BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Πέμπτη 23 Απριλίου 2009

ST(ΟP)α ειπα ολα...







στην οθονη του κινητου μου... μια κληση...
εσυ....

το κοιτω...κι αναρωτιεμαι...

vα το σηκωσω... vα μη το σηκωσω..



αιωνιο διλημμα στο ταραγμενο μου μυαλο...





γεγονοτα ανακατα...κουβαριασμενες σκεψεις...μπλεχτηκα...



ματωμενα λογια...που αιμορραγουν τη σιωπη μου....




μια πικρη γευση στο στομα...θυμησες που σταζουν δηλητηριο...





τα παντα θολα στη κρυσταλλινη σφαιρα του υποσυνειδητου μου...



ερχεσαι...

φευγεις...

τι ψαχνεις στα χαλασματα να βρεις;







πεθαμενα ονειρα...χαμενες ελπιδες...




ενα μηνυμα ταραζει τη λιμνη της ψυχης μου...



παλι κανεις το λαθος και παιζεις μαζι μου...


παλι πετας κερματα πανω στο κορμι μου και κανεις ευχες...




"σηκωσε το σε παρακαλω...καντο για ολα οσα περασαμε μαζι...καντο για μενα"



με ποιο δικαιωμα γυρνας;


με ρωτησες αν θελω;


με ρωτησες ποτε σου τι νοιωθω;



παλευα νυχτες...ολοκληρες για ενα σου ψιθυρο μεσα στο σκοταδι και εσυ απουσιαζες...


που ησουν τοτε που εγω μιλουσα;


φωνη βοωντος εν τη ερημι...


και τωρα προσταζεις...

προσταζεις να σηκωσω το αναθεματισμενο τηλεφωνο και να σε ακουσω...



να ακουσω τι;



ενοχες φωνες που εκλιπαρουν να γυρισω πισω...


δε μπορω...δεν αντεχω...



μιλουσα..μα δε με ακουγες...



τι ειναι αυτο που σε κανει και γυρνας;





απαντησε μου...
με γεμιζες παντοτε υπεκφυγες...



αναρωτιεμαι....

Να ειναι επειδη ο δολοφονος γυριζει παντα στο τοπο του εγκληματος;




να ειναι επειδη νοιωθεις μοναξια;





να ειναι επειδη θελεις μια ψυχολογο και εχεις χασει το τηλεφωνο της γι'αυτο καλεις εμενα;



γιατι δε με αφηνεις ησυχη;



δευτερη κληση...


τριτη κληση...


Δε θα σου μιλησω...δε θα το κανω...



δε ξερω απο ψυχολογια μα τα δικα μου λογια ψυχης ειναι πως...


η ψυχη νοσει..οταν εσυ ο ιδιος αντιστεκεσαι στη θεραπεια της...


αποκτας αντοχη...


και η ιαση δεν ερχεται...

δε ειμαι εγω αυτη που θα σε γειανει...



ολα ειναι μεσα στο μυαλο σου...εκει μεσα βρισκεται το αντιδοτο...




ψαξε βαθια μεσα σου και θα σε βρεις...



ασε με να βρω και εγω επιτελους κι εμενα...



μη με γυριζεις πισω..συνεχως...



αφου εισαι εγωιστης...παντα ησουν...



μεινε με το εγω σου λοιπον και μη με κουραζεις αλλο...



Κουραστηκα να λοξοδρομω για ανθρωπους που δε εκαναν βημα να με πλησιασουν...



Που με οδηγουσαν σε μονοπατια δυσβατα...ενω οι ιδιοι φροντιζαν πρωτυτερα να βρουν καταφυγιο μοναχα για τον ευατο τους....



ΜΗ ΜΙΛΑΣ ΤΩΡΑ...
ΜΟΝΟ ΑΚΟΥ...

"Οσα κομματια κι αν μπορεσεις να ενωσεις,δε θα σου φτασουν μια στιγμη για να με νοιωσεις...."


ΣΤΑ ΕΙΠΑ ΟΛΑ...



26 διεξοδοι:

✿ margarita είπε...

Για μια στιγμή αναρωτήθηκα..βρε μπας και το έγραψα εγώ αυτό?


