BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2009

(κατα)δικος...(μου)




κοιταζω το προσωπο σου...
το περιεργαζομαι,το ερευνω διεξοδικα...
μηπως ανακαλυψω ξενα αποτυπωματα μιας αλλης...
μηπως μυρισω στο δερμα του γυναικειο αρωμα,
μηπως αντικρυσω υπολειμμα κραγιον κολλημενο στα χειλη σου.
Μα οχι,δε θα το αντεξω...
αυτο το προσωπο με αυτα τα ματια...
που με καρφωνουν με το βλεμμα τους,μου ανηκουν.ακους;
ειναι δικα μου!θελω μονο εμενα να κοιταζουν...
δεν ειναι ζηλια..ουτε κτηση.
ειναι η αληθεια.
Ψαχνω καθε ρυτιδα εκφρασης που σχηματιζουν οι μορφασμοι σου,
μηπως βρω μεσα τους σημαδια απο εμενα...
θα βρω,τιποτα δε μενει κρυφο για παντα.
 .....
Αυτο το σωμα..αυτος ο αρρυθμος παλμος της καρδιας αναμεσα στα στηθια σου,
τροφοδοτειται απο τη παρουσια μου,
ειμαι η κινητηριος δυναμη της...
της δινω οξυγονο με τα λογια μου και την απορυθμιζω με τις πραξεις μου...
μου ανηκει η καρδια σου.ακους;
ειναι δικη μου!Θελω να παλλεται μοναχα με τον ηχο της φωνης μου.
δεν ειναι εγωκεντρισμος ουτε αλαζονεια.
ειναι η αληθεια.
Και στην αληθεια οι πυλες της ψυχης ειναι παντα ανοιχτες.
...παντα...
για να ζεσταινει τη κρυα ζωη μας με τη θερμη της...
να τρεμεις μοναχα να μη συμβει το ανεποφευκτο ομορφε...
μηπως τη κανω και απορυθμιστει...




16 διεξοδοι:

προφήτηs είπε...

(κατα)δικος... (μου) είναι;

μια αλήθεια μέσα στο βλέμμα... σε ποια ανήκει; ποιο είναι το άρωμα που τον μαγνητίζει, αλήθεια;

οι πύλες της ψυχής ανοιχτές... όμως οι πύλες της... είναι κλειστές; είναι;

προφήτηs είπε...

μια επίσκεψη ακόμα σε κάτι τόσο μαγικό... ένα ωραίο συναίσθημα... κ οι παλμοί της καρδιάς.....

σου ανήκει η καρδιά του ακούς;; σου ανήκει... γτ... φοβάται να το παραδεχτεί, γτ δημιουργεί θυμό για να σε απομακρύνει...

όμως, του ανήκει η φωνή σου ανήκει, το βλέμμα σου, κ όλες οι ερωτήσεις που ποτέ δε κάνει... γτ άραγε;

υ.γ.: θέρμη στην καρδιά κ στα λόγια... συγγνώμη...

Μυστικό Μονοπάτι είπε...

Μήπως είναι υποκειμενική η αλήθεια?? Μήπως αυτά θες να τα πιστέυεις...?

Δεν θέλω να σε πικράνω καλή μου (αλίμονο!) αλλά δεν ξέρω σε ποιά αλήθεια πρέπει να πιστεύουμε... σε αυτή που φτιάχνουμε εμείς... σε αυτή που μας δίνουν οι άλλοι να πιστεύουμε... σε αυτή που δεν θα βρούμε ποτέ...

Καλημέρες λαμπερές και ηλιόλουστες!

"Μυστικά" φιλιά!!!!

Argyrios G. είπε...

omorfo..
alitheia...
den ksero an mporei na sou anikei gia panta...
ma sigoura kapoies stigmes einai olodikos sou :-)

kai kses kati eimai sigouros pos i parousia mia kopelas trofodotei me oksigono, dinei rithmo stin kardia kai einai i kinitia dinami se afton pou agapa...kai apo ta liga pou exo niosei afto einai poli poli omorfo

ps. proti fora pernao apo edo, ma tha ksanaperaso,
filika,
argyris

margaritari είπε...

ti ine alithia..ti psema....ki an ise dikos mou ki an oxi..ego panta etsi tha to vlepo..mou anikis....ke se thelo...panta sta matia mou tha ise monadika dikos mou....

