BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2009

Happiness is like...



Μικρες χαμενες μερες...
ποσες ωρες,ποσα λεπτα,ποσα δευτερολεπτα εχω χασει περιμενοντας...
Μια αναμονη που με φιμωνει,με ναρκωνει,με ριχνει σε βαθυ κωμα...
μα παντα συνερχομαι απο αυτη την αβολη θεση,
κι η αγαπημενη μου ασχολια ειναι το χασιμο χρονου...
να  σχεδιαζω γραμμες,σχηματιζοντας κυκλους και υστερα να τους κλεινω,
ζωγραφιζοντας ετσι την αφηρημενη τεχνη μιας αρχης κι ενος τελους...
να περιμενω αυτο που ξερω πως δε θα'ρθει ποτε να με βρει...
κι ας ξερει πως εχω αναψει το φως στο σκοτεινο δωματιο της καρδιας...
και το περιμενω με τα ματια ορθανοιχτα...
κι ας ξερει πως ο κλοιος στενευει...
εκεινο θα αντιστεκεται και θα περιμενει τη ξεπνοη φυγη μου.



Ο χρονος...ο μονιμος εχθρος μου...
αντιπαλοι στο τερεν μιας ανικαποιητης μαχης εκατερωθεν...
παντα εχει αντιρρησεις μαζι μου...γι'αυτο και δε τα βρηκαμε ποτε...
τα ποτε και τα παντα οι αγαπημενες του φρασεις...
ετεροχρονισμενα μου φερνει οσα του ζητησα...
και αρνειται πεισματικα να συμβιβαστει με τις τωρινες επιθυμιες μου...
λες και το κανει επιτηδες καθε φορα.
Οι δειχτες του κινουνται προς λαθος κατευθυνση,οπως κι εγω...
οπισθοδρομω συνεχως και στη λαθος στροφη,
νομιζω οτι αναπνεω φωτια που καιει τα σωθικα μου και αφηνει στο διαβα σταχτη.
Δε θελω να περναει ο καιρος,δε θελω να μεγαλωσω αλλο,θελω να μεινω ενα φοβισμενο παιδι διχως εννοιες,διχως υποχρεωσεις,γεματο μοναχα απο ζαχαρενια ονειρα.




"Η ευτυχια ειναι αυτο που περιμενουμε να'ρθει..."
μαλλον στη δικη μου περιπτωση,εχασε τα ιχνη μου...
Θελω να κλεισω τα ματια και να βρεθω καπου αλλου..
εκει που τελειωνει ο ουρανος,χαμενη,εχοντας ξεχασει τ'ονομα μου...
Να γινω μια αλλη,μια τρελη,
που θα γελαω χωρις να απολογουμαι και θα κλαιω χωρις να κρυβομαι...

Μικρες χαμενες μερες...που εγιναν μεγαλα χαμενα χρονια...
Ποσα τρενα εχασα στους σταθμους που σταθηκα...
περιμενωντας σε να φανεις...
Ποσες νυχτες δε κοιμηθηκα για να τελειωσω τα σεναρια που συνεθετα με το νου,
με πρωταγωνιστες εμενα...εσενα...
τρυπιες σκεψεις που εμπαζαν νερο και πνιγηκαμε μεσα τους.
Η παρασταση δε θ'ανεβει τελικα στο σανιδι,
οι θεατες αντικατασταθηκαν απο φαντασματα που στοιχειωσαν το θιασο μας.
Μα εχω κρατησει κατι...
μια ελπιδα,
ενα αναμμενο κερι που σιγοκαιει και αυτο μεχρι να λιωσει τελειως...




30 διεξοδοι:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ.
ΚΡΑΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΙΑ ΕΛΠΙΔΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΕΣΑΙ.
ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ.

Marouli είπε...

ποσο με εκφραζει αυτο το κειμενο δεν φανταζεσαι.. Μου θυμιζει μια αγαπη που εμεινε σεναρια.. Πλεον ειναι θυμος, οργη και αυτο με ποναει..

Μαρολοφιλακια!

*Γραφεις υπεροχα..

margaritari είπε...

o aristotelis ipe "i eftixia eksartate apo mas" ke o komfoukios oti "i eftixia vriskete mesa se olo ta pragmata, ftani na kseri spos na tin vgalis"
ego tha sou po apla oti eftxia ine mesa mas....pigazi apo mas, ine i dinami mas...afti ine i simasia tis zois mas, afto psaxnoume, apla merikes fores se lathos meri...kita dipla sou, eki ine...itan panta..apla den tin evlepes...
o gorge bernard sho ipe "mia zoi gemati eftixia, kanis den tha tin antexe" ki ego o tapinos agonimos tha prostheso oti i xara xoris ti lipi, i eftxia xoris tin distixia den exi kamia simasia!
*na grafis panta, gt ise esi, keo logos sou me taksidevi, me kani na agkizo ta sinefa,tin akri tou ouranou....