"Οσα κομματια κι αν μπορεσεις να ενωσεις,δε θα σου φτασουν μια στιγμη για να με νοιωσεις...."

ΣΤΑ ΕΙΠΑ ΟΛΑ...

Τα κατάλαβε άραγε?
Καλό βραδυ..

Σταλαγματιά είπε...

Αν σου πω πόσο σε καταλαβαίνω!
Το πέρασα πρόσφατα, εκείνο το καταραμένο κινητό.
Και τι να πεις, πως να πείσεις τον ίδιο σου τον εαυτο να βάλει μια τελεία σε όλα και να ξεκινήσει ξανά.
Μα πρέπει γιατί ότι τελειώνει πρέπει να γίνεται οριστικά μέχρι που ένα πρωί ο πόνος θα έχει χαθει παντοτινά !

Σε φιλω

mmfevgati είπε...

εισαι πολυ νεα ακομη για να βαζεις μαραζι στην ψυχουλα σου. πατα γκαζι και φυγε. αλλαξε δρομο. ισως να ειναι πιο ομορφη και ευχαριστη η διαδρομη.
καλημερα και καλο σ/κ.

Adam The Sinner είπε...

Τελικά τι έγινε στη συνέχεια όταν απάντησες πια στο τηλεφώνημα;

:)

Καλημέρα!

jeminis είπε...

Εγώ τα είδα όλα!!!
Δε χρειάζεται λοιπόν,,,
να πείς περιαότερα...
Φιλί!!!

προφήτηs είπε...

όλα όσα έπρεπε να ακούσει, όλα όσα έπρεπε να μάθει...

έμαθε, άκουσε... και τώρα...;

σε ένα τηλέφωνο γραμμένες τόσες κλήσεις...από ένα όνομα....

τα είπες όλα, με μια φωνή...με αυτό το γράμμα...

SeekY είπε...

Με έκαψες με όλα όσα έκανες. Και ακόμα καίγομαι. Πρόσεχε. Μην παίζεις μαζί μου. Η φωτιά που άναψες ακόμα καίει .. και θα καείς κι εσύ.

jacki είπε...

Πόσο περήφανη νιώθω που το κοριτσάκι μου έδειξε τέτοια δύναμη.. Πες μου πως το έκανες;
Εγώ ηλίθια είμαι.. Μυαλό δε βάζω.

Άρτεμις είπε...

"Παλευα νυχτες...ολοκληρες για ενα σου ψιθυρο μεσα στο σκοταδι και εσυ απουσιαζες...

Κουραστηκα να λοξοδρομω για ανθρωπους που δε εκαναν βημα να με πλησιασουν..."

Απίστευτες αλήθειες... Και θέλει πολύ δύναμη τελικά για να το καταφέρεις... Να αφήσεις την κλήση αναπάντητη όταν νιώθεις ότι δεν μπορείς πλεόν να απαντάς... Όλοι ψάχνουν γιατρικό για τις πληγές τους και αποχωρούν μόλις κλείσουν οι δικές τους γιατί δεν ενδιαφέρονται αν μπορεί να τους χρειάζεσαι...

Μια καλημέρα...

Σκορπινα είπε...

Είναι πιο εύκολο να δεχτείς την κατάσταση αν εσύ είσαι αυτός που μένει (σε σχέση με αυτόν που φεύγει). Αλλά όταν έρχεται η ώρα της επιστροφής είναι πολύ δύσκολο να βάλεις τη λογική μπροστά και να επιλέξεις την κίνηση που θα σε ελευθερώσει...

Μπράβο για τη δύναμη σου.

Και ξέρεις ότι έκανες το σωστό...:)

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

αχ αυτα τα αναθεματισμενα πισογυρισματα...
τοτε που πας να ξεφυγεις και χτυπαει ενα κινητο...ενα μυνημα...ενα τηλεφωνο...
ξαφνικα θυμαται ποσα ησουν για εκεινον...ποσα λαθη εκανε...ξαφνικα επειδη εκεινος ετσι θελει πρεπει να ταραξει την ζωη τη δικη σου...
ολα οσα προσπαθεις να κανεις...

