BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2009

στα φωτα εμαθα σκια να γινομαι...




Ψυχη  μου…
δε μπορω στις υποσχεσεις να ζω…
Να μη βρισκω την αιτια.Να ξεχνω το χθες. Να αγνοω το παρον.
Παραπονα σου κανω…με αρωμα απο αληθεια.
Παντα με ξεγελα η οψη σου,

δειχνεις τοσο ομορφη εξωτερικα μα εισαι τοσο αδεια ψυχη μου εσωτερικα .
Εσυ που λες πως με αγαπας...
Πληγη που συνεχως αιμορραγει η ασταθεια των λογων σου,

η απερισκεψια των κινησεων σου.
Μετρα ψυχη μου αντιστροφα γιατι...φευγουμε.
Μη φοβασαι,θα σε οδηγησω σε γνωριμα εδαφη.
Εκει που το σωμα παυει να ρουφα ψευτια για οξυγονο.
Θα σε κρυψω σε ασφαλη γωνια ψυχη μου,

να μη σε πετυχει η σφαιρα που σ’εχει βαλει στοχο.
Περπατα γρηγορα.Βιασου.Δεν εχουμε χρονο.


''Σκοτωνουν τα ονειρα οταν γινονται συνηθεια''



Τρεχα να χαρεις και ξεφορτωσου το βαρυ φορτιο που κουβαλας.
Αφησε τα ολα πισω σου,ποδοπατησε τα, αυτο τους αξιζει.
Τερμα η περιπλανηση στο σκοτεινο χαος ψυχη μου.
Ανοιξε τα φτερα σου και πεταξε…
μα αν θες μη προσγειωθεις πανω στα λαθη σου.
Λυπησου τα φτερα σου.Μη κομματιαστεις.
Θα μου πεις…
Τετοιο θαρρος πως το παιρνει μια ψυχη;
Θαρρος..
Θαρρος…
(...υπο εξαφανιση στις μερες μας…)




"φρονιμα κουκλα μου λεω στη ψυχη μου...
ολα θα γινουν οπως τα εχουμε  σχεδιασει

στο φως θα γινεσαι ξανα δικη μου,
και στο σκοταδι θα σε χανω μεσα στα δαση..."






16 διεξοδοι:

Stratos είπε...

''Σκοτωνουν τα ονειρα οταν γινονται συνηθεια''

Αυτός ο στίχος, τα λέει όλα!
Καλή συνέχεια! :):)

Μυστικό Μονοπάτι είπε...

"Πληγη που συνεχως αιμορραγει η ασταθεια των λογων σου..."

προσπαθώ να ισσοροπίσω πάνω στο νήμα που έφτιαξα από της λέξεις σου... πονάω... ξέρω... θυμάμαι... νευριάζω... μα πάλι πονάω...

"Μυστικά" φιλιά καλή μου!!!

Dreamy Cloud είπε...

Άνοιξε τα φτερά και πέτα και μακριά από τα λάθη.. Τα φτερά σου είναι καινούρια και πάλι! Φιλάκια πολλά, καλό μήνα να έχεις!! :)

Sof είπε...

τρεχα να χαρεις και ξεφορτωσου το βαρυ φορτιο που κουβαλας....
ανοιξε τα φτερα σου και πετα....

καλο μηνα!!!!

Σταλαγματιά είπε...

Τα λόγια σου ταιριάζουν απόλυτα με τους υπέροχους στίχους του Βασίλη!!

Επέλεξες λατρεμένα κομμάτια του που έχω ξεχωρίσει κι εγώ!!

Όχι δεν σκοτώνουμε κανένα όνειρο γιατί όλα θα γίνουν όπως τα έχουμε σχεδιάσει, έτσι να λες στην ψυχή σου!!


Φιλί

efhbos είπε...

Να δω ποτε θα παρω και εγω αυτη την αποφαση, να σωσω την ψυχη μου...!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΣΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΑΞΙΖΕΙΣ ΑΡΚΕΤΑ.

Σκιά με παλμό είπε...

''Σκοτωνουν τα ονειρα οταν γινονται συνηθεια''

Σίγουρα ένας αληθινός ονειροπόλος δε θα τα αφήσει να γινουν... :)

#lockheart# είπε...

Strato

καλησπερα Στρατο μου...
ενας στιχος μια φωνη δυνατη...
για ολα οσα δε μπορει το στομα να βρει και να προφερει.

καλο βραδυ να εχεις!

#lockheart# είπε...

Μυστικό Μονοπάτι

γλυκια μου...
ο πονος εχει και αυτος ορια.
απλα οταν μερικες τα ξεπερνας,βγαινεις πιο δυνατη,αποκτας αν οχι αντοχη..ανοσια.
ετσι ειναι ζωη,τιποτα δεν ειναι στρωμενο με ροδοπεταλα.

υ.γ αλλα εσυ να μη πονας,ναι;

καληνυχτα!
φιλι!

#lockheart# είπε...

Dreamy Cloud

καλο μηνα κοριτσακι μου!
αχ,τι ωραια θα ηταν να μπορουσα να πεταξω...ονειρα απατηλα...
αυτα τα ονειρα,μανια να με προσγειωνουν αγαρμπα στη γη...

καλο βραδυ γλυκια μου!

#lockheart# είπε...

kastrini

φορτιο..ετοιμο προς ξεφορτωση..
θα ξυπνησω ενα πρωι και ολα θα μοιαζουν παναλαφρα,πολυχρωμα και αισιοδοξα...

καλο μηνα να εχεις αι εσυ γλυκο μου κοριτσι!
φιλι!

#lockheart# είπε...

Σταλαγματιά

Σ'ευχαριστω για τα καλα σου λογια κοριτσακι μου.
Κανενα σχεδιο δε χανεται αν δε το απορριψουμε εμεις πρωτοι;σωστα;
ολα βαση σχεδιου..παντα και για παντα..κι ας μεινει στη μεση..σημασια εχει η προσπαθεια.

καλο βραδυ να εχεις!

#lockheart# είπε...

εφηβε

γλυκε μου εχεις πολλα χρονια στη διαθεση σου για να σωσεις να σωθεις...
ξερεις κατι;δε μου αρεσε ποτε η λεξη σωτηρια γιατι προυποθετει σε κατι που αργοπεθαινει.Απλα συνηδειτποιησα πως ο χρονος οσο κυλα μας αλλαζει οχι τοσο ψυχικα,σωματικα μα πνευματικα,πως διαχειριζομαστε τις αποφασεις που παιρνουμε για να πορευτουμε ανωδυνα στη ζωη.

καλο βραδυ γλυκε μου!

#lockheart# είπε...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟ

καλο μηνα γλυκε μου φιλε!
σευχαριστω με συγκινεις...
να εισαι παντα καλα και ευτυχισμενος!

φιλι γλυκο!

#lockheart# είπε...

Σκιά με παλμό

ενας ονειροπολος ονειρευεται πολυ περισσοτερο απο οσο αντεχει...
η συνηθεια αναπαντεχο γεγονος που συμβαινει και στα πιο ομορφα ονειρα.
συγνωμη που σου χαλαω τ'ονειρο μα...

καλο βραδυ να εχεις!
φιλι!