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

σαν να σε νιωθω κοριτσακι μου...
εκει περιμενωντας να δω το εργο που γραφτηκε για να πρωταγωνιστησω αλλα τελικα μενουμε θεατες να το βλεπουμε να ξετυλιγεται διχως να παιρνουμε μερος...

ακου μια συμβουλη μονο...
γελα διχως να δωσεις εξηγησεις σε κανεναν...και κλαψε οσο θες χωρις να απαντας σε γιατι...

μετα προσπαθησε να κοιταξεις αλλου...κι εκει που θα εχεις αποσπαστει απο κατι αλλο η "πεταλουδα" θα ερθει να κατσει στον ωμο σου...

σε φιλω νεραιδενια γλυκια μου!!!

avraoneirou είπε...

μη χάνεις ποτέ τη πίστη σου...
''δεν είναι το τέλος η καταστροφή,η ευτυχία είναι αυτό που περιμένουμε να ρθει...''
το πιο βαθυ σκοτάδι είναι λίγο πριν την αυγή!
φιλάκια

Unknown είπε...

Και αν δεν σβήσει ποτέ αυτό το κερί; Αν συνεχίσει να μένει αναμμένο, θα το σβήσεις;
ps:Τελικά βρήκα τον τρόπο. Γεια.

Sof είπε...

Αν το θελεις παρα πολυ θα γινει..
Φτανει να μη χασεις τον εαυτο σου ψαχνοντας κατι αλλο..
Μεσα απο τα μαυρα συννεφα πεφτει κρυσταλλινη βροχη..

την καλησπερα μου..

ziggy είπε...

pali mou 8imizeis tis dikes mou skepseis...padws ec mn xaneis tn elpida sou...asxeto pou egw exw xasei oristika tn dikia mou...

Μυστικό Μονοπάτι είπε...

Αν δεν μπορείς να αντιπετωπίσεις τον χρόνο, κάνε τον συμμαχό σου!!! Μην ακούς κάνεναν άλλον εκτός από την καρδούλα σου!!!!

"Μυστικά" φιλιά κούκλα μου!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.

προφήτηs είπε...

η ευτυχία είναι αυτό που ακόμα δεν έχουμε δει...

είναι αυτό... που σε κάνει να νιώθεις τρελός... γεμάτος, άδειος, από τα δάκρυα, από τα χαμόγελα...

υ.γ.:υπέροχο το τραγούδι, ακολούθα όσα λέει η καρδιά... ίσως είναι το μόνο που...

καλό βράδυ να έχεις...

Σταλαγματιά είπε...

Η ευτυχία λένε δεν είναι για να την πιάνεις αλλά για να την κυνηγάς!!!

Μοιάζει με μια όμορφη πεταλούδα που αν σταθείς ακίνητος μπορεί να καθίσει στον ώμο σου!!!

Εγώ είμαι σίγουρη πως στον δικό σου ώμο θα σταθεί θα το δεις!!!


Φιλι

anima είπε...

οι πιο όμορφες μέρες..κι οι πιο όμορφες νύχτες σου..

θα είναι οι επόμενες..

μην το λησμονήσεις

#lockheart# είπε...

Σκρουτζακο μου,

Σευχαριστω,παντα αισιοδοξια μου δινουν τα λογια σου,να περασεις και εσυ υπεροχα,μαγευτικα!!!
Σε φιλω πολυυυ!!!

#lockheart# είπε...

Μαρουλακι μου,

μια αγαπη μικρη που εμεινε βιβλιο σκονισμενο στο ραφι,δεν εκδοθηκε ποτε γιατι,εσβησε,γλυκανε ο πονος με το χρονο...μα δε χαθηκε...

*Με συγκινουν τα λογια σου,ενα μεγαλο ευχαριστω ψυχη μου...
σε φιλω...

#lockheart# είπε...

μαργαριταρι μου,

"η χαρα χωρις τη λυπη,η ευτυχια χωρις τη δυστυχια..δε θα ειχαν καμια σημασια.."
να'ξερες ποσο συμφωνω μαζι σου,
πρεπει να δοκιμασεις πρωτα τις πικρες στιγμες για να γευτεις τις γλυκες...

*σευχαριστω,με κολακευεις κοριτσακι μου...νασαι καλα!;)
φιλακια πολλα!

#lockheart# είπε...

