BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2010

Ψεμα...



Κι ομως η αληθεια σου μοιαζει με ψεμα...

ποσα λαθη μετρησα και χαθηκα εκει καπου στο μετρημα...
ποσες λεξεις τελειωσαν πριν καν αρχισουν...
Εχασα...ψεμα.
Εχασες...αληθεια.
Σ'ενα παιχνιδι ουτοπικο που ξεκινησε μια συννεφιασμενη μερα.
Ενα καπριτσιο μεθυσμενο απο οινοπνευμα υποκρισιας,
διχως καθωσπρεπισμους,γιατι απλα δε σου εμαθαν το στοιχειωδες.....τροπους.
Να φερεσαι και να υποστηριζεις το εγω σου.
Πλανευτρα η ψυχη σε μια ερημη καθημερινοτητα,
αναζητωντας διεξοδο στο θολο σου παραληρημα.



Ενα πραγμα σιχαινομαι και αυτο ειναι το ψεμα.
Κι ομως το φορεσες πανω σου,το εκανες δικο σου,το πιστεψες,μα ησουν κι αφελης συγχρονως.
Ησουν πολυ καλος για να'σαι αληθινος.
Ομολογω πως παραλιγο και θα με επειθες.
Υπαρχει η θεια δικη εν τελει.
Πιαστηκες ο ιδιος στη παγιδα σου...
Μια τυχαια νυχτα,που εισεβαλες θρασυδειλα μεσα σ'αυτη
και φυλακιστηκες ισοβιως στο κελι μιας φθηνης χειρονομιας.
Σε αναγνωρισα απο το πρωτο λεπτο,
οχι επειδη σε ηξερα,αλλα επειδη παντα διαισθανομαι το κινδυνο οταν πλησιαζει.



Ακου τα ταπεινα λογια μου,
σταματα να'χεις ως οπλο τη κοροιδια,στη μαχη με την ανασφαλεια σου...
θα χασεις στο πολεμο...
Οχι,οχι,αρνουμαι να σε δικασω,ουτε προθυμοποιουμαι να σε εξιλεωσω.
Ποια ειμαι εγω στο κατω κατω;
Καποια στιγμη η ροδα θα γυρισει
και οι παρελθοντικες πραξεις σου,
θα γινουν μαρτυρες στο δικαστηριο για την αποδειξη της αθωοτητας σου.
Μοναχα ενα γιατι πλαναται στον αερα και στροβιλιζει τη σκεψη ακομα,μεχρι να ξεχαστει τελειως.
"Τι κερδισες";τι;
Σου εχω ετοιμο ενα προχειρο επαθλο,
να'ρθεις να το παραλαβεις,ειναι ολοτελα δικο σου και το κερδισες με την αξια σου...Μπραβο!
Μια χρυση ψευδαισθηση κρεμασμενη σε κορδελα απο υλικο ψευτιας κι αυτη.
Να τη φορεσεις στο λαιμο,σα μεταλλιο και να τη βαλεις σ'εκεινη τη τεραστια συλλογη που εχεις.






Και στο λεω ξανα..σου φωναζω ξανα...
...Η αληθεια σου μοιαζει με ψεμα...


21 διεξοδοι:

efhbos είπε...

Η αληθεια του ειναι σαν το αερα που φυσαει εξω...
Κρυα...Κρατησε για λιγο...Και πηρε μαζι της οτι ωραιο πλανιοταν στην καρδια σου...!

Μυστικό Μονοπάτι είπε...

Κάποιες φορές χρειαζόμαστε το ψέμα για να μπορέσουμε να επιζήσουμε... Αλλά όταν ο άλλος το έχει σαν συνήθεια τότε εθίζεται και χάθει τα όρια του πραγματικού...

Υπομονή κοριτσάκι μου!!!

"Μυστικά" φιλιά!!

Appelsinpigen είπε...

αλητες ψεύτες.
ολοι εχουμε φαει εναν απ αυτους στη μαπα.

τι να πεις.

το χει πει κι ο αλκινοος,
με τοσα ψεματα που ντυθηκαν οι λεξεις...

αντε ναβγει ακρη.

εσυ να σαι καλα και καλη σου χρονιά!! :)

Stratos είπε...

Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον έφηβο.
Καλή χρονιά, να έχουμε! :)

Elen Chamelen είπε...

Το ψέμα μπορεί να δηλητηριάσει καθετί όμορφο...Μην το αφήσεις να δηλητηριάσει την ψυχή σου..Εφόσον δεν ήταν αληθινό,δεν υπήρξε ποτέ..Και δεν άξιζε...
Εσύ όμως αξίζεις.

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

ψυχη μου το ψεμα καποιες φορες λεγεται για καλο,καποιες γιατι δεν γινεται αλλιως και καποιες για κοροιδια...διχως συναισθημα και διχως αιτια...ετσι απλα για παιχνιδι...
αντιλαμβανομαι πως κατι τετοιο ηταν...
μακρια την αγνη σου καρδια απο αυτο κρατα...κι ας πληγωθηκες τωρα...καλυτερα τωρα παρα μετα...

σιχαινομαι να παιζουν με τις καρδιες ανθρωποι που συνηθως δεν ξερουν...

σε φιλω με την αγαπη μου!!!

Unknown είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=UbnfHXDte-A&feature=PlayList&p=DAD27BC326FD6D08&playnext=1&playnext_from=PL&index=1

...Η αλήθεια σου μοιάζει με ψέμα...
είσαι δυνατή,μη το βάλεις κάτω.

angel

Yuna είπε...

