BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2010

Don't try to fix me..Ι'm not broken...


Οτι αρχιζει επιβαλλεται και να τελειωνει ετσι με εμαθαν,πρεπει να σταματησω να προσποιουμαι πως ολα οσα συνεβησαν μου συμπληρωσαν τα κενα,με ικανοποιησαν...
κουραστηκα να παιζω το ρολο μου,θελω πλεον να σκισω το κουστουμι μου,να πεταξω τη μασκα και να αποχωρησω σιωπηλα απ'τη σκηνη.
Πρεπει να σου πω την αληθεια για το τι ηθελα εξαρχης απο σενα,
για το εθιστικο παιχνιδι που μου δημιουργουσε συνδρομο στερησης οταν δε το επαιζα...
Μ'αρεσει να εχω το πανω χερι,να καθοδηγω και να παραπλανω ανθρωπους.Ησουν καλος παιχτης,ευκολοπιστος,αφελης.
Τα λογια που ακουσες απο μενα,χαθηκαν,εγιναν σκονη και αερας,
γιατι ποτε δε θα τα εννοουσα.
Πρεπει να με πιστεψεις,μα κι αν θες να μη τρελαθεις,μη το κανεις,κρατησε κατι ομορφο απο αυτη τη παρτιδα,κρατησε ενα ομορφο προσωπο,μια φλογα,μια φθηνη υπαρξη,δε με ενδιαφερει πια η γνωμη σου,δε με νοιαζει η αποψη σου,δε με αγγιζουν τα λογια σου,ποτε δεν ησουν κατι σημαντικο,μαλλον κατι εφημερο που μου ανεβαζε το ηθικο,οταν το ειχα αναγκη,
δε με εμαθες ομως ποτε,ουτε τοσο δα,αυτο μονο να θυμασαι...
δε επετρεψα ποτε να εισελθεις στο κοσμο μου,μα κι αν το εκανες θα ενιωθες τοσο ξενος μεσα του,θα σιχαινοσουν τον ευατο σου,εμενα,ολους.


Μισος,αυτο θελω να νιωσεις,μια αισθηση ψυχρη σα τη καρδια σου,
ο πονος;,ανυπαρκτη λεξη για σενα,πες μου μονο..τα καταφερα;
Σε εκανα να νιωσεις γοητευμενος;μαγεμενος;να με εμπιστευτεις;να μου ελευθερωσεις τις σκεψεις σου;να σε εγκλωβισω;τα καταφερα;
Σε επεισα επιτελους,πως καταφερνα να σε κανω οτι θελω;να σε κανω πιονι μου;
Ηθοποιος,ναι,η πιο καλη που μπορει να υπαρξει,ενας αγγελος με σατανικη ψυχη,
δε σε αφησα ποτε να δεις τον πραγματικο μου ευατο,γιατι διψουσα για εκδικηση,λαχταρουσα να δω τα ματια σου να καινε απο οργη,να χτυπας τους τοιχους και να αναρωτιεσαι τι λαθος εκανες.
Το μεγαλυτερο λαθος που εκανες,με συναντησες,με κοιταξες,αφεθηκες,πλανευτηκες,
αν με κοιταζες καλυτερα θα εβλεπες την προεκταση του χαρακτηρα σου πανω μου,
αλλα εθελοτυφλουσες.
Ποσες φορες σου ειπα,να μη με εμπιστευεσαι;
Μεσα απο το λογο μου,πασχιζα να σε εξευτελισω και για ακομα μια φορα,να σε πονεσω.
Δεν εχει κορεστει ακομα η επιθυμια για εκδικηση.
Τοσο αναισθητη ειμαι,πιστεψε το,δεν εχω ιχνος καλοσυνης μεσα μου.
Αυτο θελω,ναι,να εξοφλησω οτι σου χρωσταω,να σε εκδικηθω και δε μετανιωνω,ουτε για μια στιγμη.
Να στο ξεπληρωσω με το ιδιο νομισμα,να νιωσεις οτι ενιωσα τοτε.
Δες το τελος που σου κουναει το χερι,ακολουθησε το και αποχωρησε σα κυριος,
με οση αξιοπρεπεια σου εχει απομεινει,δες πως ειναι να χανεις,νιωσε την ηττα στο πετσι σου να σου τρυπαει τα σωθικα.
Μη ψαχνεις για την αξια,δεν υπαρχει,τιποτα δεν αξιζε,ολα ηταν ψευτικα,
ολα τοσο κακοπαιγμενα,ενα δραμα κακοπαιγμενο ειμαι,καποιος μου το ειχε πει,ρωτησε τον και θα μαθεις ολα οσα αγνοεις.
Ησουν η ευκολη λεια μου,πιστεψε το.
Ειναι καιρος να ξαναρχισω το κυνηγι,
πηρα οτι ηθελα,καιρος για το επομενο θυμα μου.
Και τωρα που τα ξερεις ολα,θα απαλαχτω απο σενα,απο μενα,θα ησυχασω το μυαλο μου απο τις τυψεις και τις ενοχες που με επνιγαν,μη με σκεφτεις ποτε ξανα,δεν υπηρξα ποτε,
δε ειμαι σπασμενη για να μπορεις να με φτιαξεις,
γιατι απλα ετσι ειμαι και δεν αλλαζω για κανεναν!!!
και θα σου πω πως αν και "δολοφονος" 
δε θα σου κανω τη χαρη να επιστρεψω ξανα στο τοπο του εγκληματος,
δε με χωραει πια ο τοπος...
ολα μοιαζουν τοσο οικεια πια εδω και δε μ'αρεσει ν'αναλωνομαι...