νεραιδα μου,

ομορφια μου,το ξερω πως με νιωθεις...
περιμενουμε τη παρασταση ν'ανεβει στο σανιδι,οπου πρωταγωνιστουμε κι ομως μενουμε θεατες..αραγε γιατι;
ισως επειδη δε ειμαστε καλες ηθοποιοι;τι να πω...
σ'ευχαριστω μεσα απο τη καρδια για τη συμβουλη,θα τη φυλαξω σφικτα μεσα μου.
να περνας υπεροχα και να προσεχεις!
φιλι τεραστιοοοο!

#lockheart# είπε...

αυρουλα μου,

ματια μου το ξερω..ενα τελος και μια νεα αρχη...
υστερα απο μια δυση...βρισκεται μια ανατολη...
σευχαριστω τοσο που περασες!
να εχεις μια ομορφη μερα!
φιλακια!

#lockheart# είπε...

angel

αγγελε μου,
η φλογα καποτε σβηνει,η αορατη φωτια ομως που καιει ομως μεσα αναμμενη,τσουριφλιζει τα σωθικα,μερα με τη μερα...τιποτα δε μενει για παντα..το γνωριζεις καλα...η λεξη παντα,εφευρεθηκε απο ονειροπολους...

*σ'ευχαριστω για τη προσπαθεια,να περνας συχνα απο δω...φιλι γλυκο!

#lockheart# είπε...

καστρινι μου,

κοριτσακι μου...
οταν εγω θελω κατι πολυ το συμπαν κανει τη παπια..
καπου το διαβασα και χαμογελασα...
σ'ευχαριστω γλυκια μου,το ευχομαι και εγω μαζι σου...

να περνας ομορφα!
φιλι!

#lockheart# είπε...

ziggy

καλο μου κοριτσι,να ειχα τα χρονια σου...
(οχι πως μεγαλωσα,αλλα λεμε)
:)
η ελπιδα πεθαινει τελευταια;
δε το ψαχνω...ελπιζω να ζησει για χαρη μας...ναι;
σε φιλω πολυ!

#lockheart# είπε...

Μυστικό Μονοπάτι μου,

ματια μου...
δεν ακουω,εθελοτυφλω...μεχρι να φθαρει κι αυτο καποια στιγμη στο χρονο...
και ο ηχος της καρδιας κανει παρασιτα...ασε,σου λεω...
*πρεπει να παω για αποσυρση...;)

φιλακια πολλαααα!

#lockheart# είπε...

προφητη μου,

η ευτυχια δεν εχει ορισμο,αλλιως θα ημουν η πρωτη που θα γεμιζε σελιδες καθημερινα γραφοντας τη διπλα στο ονομα μου...
προς το παρον το επιθετο ανικανοποιητη,στολιζει το ηδη υπαρχον...

*η καρδια κανει και αυτη λαθη αραγε ή ειναι αλανθαστη;

φιλια πολλα!

#lockheart# είπε...

Σταλαγματιά μου,

τι ομορφο αυτο που ειπες...
υποσχεση,οταν φτιαξει λιγακι ο καιρος,θα βγω να κυνηγησω.....
πεταλουδες.;)
φιλακια πολλα!

#lockheart# είπε...

ανιμα μου,

ψυχη μου δε θα λησμονησω..θα περιμενω με ματια ορθανοιχτα να ερθει...
σ'ευχαριστω τοοοοσο πολυ για τα γλυκα σου λογια,,
να σ'εχει ο Θεος καλα!
φιλι γλυκο!

Ανώνυμος είπε...

hiya


Just saying hello while I read through the posts


hopefully this is just what im looking for looks like i have a lot to read.

Ανώνυμος είπε...

Very good morning. I desired to jot down you a fast remark to express my many thanks. I've been studying your blog for a month or so and have picked up a ton of excellent information as effectively as loved the way in which you have setup your website. I am attempting to run my own blog page but I consider it's considerably too common. I'd prefer to concentrate much more on narrower subjects. Being all things to all individuals isn't all that its cracked up to be. Quite a few thank you.

Ανώνυμος είπε...

I am really Lucky to have had a look at this site. I am in the trade show business and promote trade show banners and dispays . Take a look it here: trade show trusswire display racks If you get a chance to have a visit to my own site. I thought this site was super amazingly novel and chose to have a gel session and I am glad I did and will speak to buddies about it. Have a happy night!!!

Ανώνυμος είπε...

An impressive share, I simply given this onto a colleague who was doing a bit evaluation on this. And he in reality purchased me breakfast as a result of I found it for him.. smile. So let me reword that: Thnx for the deal with! However yeah Thnkx for spending the time to discuss this, I feel strongly about it and love reading more on this topic. If attainable, as you change into expertise, would you thoughts updating your weblog with extra details? It’s highly useful for me. Massive thumb up for this weblog submit!

Ανώνυμος είπε...

Excellent site. Plenty of useful information here. I’m sending it to a few friends ans additionally sharing in delicious. And certainly, thanks to your effort!