BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Παρασκευή 10 Απριλίου 2009

10+1 πραγματα που δε ξερατε για μενα...

ΓΙΟΥΠΙ!!!!ΜΠΛΟΓΚΟΠΑΙΧΝΙΔΟ!
Ε ΝΑΙ λοιπον!

Προσκληθηκα... απο τη ΣΚΟΡΠΙΝΑ να συμμετεχω και εγω σα παιδι στο "αποκαλυπτικο"αυτο παιχνιδι.Να πω 10 + 1 πραγματα για μενα...


ΞΕΚΙΝΩ...


1) Γενικοτερα ημουν πολυ "αγοροκοριτσο" μικρη...(μεχρι τα 12 για να μη σου πω μεχρι και σημερα)σε σημειο που να πιανομαι παντα μαλλι με μαλλι με τα αγορακια του σχολειου η της γειτονιας(μα παντα με αγορια!!!?) γιατι ειχαν τολμησει να με προσβαλλουν η να με κοροιδεψουν.Το παραληρημα συνεχιζονταν οταν εχανα σε καθε ειδους αθλοπαιδία.Ακομα και τωρα δε εχω μαθει να χανω!!!!!(ουαουα)
(Κι επαψα να τραβαω και μαλλια!)



2) Ενιωσα του ερωτος τα βελη στα 8!!!!Ω ναι...χωρις βεβαια να το ξερει εκεινος...Εγω Γ'δημοτικου εκεινος ΣΤ'δημοτικου.Αχ εκεινο το ερμο το ημερολογιο τι τραβουσε καθε μερα.Του εξιστορουσα διαφορα χαζα,πως με κοιταξε σημερα η πως μου χαμογελασε η πως μου φανηκε πως με φωναξε...(αφου δε με ηξερε καλε!)Κι πολλες αλλες γλυκιες σκανταλιες...Τα νοσταλγω εκεινα τα χρονια Αχχχχ...(το ημερολογιο το εχω ακομα για να τα θυμαμαι και να γελαω!!!)



3)Γενικα δεν ημουν ποτε πολυ τυχερη...Υπηρχαν μερες που αναθεμα την ωρα και τη στιγμη που εβγαινα εξω.Θα σου εξηγησω αμεσως:σε μια μονο μερα μου ειχε βγει το παππουτσι στο δρομο που πηγα να περασω απεναντι,με ειχαν κουτσουλησει 2 περιστερια,το ενα επανω στα ρουχα μου και το αλλο στα μαλλια μου!!!ειχα κατσει πανω σε μια τσιχλα και η ρημαδα κατεληξε να γινει σταμπα στα οπισθια μου χωρις να το παρω ειδηση(και μετα σου λενε κανε φιλους να δεις καλο!),στη καφετερια που εκατσα ο αγαρμπος ο σερβιτορος ειχε προσγειωσει ολους τους freddo του δισκου του,στην ωραιοτατη λευκη μπλουζιτσα μου και επρεπε να περασω ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΗΜΟΥΝ μεσα απο το πληθος για να παω στη τουαλετα να πλυθω και επιπλεον γυρνωντας να εχω να αντιμετωπισω το ξεκαρδιστικο βλεμμα του αγοριου στη παρεα μου,που παρεπιμπτοντως ηρθε να με γνωρισει τη συγκεκριμενη μερα!!!!!Υπαρχει μεγαλυτερη ξεφτιλα;



4)Μεγαλωντας η γκαντεμια με ακολουθουσε σα μουτζα για "φωτοστεφανο"οπως συνηθιζα να λεω και στη συναναστροφη μου οχι πλεον με αγορια,αλλα με αντρες!Οποιον γνωριζα και υπηρχαν αμοιβαια δειγματα φλερτ,τυχαινε να τον περναω παντα σε υψος,δευτερον να εχει παντα ενα κουσουρι θες μικροβιοφοβια,θες τσιγκουνια,θες ανασφαλεια με το σωμα του,θες παγερο χιουμορ,εν ολιγοις κουτσοι-στραβοι ερχονταν στον Αγιο Παντελεημονα!ητοι σε ΕΜΕΝΑ!(ουτε βαφτιστιρι του Μητσοτακη να ημουν ΕΛΕΟΣ!!)

