BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2009

catch me if u can...




Το γραψιμο...η μονη μου διεξοδος...
το ηρεμιστικο μου αλλιως.
Θα το παρομοιωζα μ'ενα κουτι γεματο με χιλιαδες μισανοιχτα γραμματα .
Η καθε μερα που ζω,μια  διαφορετικη ιστορια γραμμενη.
Σα τις εξιστορω,περνανε απο μπροστα ολες μου οι στιγμες...
βαφεται το παρον με  ομορφα χρωματα... 
ποτε εντονα,ποτε μουντα,ποτε μελαγχολικα...
οι θυμησες εξιταρουν καθε φορα τις ευαισθητες χορδες...
δημιουργουν μια μελωδια που την ακουω παντα με την ιδια ευχαριστηση.
Τι κι αν...


...τα πραγματα δεν ερχονται οπως τα περιμενουμε,
η αναμονη καθε φορα αξιζει το κοπο...






Η γραφη αλλαζει χαρακτηρα με το περασμα των χρονων,
ετσι κι εγω αλλαζω,
μεγαλωνω,μαθαινω,
μαθαινω να αλλαζω μεγαλωνοντας... 
Τα παντα εκει γραμμενα...στις λευκες γραμμες,θολα και ανεξηγητα συμβολα.


Κρυφες επιθυμιες,που τι κι αν εγιναν αμαρτιες,παθιαζομαι καθε φορα να τις επαναλαμβανω.

...Οταν δε μπορεις σε κατι να αντισταθεις ,ενδιδεις σε αυτο...





Τι κι αν η ερημια με βρει ξανα με ενα τιποτα στα χερια,εγω θα βρω το τροπο και θα συλλεξω τα τσαλακωμενα χαρτια απο την ορμη του ανεμου.
Θα τα τακτοποιησω με την ιδια συνεση και λατρεια στη θεση τους,μεχρι την επομενη αναγνωση.
Και τοτε το κορμι θα αναγεννηθει ξανα...
θ'αρχισει να τρεχει...να κυνηγαει...
ελευθερο πια απο τα βιωματα του,εχοντας παθει ανοσια απο τους ανθρωπους...
...

τι λες; αραγε μπορεις να με πιασεις;
μπορεις να με σταματησεις;


 


18 διεξοδοι:

Sof είπε...

Και τοτε το κορμι θα αναγεννηθει ξανα..θ'αρχισει να τρεχει..να κυνηγαει..

Εκεινη ειναι η καλυτερη στιγμη..

υπεροχο!!!

μια γλυκια καλησπερα..

Μυστικό Μονοπάτι είπε...

Μην αφήσεις τον φόβο να σε επηρεάσει. Αν πιστέυεις πως θα βρείς την γαλήνη μέσα σε αυτό...μην αντισταθείς. Τουλάχιστον, δεν θα μετανιώνεις για κάτι που δεν έκανες!!!

αχ γλυκιά μου... αλήθεια σε νιώθω!!!

"Μυστικά" φιλιά!!!

ziggy είπε...

kaneis dn borei na se piasei an dn 8es...panta 8a vriskeis dinamh kai kouragio na 3efeugeis...opws kai egw xtes p vafame ena toixo me to crew mou kai mas pianoun kati mlkes k fwna3an tous batsous alla arxisame n trexoume k dn mas piasane...!xD

Ophelia είπε...

Έχεις μεγάλη ψυχική δύναμη,πραγματικά!Είμαι σίγουρη πως θα μπορούσες πολύ εύκολα να αντιμετωπίσεις κάθε λογής πρόβλημα που τυχόν θα εμφανιζόταν στο διάβα σου.Έχεις δυνάμεις που ούτε καν φαντάζεσαι!Συνέχισε το όμορφο γράψιμό σου και συνέχισε να μάχεσαι για την ζωή!
Φιλικά,Ginger

anima είπε...

μόνο αν εσύ σου το επιτρέψεις..

φιλιά

Dreamy Cloud είπε...

