BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2010

I'll be fine,I swear,I'm just gone beyond repair...


Σ'ενα κοσμο ψευτικο πως μπορεις να ζεις αληθινα;

Ξανα εδω,οι δυο μας..κι εσυ να ζητας...να πιστεψω,να αφεθω,να κλεισω τα ματια,
να τα ανοιξω παλι,ν'ακουσεις τις σκεψεις μου στη σιωπη,
να διωξεις αυτη τη θλιψη απο το βλεμμα...Δε μπορεις...προσπαθησες,μα δε με αγγιξες,
γιατι τα χερια σου δε με εφταναν,τι κι αν πλησιασες,τυλιχτηκαν γυρω απο ξενο σωμα...
μπερδεψες τις παρουσιες,ανακατεψες ενδομυχα τις νοσταλγιες,
εκεινες απ'το παρελθον σου με αυτες απ'το παρον σου.
Ζητας,ρωτας,αναζητας,διαισθανεσαι καθε ασχημη πτυχη μου απο μακρια..αληθεια;
κι ομως δε σε βλεπω,δε μπορω να σε αναγνωρισω..μοιαζεις με...Δε θυμαμαι..σε γνωρισα αραγε ποτε;
Συνεχιζεις να ζητας..μα δε δινεις τιποτα,παρα μονο αχρηστα λογια..Σταματα να μιλας,δε θελω να ακουσω αλλο,αυτες τις κοινοτυπιες,τις υπερβολες,τις θολες αυταπατες..
δε με ικανοποιουν πια,μου στερουν οξυγονο,δε σβηνουν τους φοβους μου,
αλλα τους φουντωνουν πιο πολυ,δεν αναπληρωνουν το κενο μεσ'τη ψυχη,τη νεκρωνουν ακομα περισσοτερο.
Μου προκαλεις φυγη,επιδιωκεις να με εξαφανισεις μαγε,
με τα μαγικα σου...
θες να με διδαξεις να γελαω,αλλα ξεχασες πως υπαρχω διχως να ζω...το χαμογελο ειναι πολυτελεια για μενα,για σενα παλι συνηθεια;οχι,οχι,ψεμα.Αλλαζω,αλλαξα και αρχισα να σου μοιαζω;ναι.
Δε μπορω να πετρωσω το φοβο,το πονο...μακαρι να μπορουσα,αλλα δε ειναι οι ανθρωποι ρομποτακια.
Γεννηθηκαν οντα,με διαφορετικες αξιες,
δεν θα αλλαξουνε ποτε,αυτοι που ζουνε με το ψεμα.
Αγνοεις το τροπο που θα με κανει να σε εμπιστευτω ξανα,λεπτες οι ισορροπιες αναμεσα μας και κοβονται με τη πρωτη ευκολια.Θυμασαι,γνωριζεις το λογο.
Εμπιστοσυνη,ξερεις πως χτιζεται;οχι,δε υπαρχει στο δικο σου λεξιλογιο,μα κι αν εβρισκες την ερμηνεια της,θ'αλλαζες σελιδα,επειδη δε συμβαδιζει με τη δικη σου κοσμοθεωρια.
Σ'εκεινο το κοσμο το δικο σου,που εχεις μαθει να συμπεριφερεσαι ανωριμα,να εκλογικευεις καταστασεις,να πραττεις συμφωνα παντα με τα δικα σου κριτηρια και κανονες,αυτο τον τοσο ψευτικο και υποκριτικο κοσμο που γουσταρεις να ζεις και δε δεχεσαι κανεις να στον χαλασει.
Να κηρυττεις οτι θα ηθελες να εισαι και οχι οτι εισαι πραγματικα.
Να φωναζεις,μα ποτε να μη παραδεχεσαι,παραδοχη,αυτο ζητησα μονο μια φορα,μα εσυ κρυφτηκες πισω απο το δακτυλο σου και ρωτησες αν φαινεσαι.
Δε φιλτραρεις τα λογια σου πριν τα πεις,ασχημη αυτη η συνηθεια,απλα τα ξεστομιζεις διχως ντροπη και υστερα παρακαλας,ζητας,λες βλακειες,φοβασαι...
 φοβος;δεν υπαρχει μεσα σου αυτο το συναισθημα,μη το πιεζεις να δημιουργηθει.
Την αυτοκαταστροφη,αυτην εχεις στο αιμα σου,ειναι η επιταγη της επιτυχιας σου,
μα δε θα με τραβηξεις,δεν ειμαι απο ατσαλι,για να με μαγνητισεις.
οχι πια,οχι αυτη τη φορα.
καλη τυχη στον επομενο αγωνα με το εγω σου...
μονο που,δε θα ειμαι εκει να σε δω να πεφτεις..
ειναι που αυτες οι πτωσεις με συνθλιβουν και μενω να σκουπιζω τα θρυμματισμενα κομματια της αξιοπρεπειας μου.



