμές!!!

Αλλά όλα θα αλλάξουν!! Θα το δεις!!

"Μυστικά" φιλιά!!!

Stratos είπε...

Υπέροχο το τραγούδι που έχεις βάλει ...
Ακόμα ποιο υπέροχο είναι το κείμενο σου!

Καλή συνέχεια!
Καλά να περνάς. Φιλιάάά! :)

Άνεμος είπε...

Χρειάζονται δύο για να γίνουν όλα τόσο όμορφα όσο τα περιγράφεις.

Μα όταν οι δύο είναι μαζί είναι μαγεία...

Ωραίο το κείμενό σου!
Καληνύχτα!

Ονειροπαγίδα είπε...

ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΛΑΣΗ Ή ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΡΩΤΑΣ...Ο ΕΡΩΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ Η ΖΥΓΑΡΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΛΟΥ-ΚΑΚΟΥ, ΜΙΣΟΥΣ-ΑΓΑΠΗΣ, ΕΥΤΥΧΙΑΣ-ΔΥΣΤΥΧΙΑΣ...ΕΙΝΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ ΤΟΝ ΝΙΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΠΑΙΧΤΕΣ ΚΑΙ Η ΠΑΡΤΙΔΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΠΛΕΥΡΗ...
ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ....

Dreamy Cloud είπε...

Μόνο με δύο ολοκληρώνεται ο παράδεισος και ίσως να έχει και κάτι απο κόλαση μέσα του.. :) Το τραγούδι απλά υπέροχο και αγαπημένο! Καλήμέρα!!

jacki είπε...

Χμμμ μικρή μου.
Πάντα παραδεισένια να ζεις.
Και να χαίρεσαι..
Όχι κόλαση.. άστην μακρυά.. μόνο η λάβα να μας καίει..

Το τραγούδι μου θύμισε.

Σε φιλώ.

Adam The Sinner είπε...

Σουουουτ!!
μην μιλάς καθόλου.

Για ρώτησε και μένα που κάποιοι
έρχονται για τον Παράδεισο και τους στέλνουμε στην κόλαση..

:-))

Καλό βράδυ.

Elen Chamelen είπε...

Πρόσεξε η λάβα μην κάψει τους χάρτινους τοίχους των σκέψεών σου...
Πρόσεχε..γιατί μερικά παιχνίδια είναι για έναν παίχτη..
Φιλιά πολλά...

Alks--Anna είπε...

Τι όμορφους "ήχους" βγάζουν αυτά τα συναισθήματα!!!!
και θες να τους ακούς ξανά και ξανά...και να ευχεσαι να μην τελειώσουν ποτέ...


Καλή και όμορφη χρονιά lockheart!!
αγάπη και δύναμη στη ψυχή σου!!

Φιλιααά!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

τελικα πρεπει να μαθουμε να αγαπαμε την κολαση μας...
αφου εκει φαινεται πως περναμε την περισσοτερη ζωη μας...
ισως...ισως λεω αν την αγαπησουμε να μεταμορφωθει σε παραδεισο...

τι εχουμε να χασουμε...;

νεραιδενια σου φιλια γλυκια μου!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΟΥ ΖΕΣΤΟ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ.ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΣΕΝΑ Η ΚΟΛΑΣΗ.
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

Unknown είπε...

δυο παίχτες, δυο ψυχές, δυο κορμιά, δυο χείλη να σφραγίσουν τη μυστική συμφωνία της στιγμής, μα εσύ http://www.youtube.com/watch?v=QOBIKqN3RPs το χαμένο κομμάτι, του δικού σου ουρανού...
γεια,
angel

#lockheart# είπε...

ανιμακι μου,

καμμενο...μα ολο σου φερνει σπιθες στο νου που γινονται φωτια να σε καψει...

καλησπερα...

#lockheart# είπε...

εφηβε μου,

αν ειναι να ζησω το παραδεισο τοτε χαλαλι τα οσα βασανιστηρια της κολασεως...
τουλαχιστον θα γινω αγγελος...
;)

φιλια πολλα!

#lockheart# είπε...

