BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Παρασκευή 3 Απριλίου 2009

αινιγμα μου...αινιγμα...





δε σου ειπα ποτε...πως...



ημουν πολυ καιρο χαμενη στο λαβυρινθο μου...



δεν ηξερα που να παω...περιπλανιομουν εδω και εκει...



για να βγω...για να σε βρω...


απο λαθος επιλογες διαλεγα παντα εκεινο το δρομο που πονουσε περισσοτερο...




δεν μου εμαθαν την ανωδυνη διεξοδο των λαθων...και κατεληγα παντα σε μια εκκωφαντικη σιωπη...

ηταν...

καθε μου επιθυμια ματαιη...


καθε μου ποθος σβησμενος...


καθε μου προσδοκια κοκκος αμμου που ξεγλιστρουσε απο τη παλαμη μου...


καθε που νυχτωνε...μαυροι τοιχοι υψωνονταν μπροστα μου και με πλακωναν...

φοβοι που στραγγαλιζαν τις σκεψεις μου...
χιλιαδες αινιγματα που δε μπορουσα να επιλυσω...
σκαλιζα με τα νυχια μου τους τοιχους..παλευα να νικησω τον ιδιο μου ευατο ...


να κρυφτω απο μενα...παλευα αοπλη με εναν αηττητο "μινωταυρο"...



ποσα πραγματα λαχταρουσα...ποσα προσμενα...και δεν ερχονταν...




σα το ναυαγο που περιμενει το πρωτο πλοιο που θα φανει μεσοπελαγα...


για να αναψει φωτια...



μα στο δικο μου νησι την ειχε σβησει ο ανεμος...



ειναι καποιες στιγμες σαν αυτες που κοιτας μεσα στο καθρεφτη και δεν βλεπεις τιποτα...
δεν υπαρχει το ειδωλο σου...



ενα γεματο κενο απο σκιες σε μαυρο φοντο...



αυτη η αναμονη καθε φορα εμοιαζε με ρολοι που ειχε χαλασει...
οι δεικτες του ειχαν σταματησει και εγω ειχα μεινει να κοιταζω μηπως συμβει ενα θαυμα...


παντα ελεγα πως δε προκειται κανεις να ρθει και να με σωσει...


μα ηρθες εσυ...


Ιδου...το ΘΑΥΜΑ...


και τα παντα αλλαξαν...





τι κι αν ενα ρολοι δε δουλευει;δυο φορες τη μερα θα δειχνει τη σωστη ωρα....




ηρθες κι ανετρεψες τα παντα για τα θελω μου,για τα στερεοτυπα μου,για τα τοσα ποτε που ξεστομισα,για τη μοναξια που με ειχε κανει τη πιο καλη της φιλη,για τη ζωη που δεν ειχα προλαβει να ζησω..πριν σε γνωρισω...




κοιταζω παλι το καθρεφτη και παλι δε με αναγνωριζω...αυτη η σκια ειμαι;ποσο διαφορετικη δειχνω στο φως...



μα ναι εγω ειμαι...




ηρθες κι αλλαξαν ολα ψυχη μου...
Ειχες την απαντηση στο αινιγμα μου...

Ακου κατι...



ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΛΑΘΟΣ...ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΩ...

ΑΝ ΕΙΣΑΙ Η ΑΓΑΠΗ...ΜΕΙΝΕ...

ΑΓΑΠΗΣΕ ΜΕ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΜΑΤΩΣΕΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ...


ΠΕΡΠΑΤΑ ΠΛΑΙ ΜΟΥ...



γινε εσυ ο οδηγος μου...

καθοδηγησε με...
να προσγειωθουμε πανω σε πιστα ευτυχιας...

22 διεξοδοι:

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

αν εισαι λαθος θελω να το ξανακανω...
και ξανα...
και ξανα...
κι ας ματωνω και καμια φορα...
ποσο αγαπησα αυτα τα λαθη...
αν ησουν δηλαδη τετοιο...

νεραιδενια φιλακια μικρη μου!!!

Ανώνυμος είπε...

ti omora pou grafis... me parasiri o logos sou .... exis ton tropo na ftiaxnis oikones ..... filia pola ..

jeminis είπε...

Δεν επιτρέπεται!!!
το ίδιο λάθος δυό φορές....
Μόνο αν πονάει,,, γλυκά το δοντάκι!!!
Καλημέρα...

✿ margarita είπε...

Πολύ όμορφο..κάποια λάθη ισως εναι για τα ξακάνουμε :)

jacki είπε...