15 διεξοδοι:

Unknown είπε...

φοβερό το κείμενο σου!
βγάζεις τόση αλήθεια μέσα από τις λέξεις...

Αν και είμαι κατά της εκδίκησης ποτέ μη λες ποτέ. Ίσως αν έχεις πονέσει πολύ να θες να νιώσει τον ίδιο πόνο αυτός που στον προκάλεσε.
Ίσως...
Δεν ξέρω!

Καλό σου απόγευμα!

Μυστικό Μονοπάτι είπε...

Τόση οργή που σε κάνει να πονας τον άλλον. Μα γιατί να τον πονέσεις αφού ξέρεις πως τον αγαπάς! Ξέρεις βαθεια μέσα σου πως κι αυτός σ'αγαπά!

Μα τι ξέρω κι εγω... κι εγω τέτοια λάθη κάνω!!!

"Μυστικά" φιλιά μάτια μου!!!

Argyrios G. είπε...

giati den mporo na dexto oti ola afta pou les?
giati den mporo na dexto oti ekanes ola afta apo ekdikisi?

isos na ftaio ego gia afto,
isos na les tis alitheies sou edo...
ma ego den ksero...blepo ligo allios ta pragmata..
opos kai na exei,
elpizo oti ekanes na to ekanes gia kalo,
kalo sou apogevma...

Σταλαγματιά είπε...

Κόλλησα στο υπέροχο μουσικό κομμάτι.
Τα λόγια σου ακολουθούσαν την μελωδία και γέμισαν γύρω μου εικόνες.


Πολλές φορές λέμε και κάνουμε πράγματα που δεν μοιάζουν μ αυτό που είμαστε.
Ο πόνος μας αλλάζει αυτό είναι δεδομένο.
Εύχομαι να μην πονέσεις ποτέ ξανά για να μην πονέσεις κι εσύ άλλους!

Φιλί !!

efhbos είπε...

Δυσκολα...Πολυ δυσκολα...!!
Τοση αγαπη...Που κατεληξε σε μισος...Ισως γι'αυτο δεν θελω να ζησω κατι τοσο δυνατο...Ακομα...!

#lockheart# είπε...

Νατασσα μου,

και εγω καποτε κατα της εκδικησης ημουν,ξερεις λενε πως για να μπορεις να πληγωσεις πρωτα καποιον,πρεπει πρωτα να λαβωθεις εσυ η ιδια...
μα μη το επιχειρησεις ποτε,εσυ.ναι;

καλη σου μερα γλυκια μου...

#lockheart# είπε...