αραγε που ηταν οταν εσυ ξαφνικα ειχες αναγκη να χτυπησει ενα ανθεματισμενο κινητο...;

συγνωμη σημερα το πηρα πολυ προσωπικα ολο αυτο!

μπραβο για τη δυναμη κοριτσακι μου!
ξερω ηθελε κουραγιο πολυ...

σε φιλω με την αγαπη μου!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΜΗΝ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΕΣΑΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΠΙΟ ΚΑΤΩ.ΓΙΝΕ ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΔΥΝΑΤΗ ΜΠΟΡΕΙΣ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

ΑΝ ΔΕΝ ΒΑΡΙΕΣΑΙ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΜΟΥΣΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ.

Elen Chamelen είπε...

Αρκεί να είσαι εσύ καλά...
Αρκεί όλα να πάνε καλά.
Και θα πάνε.Σίγουρα.

#lockheart# είπε...

edelweis margarita

δε ξερω τι καταλαβε καλη μου..αν καταλαβε...αβυσσος το μυαλο του αντρος...και μετα σου λενε για εμας...δε θα χαθω εγω...ψαχνοντας...
σε φιλω!

#lockheart# είπε...

αναστασια

αυτα τα σημεια στιξης..μας εφαγαν..ποτε κομμα,ποτε ανω τελεια ποτε αποσιωπητικα...τοσο ευκολα στη γραφη μα τοσο δυσκολα στην ομιλια...

#lockheart# είπε...

mmfevgati

μου αρεσε... το "πατα γκαζι και φυγε..."
ετσι ειναι τελικα..αλλαζεις διαδρομη...αλλαζεις πορεια...
εφυγα...

#lockheart# είπε...

πρωτοπλαστε

καλε μου δε με καταλαβες...
δεν απαντησα!
ουτε θα απαντησω...
ειναι η μονη φορα που ειμαι περηφανη για μενα...

#lockheart# είπε...

jeminis

τι επαθες γλυκιε μου...;
τι ειδες;
...:)
φιλι!

#lockheart# είπε...

προφητη

καμια φορα δε αξιζει να πολεμας οταν ξερεις πως εχεις χασει τη μαχη...
εμαθα...πια...
με εμαθα...
δε θα ξανακυλησω στη πλανη μιας κλησης...
σε ενα ονομα που ξεθωριασε στη λιστα μιας αψυχης συσκευης...

#lockheart# είπε...

seeky

οποιος επαιξε με τη φωτια..καηκε...
κανονας.-
απλα ειναι θαυμα πως καμια φορα απτις σταχτες αναγεννασαι...πιο φλογερος απο ποτε...

#lockheart# είπε...

ελα ομορφια μου μη λες τετοια λογια jackouli...
η δυναμη βρισκεται μεσα μας...
δε την εξωτερικευεις μαλλον σωστα προς στιγμην..αλλα και τι με αυτο;
θα περασει πριγκηπισσα μου...ολα θα γινουν...
σε φιλω!!

#lockheart# είπε...

Αρτεμις

Αχαριστια λεγεται αυτο καρδια μου.
Αφησε αυτους εξω απο το κυκλο της ζωης σου.ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΝ...
Ροδα ειναι η ζωη...γυρναει να το θυμασαι...

#lockheart# είπε...

σκορπινα

o βαθμος δυσκολιας ειναι εξισου διαφορετικος στο καθενα.εχει να κανει με συναισθηματα που δεν οριζεις.πλεον εμαθα να περνω τα βραδια χωρις σκεψεις που με πισωγυριζουν.ολα ειναι στο μυαλο μας...

#lockheart# είπε...

ναιαδα

ποσο σε χαιρομαι οταν ξεσπας :)
ανοιγεις συζητηση...
μεγαλη...
ακομα απορω...τι ειναι αυτο που κανει εναν ανθρωπο και γυριζει;τι;παρολα οσα εχουν συμβει;
ξεδιαντροπια...ειλικρινα...

#lockheart# είπε...

σκρουτζακο μου

ΣΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!ευχαριστως να παιξω καλε μου.ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ!
φιλια.

#lockheart# είπε...

assel

ολα θα πανε καλα...
τι κι η ζωη ας παιζει διαφορετικα..
μια ψηλα και μια χαμηλα....
:)
μουτς!