Stratos είπε...

Όμορφο κείμενο, με υπέροχες λέξεις.

Ίσως κάποια άτομα, να μην μπορούνε, να ανήκουνε σε κάποιον άλλο για πάντα...

Καλημέρα! :)

#lockheart# είπε...

προφητη

η αληθεια βρισκεται παντα στο βλεμμα..δε κανει λαθη.
μα κι να κανει ας ειναι λανθασμενη αληθεια..καλοδεχουμενη μα οχι ιδανικη...ιδανικα θαναι τα ματια που με κοιταζουν.
ειναι αληθεια κλειστες;
ειναι;

καλησπερα

#lockheart# είπε...

προφητη

μου αρεσαν παντα εκεινοι που δε το εβαζαν κατω,τους θαυμαζω και θα τους θαυμαζω παντοτε.
τι φοβαται ομως;στα θαυματα που δεν πιστεψε ή σ'αυτα που προσμονει να συμβουν;
πες του να εχει πιστη...και να μη χαριζει τη καρδια του σε χερια που τρεμουν...μα να τρεμει και να φοβαται παντα,για μια καρδια που του χαριζουν.

καλησπερα σου και παλι :)

#lockheart# είπε...

Μυστικό Μονοπάτι

γλυκια μου...αν σκεφτω πωε η αληθεια που πιστευω ειναι ψεμα,ξερεις ποσες ελπιδες θα σβηστουν;ποσα φωτα θα κλεισω;ποσα δωματια του μυαλου θα εκκενωθουν;
δε το θελω.
καλυτερα μια "πλαστη" αληθεια παρα ενα πραγματικο ψεμα.

σε φιλω.καλο βραδυ σου ευχομαι.

#lockheart# είπε...

argyri

χαιρομαι τοσο που περασες καλε μου και σευχαριστω για τα λογια σου.
θα χαρω να μας ξαναρθεις.
οσο για αυτο που εθιξες..πρεπει να ξερεις πως..πισω απο καθε μεγαλο αντρα βρισκεται παντα μια γυναικα.
σωστα;αντρας εισαι και ξερεις καλυτερα.;)

καλησπερα σου

#lockheart# είπε...

margaritari

κοριτσακι μου,παντα θα μας ανηκει το κομματι εκεινο που θελουμε,παντα θα το αναζηταμε και παντα θα μας λειπει.
εκεινος...κολλημενο κομματι της καρδιας βαθια μεσα μου.

καληνυχτα ματια!

#lockheart# είπε...

Strato

σευχαριστω τοοοσο πολυυυ!
:)
ισως καποια ατομα να μη μπορουν..
μα τιποτα δεν ειναι απιθανο να συμβει σε αυτη τη ζωη σωστα;

καλο βραδυ γλυκε μου.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΠΟΤΕ ΨΕΜΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΚΡΥΦΤΕΙ.
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

Dreamy Cloud είπε...

Είναι δικός σου αρκεί να το πιστέψεις.. Η καρδιά φορτίζεται απο τη φωνή και αυτή δεν κάνει ποτέ λάθος, δεν λέει ποτέ ψέμματα.. Φιλάκια πολλά!!!

#lockheart# είπε...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟ

γλυκε μου φιλε,ποσο δικιο εχεις...
ποτε δε λεει ψεμματα.ποτε.

να περνας καλα.
σε φιλω!!!

#lockheart# είπε...

Dreamy Cloud

η καρδια φορτιζεται με τοση ενεργεια απο τη φωνη του,απο τις σκεψεις του και απο τις ανασες του.
τοσο απλο μα τοσο μαγικο...

σε φιλω πολυ γλυκια μου συννεφουλα!!!