5)Δεν αρρωσταινω ευκολα...ειμαι σκληρο καρυδι γενικα...αλλα ετσι και αρρωστησω μενω κλινηρης κανενα μηνα!!!η του υψους η του βαθους που λενε!Ασε που ειναι και η καλυτερη μου(χαχα)γιατι με εχουν στα οπα-οπα ολοι!Μη τους παθω και τιποτα!

6)Μου αρεσει πολυ η ταχυτητα..οι μηχανες κυβισμου και καποια στιγμη θελω να αποκτησω μια δικια μου...

7)Εχω ενα θεματακι με τους λογαριασμους που πρεπει να πληρωνουμε ως ζευγαρι στις εξοδους μας.Δε μου αρεσει η νοοτροπια "πληρωνει παντα ο ΑΝΤΡΑΣ"γι'αυτο και καθε φορα καταληγει ειτε σε τσακωμο ειτε σε συμβιβαστικη λυση το θεμα...

8)Εχω μεθυσει αρκετα βραδυα στη ζωη μου και χωρις να ειμαι απολυτα περηφανη γιαυτο,εχω καταληξει να γδαρω το προσωπακι μου,πεφτωντας στη ασφαλτο του δρομου,νομιζοντας πως ειναι "ανατομικο κρεβατακι"απο πισσα φτιαγμενο! :)
Εκτοτε σταματησα να πινω...(πολυ)

9)Θυμαμαι οταν ημουν στο λυκειο,ειχα αργησει να ξυπνησω και πανω στη ταραχη και το αγχος μη χασω τη 1η ωρα βγηκα εξω με τη χτενα στα μαλλια!!!(οχι τιποτα αλλο ηταν και φουξια και εκανε μπαμ γαμωτο)ευτυχως το καταλαβα εγκαιρως πριν τη σταση του λεοφορειου..αλλα αναρωτιεμαι σε ποιον εφτιαξα τη μερα ευχαριστα εκεινη τη μερα!

10) Πρεπει να ειμαι η μοναδικη κοπελα 22 χρονων που δεν ξερει να οδηγει αυτοκινητο ακομα!!!!κλαψ!!!!!αλλα που θα μου παει..εχει μπει στο προγραμμα και αυτο...

+plus 1 Λατρευω τα ταξιδια και θα ηθελα καποια στιγμη να καταφερω να γνωρισω κι αλλους πολιτισμους,διαφορετικες κουλτουρες,ομορφα μερη,αλλους ανθρωπους...

ΑΥΤΑΑΑΑΑΑΑ....
ΟΥΦ παει και αυτο...ειχα κι αλλα να πω αλλα περιοριστηκα...
ΚΑΛΩ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΟΥΛΑ ΜΟΥ ΟΠΟΙΟΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ...
να μη κανω και διακρισεις...

17 διεξοδοι:

Dreamy Cloud είπε...

Mην ανησυχείς για το δίπλωμα γιατί κι εγώ στα 21 πάω και ούτε καν κοντά δεν το βλέπω!! Αγοροκόριτσο ήμουν κι εγώ αλλά πιο πολύ στην εμφάνιση γιατί δεν με θυμάμαι να πλακώνομαι. :) Στα 8 ε; Απο νωρίς στα βάσανα..Το ημερολόγιο πρέπει να είναι όλα τα λεφτά!! Πάντως αν η γκαντεμιά σε ακολουθεί μέχρι σήμερα να το κοιτάξεις!! Φιλάκια πολλά, καλό βράδυ..

Ανώνυμος είπε...

Πω! Πω! Ολόκληρο βιογραφικό ήταν αυτό... εστιασμένο μάλιστα στο "Πως θέλω να είσαι"... "Γιατί εγώ είμαι έτσι" και δεν άλλαζω τον κ... σου να χτυπάς!

Πλάκα κάνω... φιλί ... υπέροχο!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

κοριτσακι εχω πεσει κατω απο τα γελια...
φυσικα περιττο να σου πω ποσα κοινα εχουμε σε ολα αυτα γιατι σιγουρα το ξερεις ηδη...
αλλα εκεινη η μερα με ολα τα στραβα ηταν ολα τα λεφτα...μα σε μια μερα...;
μα να μην ειμαι απο καμια μερια να σε βλεπω...;
ποτε ειπαμε θα ρθεις να βγουμε...;
χιχιιχι

νεραιδενια φιλακια!!!

jacki είπε...

