BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2009

Σ'ενα fallen angel...



Η νυχτα...
η μερα...
η μερα με τη νυχτα...
ενα φιλο γνωρισα που οι αποχρωσεις του ηταν ακριβως ετσι...
το σκοταδι αναμειγνυοταν με το φως...
εμοιαζε με το χρωμα που παιρνει ο ηλιος οταν σβηνει στη θαλασσα...

η διαθεση του παρουσιαζε εξαρσεις και υφεσεις...
η δομη του χαρακτηρα του δεν ηταν ποτε σταθερη...
ασταθης,απομακρος,παραξενος ομιλητης,ανυπομονος ακροατης...
παραλληλα ευαισθητος εγωιστης,
αλητης με στεγνα δακρυα στα ματια,
πεισματαρα ψυχη με ατολμες κινησεις...

εγκλωβισμενος στη ευσυνηδεισια μιας τρελας...μιας εμμονης.

αυτος ο φιλος μου τρελαθηκε...

εκαψε τα ονειρα του,
πεταξε τις μνημες του και χαθηκε...
παραιτηθηκε,απογοητευτηκε,μαγευτηκε...
μα εγκλωβιστηκε στη τρελη τροχια της λογικης που μισει...

εχω ενα παραπονο...
δεν μου ειπε αντιο,δεν τον ειδα ποτε για τελευταια φορα...
δε ξεχνω,θυμαμαι,συγχωρω,δεν ελπιζω,δε προσμενω...
μοναχα ενα μεγαλο θελω...
να ειναι καλα και να κοιταζει παντα εκει που θελει να παει...
να πιστευει και να αφηνεται σε καθε νεα τρελα που τον κυριευει...


....




18 διεξοδοι:

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

αχ αυτοι οι αγγελοι...
ερχονται και φευγουν γιατι δεν αντεχουν...
δεν ειπε αντιο γιατι δεν αντεχε τον πονο...
κι αν τον αγαπας το ξερει...
καπως με καποιο τροπο το ξερει...

νεραιδενια σου φιλακια ματια μου!!!

Σταλαγματιά είπε...

Δεν φεύγουν ποτέ οι άγγελοι μας γιαυτό δεν λένε αντίο δεν χαιρετούν.
Γύρω θα ειναι πάντα κι αν δεν τον βλέπεις σίγουρα θα τον αισθανθείς!!!

Γλυκό ξημέρωμα

Argyrios G. είπε...

kai an kamia fora vrethei kaneis stin thesi tou aggelou ma den xathei giati xathike ma giati malosan....tote ti prepei na kanei, prepei na parei to risko kai na spasei tin metaksi tous siopi? akoma kai an afto exei tin pithanotita na odigisei pali se kavga i einai kalitero na siopisei?

Master είπε...

Είμαι δύσπιστος...
Αν υπάρχουν άγγελοι τότε συμφωνώ με τη Σταλαγματιά.
Από την άλλη μεριά ένα "Θα τα πούμε" αντί για αντίο θα ήταν πιο ταιριαστό.
Τρέλα λες...
Μπορεί, μπορεί να μην άντεξε και να έπρεπε να φύγει.
Εσύ θέλεις, εγώ ελπίζω.

Καλημέρα αγαπητή μου.

Sof είπε...

αυτο το αντιο που δεν ειπωθηκε ποτε..
ποσα τετοια αντιο εμειναν να πνιγουν το λαιμο οσων δεν τα ειπαν...

να τον θυμασαι οπως ηταν..κι ας μην τον ειδες για τελευταια φορα..

τα φιλια μου..

Μυστικό Μονοπάτι είπε...

Ξέρεις κάποιες φορές δεν μπορούμε να πούμε αυτό το αντίο... όχι γιατί δεν το θέλουμε... αλλά γιατί μας ειναι τόοοσο δύσκολο να το ξεστομίσουμε στο άτομο που αγαπάμε τόοοοσο πολύ!!!!

"Μυστικά" φιλιά!!!

Marouli είπε...

Καλημερα! Τελευταια παρατηρω οτι οι αγγελοι μας μας αφηνουν ή απλα κανουν ενα διαλλειμα και επιστρεφουν χωρις να ειπωθει τιποτα.. Ισως ειναι καλυτερα που δεν λενε τιποτα.. Ισως ειναι καλυτερη η σιωπη απο οποιαδηποτε λογια που μπορει να πονεσουν..
Οχι οτι δεν ποναει και η σιωπη αλλα σκεψου οτι ειναι μια σιωπη που μοιραζοσαστε οι δυο σας ενω τα λογια πανε παντου..

