BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2010

Γιατι εισαι ΔΙΚΟΣ μου...μεσ'τη ΔΙΚΗ μου φυλακη...


 Ποσο θεικη μοιαζει αποψε η νυχτα,σα τη παρατηρω απο ψηλα,
να'ξερες ποσες εικονες ζωγραφιζονται μεσα στο μαυρο τουτο φοντο...
ποσα χαμογελα,εκφρασεις,λεξεις...
Βουταω στο σκοταδι της και γινομαι ενα με τις σκιες που αφηνουν στο διαβα τους τα συννεφα.
 Μου αρεσει να κοιτω τα φωτα της,μεσα απο τις διαφανες κορες των ματιων...
 Το μαυρο χρωμα στολιζει κι αποψε τα ρουχα μου,
και καπου βαθια στη ψυχη μια σπιθα περιμενει για ν'αναψει της φωτια της,
μ'εκλιπαρει να καω,να περπατησω πανω στα πυρωμενα θελω σου...



Με γαληνευει τουτη η σιωπη,η φωνη του ανεμου και εσυ...
ενα βασανο,ενας γλυκος ψιθυρος στο αυτι μου,να με καλει να σε ακολουθησω...
ν'αφησω τις  κριτικες σκεψεις,να τις παρουν τα συννεφα μακρια και να παρασυρθω στη δινη που μου χαριζει αυτο το φιλι σου στο λαιμο μου...



Oλες οι αναγκες γινονται πραξεις,
που καινε το μυαλο και το οδηγουν στη τρελα...
Ολες οι αναστολες εξαφανιζονται 
και η καρδια παλλεται μονο στο ρυθμο της ανασας σου...
Σε αγκαλιαζω σφιχτα και παρακαλαω σιγανα,
να κλειστω στη κρυψωνα της παντοτινα...


Ποσο αναγκη ειχα αυτη την αγκαλια να'ξερες...
Ποσο αναγκη ειχα να αισθανθω τα χειλη σου,
να παρηγορουν τα θλιμμενα ματια μου 
και να τα φιλουν μεχρι να παψουν να φοβουνται...
Ποσο αναγκη ειχα να με ξυπνησει απο το ληθαργο της ερημιας μου,
αυτη  η μυρωδια του αρωματος σου...
Ποσο αναγκη ειχα να ακουμπησω,
το πληγωμενο μου εγωισμο πανω στο στερνο σου να ξαποστασει...

Ποσο αναγκη σ'ειχα να'ξερες...
Να με κρατας,
να με φυλακισεις ισοβια στη στοργικη σου φυλακη...
Γιατι εισαι ΔΙΚΟΣ μου...
Μη το ξεχασεις ποτε...
Θα σε κουβαλαω παντα μαζι μου...παντα...ο,τι κι αν γινει...



Υ.Γ οι ηχοι  της ψυχης μου για σενα...

14 διεξοδοι:

Unknown είπε...

Γιατι εισαι ΔΙΚΟΣ μου...
Μη το ξεχασεις ποτε...
Θα σε κουβαλαω παντα μαζιμου...
παντα...ο,τι κι αν γινει...

Δυνατα συναισθήματα που φανερώνουν μια δυνατή αγάπη! Χωρίς ανταλλάγματα...

Τα φιλιά μου!

Elen Chamelen είπε...

Ο έρωτας σου χτύπησε την πόρτα για τα καλά,και δεν λέει να αποχωρήσει ε;
Χαμογέλα...Έστω και μελαγχολικά...
Σε φιλώ..

Mariel είπε...

Αν είναι δικό σου γράφεις καταπληκτικά..Είχα ένα blogoφίλο στο παλιό μου blog με το ψευδώνυμο σου.. και εκείνου τα κείμενα με ταξίδευαν! Μάλλον το έχει το ψευδώνυμο..

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Ευχαριστούμε για το λινκ που μόλις είδαμε πως μας έχεις και ανταποδίδουμε αμέσως.
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

προφήτηs είπε...

γιατί είναι δικός σου... μη σταματήσεις να το νιώθεις...

ποιο είναι αυτό το συναίσθημα που μπορεί να καταπατήσει... κάτι τόσο δυνατό;;;... σςςς

http://www.youtube.com/watch?v=L0C8pTPGDNY&feature=related ότι κ αν γίνει...

καλησπέρα

palalos είπε...

μεταξυ αλλων μου θυμισες τα λογια απο το τραγουδι απ τις τρυπες που λεει "οτι σκοτωνεις ειναι δικο σου για παντα"!πολλες οι εννοιες και οι μεταφρασεις φυσικα αυτων των λεξεων..

πολυ ωραιο το κειμενο σου

καλο βραδυ

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΓΙΝΕΙ.ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ.
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

#lockheart# είπε...

Νατασσα μου,

γλυκια μου,σευχαριστω για τα καλα σου λογια...
τι θα ηταν αραγε η αγαπη αν δινοταν με ανταλλαγμα;δεν θα ειχε κανενα νοημα...

σε φιλω!

#lockheart# είπε...

Μου τη χτυπησε,ανοιξα,
και τον εχω εδω,αιχμαλωτο,τον εχω απαγαγει...
;)
χαμογελαω...

να εισαι καλα κοριτσακι μου!
φιλια πολλα!

#lockheart# είπε...

Μariel

Καταρχας καλωσηρθες στο "φτωχικο"μου.
Σευχαριστω παρα πολυ για τα λογια σου,δε ξερω αν φταιει το ψευδωνυμο αλλα σιγουρα χαιρομαι που σου αρεσει τοσο εδω.
να περνας συχνα καλη μου.
σε φιλω!

#lockheart# είπε...

Αστρο - Συμμορίτες

Παρακαλουμε βρε,ευχαριστηση δικη μας...
Σε φιλω!

#lockheart# είπε...

προφητη

τα παντα καταπατουνται και τα παντα δομουνται απτη αρχη...
οτι πεθαινει μπορει να ξαναγεννηθει,αρκει το αισθημα να ειναι αμοιβαιο...

καλησπερα σου...

#lockheart# είπε...

Palalos

βρε,καλως τον...
Χαιρομαι που περασες,σευχαριστω για τα καλα σου λογια,το τραγουδι δε το ξερω,πως θα το βρω να το ακουσω;βοηθησε λιγο...
:)
φιλια!

#lockheart# είπε...

Σκρουτζακο

φιλε μου καλε,χαμογελω,να κοιτα με...
:)
να εισαι παντα καλα!
σε φιλω πολυ!