Αχ μικρουλάκι μου.. Κι εγώ ήμουν πολύ αγοροκόριτσο.
Καλημέρα σου..

Άρτεμις είπε...

Είναι το μεγαλύτερο κείμενο που διάβασα μέχρι σήμερα για το συγκεκριμένο παιχνιδάκι...
(Και δεν είσαι μονάχα 8 αλήθειες... Αλλά πολλές παραπάνω... Αυθεντική...)
Καλημέρες...

Raven είπε...

Ήσουν αγοροκόριτσο, αλλά τώρα πια δεν το πιστεύω! :)

Με την γκαντεμιά σου έχω μείνει άφωνη... Να σου δώσω λίγο από το γούρι μου, ρε πουλάκι μου; Χαχαχαχαχαχχα!

Όσο για το δίπλωμα, υπάρχουν και άλλες (και φίλες μου) που δεν το έχουν ακόμα... Οπότε δεν χρειάζεται να αγχώνεσαι, αλλά μην το αφήσεις και πολύ, γιατί όσο μεγαλύτερη, τόσο το χειρότερο!

Φιλιά πολλά και Καλό Πάσχα!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΗ,ΠΟΛΥ ΠΛΑΚΑ ΜΕΡΙΚΑ.
ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΛΑ.

Adam The Sinner είπε...

Eυχή μου να πραγματοποιηθουν οι επιθυμίες σου!
Να έχεις υγεία και αγάπη!
Καλή Ανάσταση!

#lockheart# είπε...

dreamy cloud

αχ καλο μου φυσικα και η γκαντεμια μου με εχει αφησει απο καιρο..αλλιως θα ειχα σοβαρο προβλημα...θα ηθελα επειγοντως γκαντεμολογο!!!τιιιιιι;;;;;
δεν υπαρχει!φτου γκαντεμια!:P
φιλακια!!!

#lockheart# είπε...

οδοιπορε

γκουχου...γκουχου..σεμνα σε παρακαλω...χιχιχι..
και ειπαμε περιοριστηκα κιολας δε ξερεις ποση δοση τρελας κουβαλαω...
φιλακια πολλα γλυκε μου!

#lockheart# είπε...

ναιαδα

ελα ρε φιλενα(ι)διτσα...γιατι γελας;;;...θαρθω και θα κοροιδευει η μια την αλλη εννοια σου γιατι ειμαι σιγουρη οτι παρομοια περιστατικα σου εχουν συμβει κι εσενα σα διδυμη ψυχη που εισαι...
φιλιαααααααααααα

#lockheart# είπε...

ιωαννα μου
γλυκια μου το ξερα!!!!!!!!και τσαμπουκαλου ησουν και εισαι και γιαυτο σε παω με χιλιαααα!!!
μακια πολλα πολλα!

#lockheart# είπε...

Αρτεμις

τωρα ηταν καλο η κακο αυτο που μου ειπες;:)
σευχαριστω παντως παρα πολυ...
γιατι καρδια μου δε παιζεις και εσυ να αλλαξει λιγο η διαθεση σου?
σε φιλω!!

#lockheart# είπε...

ravenaki

οχι μη το λες..εχω πολλους φιλους αντρες που μου εχουν σταθει σε σχεση με γυναικες...που ο θεος να τις κανει φιλες!!(μη θυμηθω και συγχυστω)
αληθεια ποιο ειναι το δικο σου γουρι θελω..θελω και...θελω και εγω λιγο!!!!!!

#lockheart# είπε...

σκρουτζακο μου


ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!Οτι επιθυμεις..με υγεια και αγαπη...
φιλια!

#lockheart# είπε...

πρωτοπλαστε

Γλυκε μου σ'ευχαριστω...
Αντιευχομαι τα καλυτερα...υγεια και αγαπη στη ψυχουλα σου...

Ανώνυμος είπε...

..η ζωή θα σου στέλνει όσα δεν τολμάει η φαντασία..απλά χαμογέλα !