πολύ σκληρή είσαι 'κλειδωμένη καρδιά'...
γιατί έτσι; αφού βλέπεις ότι πονάει να είναι οι άλλοι σκληροί μαζί σου
αλλά συμφωνώ απόλυτα όσον αφορά τα ψέματα, κλωνίζεται η εμπιστοσύνη και ύστερα φοβάσαι τον ψεύτη
συμφωνώ με τις κατηγορίες της ναιάδας και προσθέτω μια ακόμα: μπορεί κάτι να είναι ψέμα και να μην το ξέρει ούτε αυτός που το λέει!!!ίσως αυτή είναι και η χειρότερη περίπτωση γιατί στο τέλος απογοητεύονται οι πάντες.

be strong, hang in there
χρόνια πολλά

✿ margarita είπε...

Ολόψυχα χρόνια πολλά και μια καλή χρονιά με υγεία και χαρά!

#lockheart# είπε...

εφηβε

τι αληθεια τι ψεμα...
καμια φορα πλανασαι οικτρα...
μακαρι ο αερας,να φυσηξει ξανα και να γεμισει ασπιλο οξυγονο το μεσα μου.

σε φιλω!

#lockheart# είπε...

Μυστικο μονοπατι μου,

γλυκια μου με το ψεμα επιβιωνουμε ή ειναι το ιδιο,αυτοχειρας που μας σκοτωνει;
Εχεις δικιο,εθιζεται στο ναρκωτικο ψευτιας,το πιστευει και παιζει ενα ρολο που σε μαγευει...
μαγικο μα τοσο ουτοπικο.

Πολλα φιλια!

#lockheart# είπε...

Appelsinpiken

καλως ηρθες γλυκια μου!
Ολοι τους εχουμε χορτασει,μονο που πια εγιναν τοσοι πολλοι που δεν τους αναγνωριζουμε τοσο ευκολα...εγιναν μια μαζα και δυσκολα διακρινονται.
Μοναχα τα ματια δε λενε ψεμματα,μοναχα αυτα.

σε φιλω!

#lockheart# είπε...

Στρατο μου,

Ειπαμε ας φυσηξει κι οπου μας βγαλει...
Επισης καλη χρονια...γεματη καινουργιες εμπειριες...

Φιλι!

#lockheart# είπε...

Assel

Σευχαριστω κοριτσακι μου για τα καλα σου λογια.Αυτο το δηλητηριο κοιτω να αποβαλλω,γιατι οταν μαθεις να νοσεις μαζι με αυτο και σε κανει υποχειριο του,αρρωσταινεις...και χανεις πολυτιμο χρονο απο τη ζωη σου.

Σε φιλω πολυ!

#lockheart# είπε...

ναιαδα μου,

δυστυχως δε λεγεται ποτε για καλο νεραιδα μου,μοναχα κακο προκαλει..γιατι υστερα σε μεταμορφωνει σε σκληρο,σε δυσπιστο,σε επιφυλακτικο πλασμα που φοβαται να εμπιστευτει ξανα,να ξεκλειδωσει τις σκεψεις του μηπως καποτε προδωθουν και αυτες,μηπως η καταραμενη ρουφηχτρα,σε παρασυρει και χαθεις ξανα μεσα σε αληθοφανη ψεμματα.

σε φιλω πολυ γλυκια μου!

#lockheart# είπε...

angel

Φαινομαι μα δεν ειμαι δυνατη...
ποτε δεν ημουν...

να εισαι καλα!

#lockheart# είπε...

Yuna

Καταρχας καλωσηρθες γλυκια μου!
Δε ημουν σκληρη,εγινα ή μαλλον με καταντησαν οι ψευτικες πραξεις καποιων καλων ηθοποιων.Ξερεις κατι;
Ο ψευτης κινει τα νηματα απο την αρχη,δε γινεται να μη ξερει,ισως παιζει ξανα το ρολο του αδιαφορου,απλα οπως ειπες η απογοητευση ειναι το χειροτερο συναισθημα που σε κυριευει και δε φευγει αμεσως.

#lockheart# είπε...

✿ margarita

γλυκο μου κοριτσακι...
επισης καλη χρονια με υγεια και πολυ ευτυχια...

φιλι!

Ονειροπαγίδα είπε...

ΕΙΜΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΕΥΚΟΛΟΠΙΣΤΟ ΑΤΟΜΟ. ΤΟ ΨΕΜΑ ΜΕ ΤΡΟΜΑΖΕΙ...ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΦΑΡΜΑΚΙ ΠΟΥ ΕΧΩ ΓΕΥΤΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ. ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΙΩΘΟΥΝ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΤΟΥΣ...ΑΡΑΓΕ ΕΡΧΕΤΑΙ ΠΟΤΕ Η ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΠΛΗΓΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟΥΣ ΤΟ ΨΕΜΑ??

#lockheart# είπε...

Ονειροπαγιδα

Ειλικρινα δε ξερω να σου απαντησω σε αυτο που ρωτας,ελα πες μου κι εμενα.
Γιατι να κρυβονται πισω απο ψεμματα;
Γιατι ισως ντρεπονται,νιωθουν ισχυροι,προστατευμενοι;
Δε ξερω γλυκια μου,μοναχα κακο σκορπουν κι δυσπιστια τετοια ατομα...
Αλλα η ροδα γυριζει λενε...

Να εισαι καλα,ευχαριστω που περασες!

cry_angel είπε...

Uperoxo keimeno.. Pragmatika..

"Logia logia logia, logia pseutika"

Ax upokrites k pseutes:(