Ελπιζω να γυρισει ο αγγελος σου και να σου πω ενα μυστικο... Μετα απο 3 δυσκολους μηνες αρχιζει σιγα σιγα και κανει την επανεμφανιση του ο αγγελος μου οποτε υπομονη :)

Μαρουλοφιλακια!

efhbos είπε...

Μα καλα...Εφυγε ετσι...Χωρις ενα αντιο...Χωρις τιποτα?

margaritari είπε...

ena filo gnorisa, pou exase tin elpida ke i xara xathike apo to vlema tou. ena filo pou den mporousa na tou statho...enan filo pou den antekse...ena filoo pou ton exo kripsi pia stin kardia mou..eki, na mi fovate, na mi niothi, stin kardia mou na perdi dinami, na min agkizi...NA MI NIOTHI

#lockheart# είπε...

ΝΑΪΑΔΑ

γλυκια μου νεραιδα μου ελειψες...
το αντιο δε το αντεχει καμια ψυχη...
το ξερει..ή δε θα το μαθει ποτε...

φιλια πολλα ματια μου...

#lockheart# είπε...

Σταλαγματιά

λενε πως ολοι εχουμε ενα φυλακα αγγελο..μονο που οσο μεγαλωνουμε και κανουμε ασχημες πραξεις φευγει απο κοντα μας,μα ναι σιγουρα επιστρεφει.

σε φιλω γλυκια μου!!

#lockheart# είπε...

argyri

θα σου πω,εχει 2 πλευρες η αναρτηση,οπως τη παρει κανεις,οντως δε χαθηκε,μα μαλωσε με το μεσα του,γιαυτο και ολα αυτα.
Εμαθα καλε μου πως οταν κατι τελειωνει στο χθες ειναι παρελθον,οτι ζει στο παρον ειναι θειο δωρο και το μελλον κρυφο μυστικο που δε θα μαθουμε ποτε...
Η σιωπη μπορει να αποβει λαθος ή σωτηρια,ρισκαρεις...σωστα;

να εισαι καλα γλυκε μου!

#lockheart# είπε...

Master

Μερικες φορες δε αντεχουμε αυτο που μας συμβαινει και γυριζουμε τη πλατη..ποσο ευκολη χειρονομια δε βρισκεις;λιγοι ειναι αυτοι καλε μου που υποστηριουν τη "τρελα" τους...

να περνας καλα...

P.S yes,darling..sometimes it's waste time chasing anything at all..

#lockheart# είπε...

kastrini

οι αναμνησεις μενουν μονο καλη μου...
μοναχα αυτες,οι πραξεις υστερουσαν παντοτε...

σε φιλω πολυ!

#lockheart# είπε...

Μυστικό Μονοπάτι

βαθμος δυσκολιας και στις λεξεις;
ποσο ακομα;που ειναι η ελευθερια του λογου;απλα πιστευω πως μερικοι ζουν με πρεπει και οχι με θελω...αυτοτο καταπινει μερα με τη μερα...

να εισαι καλα γλυκια μου!
σε φιλω!

#lockheart# είπε...

Marouli

χαιρομαι τοσο για τη επισκεψη σου και για τις σκεψεις σου εδω.
Ξερεις κατι συμφωνω,μερικες φορες ολα ειναι καλυτερα στη σιωπη..αλλωτε παλι καλυτερα η τροπη προς φυγη..και οχι η επιστροφη σε λαθη.
Ολα ειναι θεμα χαρακτηρα,αυτοκυριαρχιας και αισθηματων.

Σε φιλω γλυκο μου κοριτσι!

#lockheart# είπε...

Εφηβε

αγορι μου,ετσι...
κι αν με ρωτας δε μπορω να σου εξηγησω,γιατι και τα δικα μου ερωτηματικα εχουν μεινει αναπαντητα.

Να περνας ομορφα!
φιλι!

#lockheart# είπε...

margaritari

καλο μου κοριτσι...
να μη νιωθει,η πιο βαθια τιμωρια που μπορει να ζησει καποιος,η πιο μεγαλη ποινη.Μη του το κανεις αυτο,κρυψε τον μα ζησε στο επακρο τη καθε στιγμη,καλη ή κακη..

Σε φιλω ματια μου!