Έτσι είναι η αγάπη κοριτσάκι μου.. Αν είσαι λάθος.. να μη σε δω ξανά μπροστά μου.. βαρέθηκα τα λάθη μου.. Με γέμισαν πληγές.

Raven είπε...

Γράφεις φανταστικά! Ταξιδεύεις το μυαλό και την καρδιά όποιου έχει νιώσει τον έρωτα...
Και σίγουρα είμαστε πολλοί οι άτιμοι :)

Φιλιά πολλά

Elen Chamelen είπε...

Να είσαι πάντα έτσι ευτυχισμένη σου εύχομαι γλυκιά μου...
Πολύ όμορφα εκφράζεσαι.
Φιλιά.

Elen Chamelen είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

KAΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ.ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΛΑΘΟΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΩ.ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΟΛΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

Άνεμος είπε...

Πολύ ωραίο να είσαι ερωτευμένος/η. Χαίρομαι για σένα lockheart μου. Ελπίζω να κρατήσει όσο το θέλεις και να περνάς υπέροχα!

Φιλιά!

#lockheart# είπε...

καλη μου φιλη...ναι(α)δα...
τα λαθη οταν ζουμε απο αυτα καμια φορα ειναι ωραιο να τα ξανακανουμε...κι ομως καθε φορα η αιτια ειναι διαφορετικη...

σε φιλω καλη μου!

#lockheart# είπε...

brother

αχ να ξερες ποσο χαρουμενη με κανεις!μαρεσει που ζωγραφιζω εικονες στου μυαλου σου το χαρτι!

φιλια πολλα!

#lockheart# είπε...

jeminis

καλησπερα!
και γιατι παρακαλω μονο οταν εχω "πονοδοντο"?

#lockheart# είπε...

edelweis margarita

γλυκια μου λατρευεις αυτα τα λαθη...και διορθωνεσαι μεσα απο αυτα..

τη γλυκια μου καλησπερα!

#lockheart# είπε...

jacki

γλυκια μου φιλεναδα...
καμια φορα τα λαθη γινονται για να διδαχτουμε...ειναι ομορφα ομως γιατι μεσα απο αυτα ζουμε...βουταμε στα βαθια...λαθος η σωστο δεν μας νοιαζει..ποτε δε εχουμε σωσιβιο..λαθευεις και γινεσαι καλυτερη..κολυμπας αλλιως...
σε φιλω!

#lockheart# είπε...

raven

ερωτευμενακι...μου εσυ!!!!!!
σιγουρα ξερεις..;)
σευχαριστω ματακια μου με κανεις και κοκκινιζω...να εισαι καλα!
φιλιααα!

#lockheart# είπε...

Assel

και εσυ γλυκια μου να εισαι παντα καλα και να χαμογελας!Σευχαριστω μεσα απο τη καρδια μου...
φιλακια!

#lockheart# είπε...

σκρουτζακο μου...
παντα γλυκομιλητος...τι καλος που εισαι...ενα μεγαλο φιλι και ακομα πιο μεγαλη αγκαλια!!!

#lockheart# είπε...

Ανεμε

Αχ ανεμε "φυσηξε ερωτας βοριας μεσα στα φυλλα της καρδιας"
σε ευχαριστω καλε μου..να εισαι παντα καλα και ευτυχισμενος
φιλια!!

Dreamy Cloud είπε...

Yπέροχο το κείμενο σου, με αντιπροσωπεύει απόλυτα τελευταία. Ξέρεις να μεταφέρεις καταστάσεις και συναισθήματα στο μυαλό και την καρδιά μας.. Να είσαι πάντα έτσι ευτυχισμένη..Φιλάκια πολλά!!!

Άρτεμις είπε...

Χαμόγελο, χαμόγελο μεγάλο... Μόνο και μόνο για το τραγούδι που έντυσε τις λέξεις σου... Και μου θύμισε κάτι πολύ όμορφο...
Σ' ευχαριστώ...

#lockheart# είπε...

dreamy cloud

καλη μου νιωθω τοσο ωραια αν καταφερνω εστω και λιγο να μεταφερω λιγη ευτυχια στη δικη σου καρδουλα.μου αρκει που μοιραζομαι το συναισθημα..ακι εσυ να εισαι παντα καλα και ευτυχισμενη..
καλο σου βραδυ!


Αρτεμις

Αν η θυμηση του τραγουδιου ειναι ευχαριστη βαλτο να παιζει στη διαπασων και μη σε νοιαζει...ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ γλυκια παντα!
σε φιλω!