Μυστικό Μονοπάτι

Το μισος και η αγαπη πανε μαζι;
κι ομως ποτε δε τα συγκρινα,απλα τα ειχα στην ιδια στηλη,ποτε τραβουσα στα ακρα το ενα και ποτε το αλλο.
Ετσι ειναι η ζωη,ακραια συναισθηματα,αν δε αγγιξεις το τελος πως θα ξερεις αν αξιζε η αρχικη διαδρομη;
Δε λεω λαθος,μα και τα λαθη ανθρωπινα καμια φορα.

Σε φιλω.Καλο Σ/Κ να εχιες!

#lockheart# είπε...

αργυρη

γλυκε μου,σα να με "διαβασες" καπως καλυτερα.
Κι αν ολα οσα λεω,ειναι ψεμματα που προσπαθουν να πεισουν εμενα;
κι αν τα λεω ολα αυτα για να σωθω;
κι αν...
Δε μου αρεσει η εκδικηση,λογια του αερα...τα λεω για να πεταξω περα μακρια...

Καλο Σ/κ να εχεις,πολλα φιλια!

#lockheart# είπε...

Σταλαγματιά

Συμφωνω,το κομματι ειναι υπεροχο.
Γλυκια μου ο πονος σε κανει πιο δυνατο,σου δοκιμαζει τις αντοχες.
Θα το ξαναπω,δε πιστευω στην εκδικηση,δε θα ημουν εγω,ισως μιλουν εξω απο το σωμα,πονεμενα λογια ενος πληγωμενου ευατου.Ολα γινονται για μια λυτρωση ή για μια ισοβια φυλακη.

Καλημερα σου...

#lockheart# είπε...

εφηβε μου

μη κοιτας τα σδιεξοδα τα δικα μου,ζησε στο επακρο τη καθε στιγμη...
μα κι αν πονεσεις και αυτο μεστη ζωη ειναι,εμπειριες που σου αφηνουν ανοσια για την υπολοιπη ζωη σου.
Μισος;αγαπη;συνωνυμες λεξεις;η αιωνιοι εχθροι;

καλη σου μερα γλυκε μου,να περνας ομορφα...

Argyrios G. είπε...

kses kati,
apla pistevo oti akoma kai an mia kopela mporei na kanei ola afta pou les,
an einai alithini kai ta exei kanei....den nomizo oti tha kathotan na ta egrafe, giati tha itan gia afti kati fisiko kati mesa stin fisi tis...
alla kai pali afto einai afto pou aisthanomai, mporei na kano lathos :-)

kai fisika an ta les apla gia na litrotheis kala kaneis kai to les,
alla akoma kai an ta enoiothes osa eleges exeis kathe dikaioma na ta grapseis edo afou einai o xoros sou ;-P
kalo vradaki...

ps. poli oraia i photo me tin matomeni kardia....kai to montelo fisika :-PPP

#lockheart# είπε...

αργυρη μου,

φυσικα και τα γραφω οσα νιωθω,οπως εχω πει,η γραφη ειναι η μονη μου διεξοδος,ενας τροπος να ξεφευγω,να χανομαι,δε φιλτραρω τις λεξεις πριν τις πω,αυτο ειναι αλλβτε κακο και αλλωτε καλο,οπως το βλεπει κανεις...

υ.γ ποια φωτο;το avatar μου εννοεις;

καλο βραδυ να εχεις..

Argyrios G. είπε...

nop,
deksia afti pou leei apo pano
...ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΚΛΕΙΔΩΜΕΝΕΣ ΚΑΡΔΙΕΣ,ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΓΩΘΟΥΝ...

cry_angel είπε...

Poso mou thimizeis ton eauto mou...
H ekdikisi den bgazei pouthena..
K osa "thimata" kai na upar3oun... mesa sou tha eisai moni...

Kalinixta:)

#lockheart# είπε...

αργυρη...

πονηρε..:)
η αγαπημενη μου φωτο...
νασαι καλα...
σε φιλω!!!!





cry_angel

κοιτα καμια φορα και η μοναξια καλη ειναι,αρκει να τα εχεις καλα με το ευατο σου...
σε φιλωωωωωω..!!