Οδοιπορε μου,

χαιρομαι τοσο που εισαι εδω...
καπως ετσι ανοιγουν οι πυλες του παραδεισου...
μια ζωης...πλασμενη για πρωπατορικα αμαρτηματα ξανα...

τη πιο γλυκια μου καλησπερα σου στελνω...

#lockheart# είπε...

Μυστικό Μονοπάτι

κοριτσακι μου,
παντα αισιοδοξος ο λογος σου,
σευχαριστω...
2 υπαρξεις,δυο αγγελοι πιασμενοι χερι χερι στα μονοπατια ενος παραδεισου κρυφου...

σου στελνω τα φιλια μου!

#lockheart# είπε...

Στρατο μου,

γλυκε μου,χαιρομαι τοσο που σου αρεσε..και εσυ να περνας υπεροχα...
Σευχαριστω...

φιλι γλυκο!

#lockheart# είπε...

Ανεμακο μου,

δυο για τη τελεια μαγικη ενωση...
δυο και υστερα να γινουν ενα...
σευχαριστω ματια μου για τα λογια σου,να περνας ομορφα...

σε φιλω πολυυυ!

#lockheart# είπε...

Ονειροπαγίδα

ερωτας,περιεργη λεξη...
οτι κι αν ειναι μοιαζει παραδεισος...
ας κρατησει μια αιωνιοτητα τουλαχιστον...

σε φιλω γλυκια μου!

#lockheart# είπε...

Dreamy Cloud

μονο με δυο υπαρξεις η ζωη μοιαζει παραδεισενια,τι κι αν μεσα της κρυβονται στιγμες κολασης,εμεις θα βρισκουμε παντα διεξοδο,δικλεισα ασφαλειας να ξεφυγουμε απο τους δαιμονες που μας καταδιωκουν.

σε φιλω πολυυυυ..!

#lockheart# είπε...

ιωαννακι μου,

παντα παραδεισενια,εκει μεσα σε μια λαβα που θα σιγοκαιει αργα θα μαζευω ανασες φωτιας...

σου θυμισε;
διασπαρτες οι θυμησες,να ξερες τι ειναι για μενα αυτο το τραγουδι...

σε φιλω πολυ!

#lockheart# είπε...

πρωτοπλαστε μου,

Σα κατι παραπανω να ξερεις και εσυ...
απο θανασιμα αμαρτηματα...
δε μιλαω..αφηνω τη σιωπη μου και φευγω...
σσσσσ...

φιλι!

#lockheart# είπε...

Assel

γλυκια μου θα προσεχω...
καποια παιχνιδια τελειωνουν πριν καν αρχισουν...
καποια αλλα σε καινε μενα βλεμμα,αυτα φοβαμαι που σε τσουρουφλιζουν και σε αφηνουν να παλευεις με τις φλογες...

τα φιλια μου!

#lockheart# είπε...

Alks

γλυκια μου Αlks,
καταρχας σου ευχομαι να εχεις και εσυ μια "παραδεισενια" χρονια..
γεματη απο ανθρωπους-αγγελους να σε προστατευουν...
γεματη απο ηχους σα κι αυτους που δε χορταινεις ν'ακους...
σε φιλω!

#lockheart# είπε...

νεραιδα μου,

καλη μου,μακαρι να μπορουσαμε να μετατρεψουμε τη κολαση μας σε παραδεισο...
μακαρι να την εξαλειφαμε μ'ενα ψιθυρο στο σκοταδι,αλλα το καλο υπαρχει φαινεται επειδη υπαρχει και το κακο...
πρεπει να το συνηθισουμε...

σε φιλω πολυ καλη μου!

#lockheart# είπε...

σκρουτζακο μου

φιλε μου σευχαριστω πολυ για τα λογακια σου...
μακρια απο ολους το σκοταδι της..
μακρια...

φιλαι πολλα!!

#lockheart# είπε...

angel

απο τον ουρανο επεσες ή κατοικεις στη γη;
μηπως γνωριζομαστε,μηπως ξερεις την εισοδο της πυλης του παρασεισου;

http://www.youtube.com/watch?v=07qRB2VNpKI
ταιριαζει με το ονομα σου...