13 διεξοδοι:

προφήτηs είπε...

ένας ήχος ψεύτικος; διαπεραστικός; ανύπαρκτος;
http://www.youtube.com/watch?v=9eeaxWutzNg άκουσε... μα ξέρω πως δε πιστεύεις... ούτε εκείνον, ούτε εμένα...

μια ακόμα ενόχληση... λίγο πριν...

γεια

efhbos είπε...

Αλλαξες...Τωρα πια μπορω να το πω χωρις φοβο.

Μυστικό Μονοπάτι είπε...

Μάτια μου αν σε αυτό τον κόσμο που έχει δημιουργήσει, εσύ κάθε φορά κομματιάζεσαι, τότε είναι καιρός να κάνεις μια υποκλιση και να φύγεις! Αν οι πόρτες είναι κλειστές τότε σπάσε τα δεσμά που σε κρατάνε και φύγε!!! Για να βρεις τον εαυτό σου επιτέλους!!!

"Μυστικά" φιλιά!!!!

Μικρές ανάσες είπε...

"καλη τυχη στον επομενο αγωνα με το εγω σου... μονο που,δε θα ειμαι εκει να σε δω να πεφτεις.."

Εσύ να σταθείς έχει σημασία, για όλα τα άλλα ο χρόνος θα τα βάλει στη θέση τους

Unknown είπε...

όταν το διάβαζα μου θύμισες την ανάγκη μου για μια http://www.youtube.com/watch?v=lV9UYYNpEKs

ελπίζω μια μέρα να καταλάβεις...

angel

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΑΛΛΕΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ.

ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ :))))

#lockheart# είπε...

προφητη

ωραιο τραγουδι...
τοσο λιγο μπροστα στις μεγαλες πραξεις που μας τσαλακωνουν τον ευατο.

καλησπερα σου...

#lockheart# είπε...

εφηβε

γλυκε μου,
αλλαγες ερχονται και φευγουν...

φιλι!

#lockheart# είπε...

Μυστικό Μονοπάτι

κοριτσακι μου,ξερεις ποσο ευκολο φανταζει στη σκεψη;στη πραξη κολλαμε ολοι.
Αν ποτε συμβει η "καθαρση" ή αλλιως η "φυγη" καποιοι ανθρωποι θα πονεσουν και αυτο ποναει πιο πολυ εμενα,γεννηθηκα ευαισθητο πλασμα,ισως αυτο να φταιει,που τωρα εχω φτασει εδω.

σε φιλω πολυ!

#lockheart# είπε...

Μικρές ανάσες

Χαιρομαι τοσο να σε βλεπω να περνας.
ο χρονος ολα τα γιατρευει;
ή μηπως επουλωνει τις εκδορες και αφηνει ανοιχτα εσωτερικα τραυματα;
Κανεις δε ξερει,μοναχα η ψυχη του καθενα.

Σε φιλω καλη μου!

#lockheart# είπε...

angel

μακαρι να γεμιζε το ...http://www.youtube.com/watch?v=oMRWHFv1ZdU μου...


*τι να καταλαβω;

καλησπερα

#lockheart# είπε...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS

καιρος δεν ειναι;
συμφωνω καλε μου σκρουτζ...
Επισης καλη σαρακοστη!
σε φιλω φιλε μου!

Μικρές ανάσες είπε...

Κάποιες φορές ο χρόνος απλώς μας κάνει να συνηθίζουμε τον πόνο, σημασία έχει πως δεν είναι τόσο έντονος όσο ήταν.
Και μια μέρα ξυπνάς και χαμογελάς, και χαίρεσαι πια και είσαι εσύ.
Το μόνο που ξέρω εγώ απο τα δικά μου βιώματα, είναι πως οφείλουμε στον εαυτό μας να ζήσουμε όλα τα συναισθήματα όπως και όταν μας έρχονται...