BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2009

stop.look.and listen...



εισαι αερας που περνα...
σαρωνει τα φυλλα της ψυχης...
και τα κανει να θροιζουν με το δροσερο αγγιγμα τους.
....

εισαι τρικυμια που με ταρακουνα...
πλυμμηριζει το καραβι του μυαλου...
και αποδιοργανωνει τη πυξιδα του οριζοντα της ζωης.

Σε παρακαλω...
οτι κι αν εισαι...

λαθος ή σωστο.
αληθεια ή ψεμα.
δε με νοιαζει.

ελα κοντα μου...

γινε πνοη μου ή δωσε μου τη θηλια σου να πνιγω.
Μα μη με μεταχειριζεσαι ως αντικειμενο.
Ως τραπουλοχαρτο σε μια συνηθισμενη για σενα παρτιδα. 

"παιζεις περιεργο παιχνιδι και φοβαμαι..."
 

Ως κακογουστο αστειο...που απλα χαμογελας οταν το ακους.
πες μου μονο αυτο.
τι νιωθεις;
κι υστερα σωπα και ακου...
Σςςς...





6 διεξοδοι:

efhbos είπε...

Βρισκομαστε σε παρομοια κατασταση.
""παιζεις περιεργο παιχνιδι και φοβαμαι..."
Ισως δεν θα επρεπε...Αργα ή γρηγορα ολα θα φανερωθουν.Το θεμα ομως ειναι...Θα αντεξεις?

Alks--Anna είπε...

για τις στιγμές που η
"πυξίδα" τρελένεται....αποσυντονίζεται και αποσυντονίζει..

λάθος ή σωστό?
αλήθεια ή ψέμα??

και είσαι εκεί..στον "βυθό" και ζεις..
τι κι αν φοβάσαι?
"βάλε την μάσκα σου για ακόμα ένα παιχνίδι.."


Καλό βράδυ....

Ξωτικουλι είπε...

Αντέχεις να μάθεις;;

Τα φιλιά μου..

#lockheart# είπε...

efhbe

περιεργο παιχνιδι.
παιζουμε τυφλα με ιδανικους παιχτες;ή παιζουμε ιδανικα σε τυφλο παιχνιδι;
ποιος ξερει;
στο τελος παντα καποιος χανει..
καποιος κερδιζει.

καλημερα γλυκε μου να εχεις...

#lockheart# είπε...

Alks

καλη σου μερα.
γλυκια μου δεν φτανει μονο μια μασκα.
μπορει αρχικα να κρατα κλειστα τα χαρτια σου,μα θαρθει και η δικη σου σειρα σου.δε παιζεις μονη.κι αυτο ειναι που σε φοβιζει..το αποτελεσμα.

τα φιλια μου!

#lockheart# είπε...

Ξωτικουλι

αντοχη.
περιεργη λεξη κι αυτη.
το νοημα της εχει αλλοιωθει στα παραξενα παιχνιδια που παιζει το μυαλο.

καλη μερα να εχεις!!!