Mε το γράψιμο ξεφεύγεις αυτός και μόνο είναι ένας λόγος/τρόπος για να μην σταματήσεις πουθενά..Μεγαλώνεις, εξελίσσεσαι και προχωράς.. Καλό σου βραδάκι :) Φιλάκια!

Elen Chamelen είπε...

Εσύ θα μπορέσεις να σε πιάσεις;

Bliss είπε...

μοιαζουμε πολυ.
:)

margaritari είπε...

tis proales diavase enas filos osa grafo ke mou ipe "den pistevo oti osa niothoume mporoun na apotipothoun"...
i alithia ine oti aftos o aprosopos tropos na ekfrazese ine toso iperoxos, mas agkizis, mas taksidevis, mas zografizis...
dio leksis ke to mialo trexi sti efthia tis fantasias mas...

ise eleftheri pia apo ta pathi sou
ise eleftheri apo tis epiloges sou
ise eleftheri gt pistevis ston eafto sou

mono esi mporis na stamatisis ton eafto sou, mono esi...mporis na ... se piasis....

#lockheart# είπε...

kastrini

Σε ευχαριστω ματια μου,για τα λογια σου...
Αυτο περιμενω...να αρχισω να τρεχω,μεσα απο τη ταχυτητα να με βρω,να με χασω και να αναγεννηθω.
Σε φιλω πολυ!
καλο σ/κ!

#lockheart# είπε...

Μυστικό Μονοπάτι

Με νιωθεις,το ξερω γλυκο μου κοριτσι.
Ειναι αληθεια αυτο που λες,τουλαχιστον αξιζει να μετανιωνεις για κατι που εκανες και οχι για κατι που δεν εκανες,σωστα;
Να περνας ομορφα!
σε φιλω!

#lockheart# είπε...

ziggy

καλε μικρο κοριτσι και κανεις και τετοια;αχ αυτη την αδρεναλινη κι ομως γουσταρω!να εισαι καλα κοριτσακι και να ξεφευγεις παντα και να εισαι ελευθερη να κανεις ολα οσα θες!

σε φιλω!

#lockheart# είπε...

Ginger

χαιρομαι φιλη μου που "εγκλωβιστηκες" στο λαβυρινθο μου και σευχαριστω απο καρδιας για τα ομορφα λογια σου.
Ειναι μια αληθεια,γεννηθηκα με μια αορατη δυναμη που μου φωναζει καθε φορα να συνεχισω...
Να περνας συχνα να τα λεμε!
;)
φιλια!

#lockheart# είπε...

anima(ψυχη) μου...

μονο αν...τι αληθεια;
για ποσο ακομα...
θα επιτρεπω την εισοδο;
θα(προσ)περνω τις εξοδους με επιγραφη "εγω";

να εισαι καλα χαρα μου!
φιλια πολλα!

#lockheart# είπε...

Dreamy Cloud

Ονειρεμενη συννεφουλα μου,δε θα σταματησω να "ηρεμω" μεσα απο τις λεξεις,μεσα απο τα κειμενα που μαθαινω..πιο πολυ εμενα καθε φορα.
Σ'ευχαριστω,πολυ!
Καλο Σ/Κ!
φιλακια!

#lockheart# είπε...

Assel

Μικρη μου που εισαι εσυ;
μου ελειψες!
Μπορω;
ρητορικες ερωτησεις,τι μπορω και τι οχι επαψα να το οριοθετω...δεν υπαρχουν ορια.

Να περνας υπεροχα!και μη χανεσαι!
φιλια!

#lockheart# είπε...

Bliss

χαιρομαι πολυ "σωσια" μου...
:)
φιλακια!

#lockheart# είπε...

margaritari

με συγκινεις γλυκο μου κοριτσι...
ειμαι ελευθερη πια να με πιασω,να βρω τα λαθη μου και να τα στραγγαλισω...
ο χρονος μας κανει πιο ωριμους και μας μαθαινει καθε τοσο να κυνηγαμε οτι αξιζει και να αφηνουμε πισω οτι μας πληγωνει...
οι λεξεις που γραφουμε οριζουν οτι ειμαστε πραγματικα,ειναι η αληθεια μας.

φιλακια πολλα!