BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

Φιλη μου...




Φιλη μου...
Περναει τοσο γρηγορα ο καιρος...οπως και τα λεπτα στο ρολοι που εχω κολλησει να κοιταζω...
Περνανε ολοι απο τη ζωη σου,τη σημαδευουν,τη γεμιζουν στιγμες και υστερα μενεις να μαζευεις ολα σου τα ονειρα,ολα σου τα ωραια πραγματα και να τα στοιβαζεις σε κουτες...
Ομως ειναι καποιες στιγμες που δε χωρανε πουθενα...απλα πουθενα.
Ειναι τοσα πολλα που αφηνεις πισω,οταν φευγεις.Ειναι χαμογελα,γελια,εκφρασεις,κλαματα,λεξεις,αγκαλιες,
ξενυχτια,συζητησεις,εξομολογησεις,αγαπη...
Φιλη μου καλη...
Θα μου λειψεις τοσο...
Θα μου λειψει...ο τροπος που γελας,ο τροπος που στριβεις τσιγαρο,ο τροπος που νευριαζεις,αυτο το "καλε ηρεμησε",αυτο το "καλε εισαι τρελη;",αυτο το "ασχημος",αυτο το "τουρουρου fail...,"ο τροπος που διασκεδαζεις ανεβαινοντας χωρις ενδοιασμους επανω στα τραπεζια,οι μακαροναδες σου,οι δακρυβρεχτες ταινιες μας σπιτι σου,οι αιωνιες συζητησεις μας για τους αντρες,τις σχεσεις και το σεξ,το κινητο σου που το περνανε ολοι για ταπακιερα,οι αποψεις σου για τη ζωη,τα πρωινα μας στη 'el sueno',το ζειμπεκικο σου,τα ξενυχτια μας στα στεκια τα γνωστα,τα τραγουδια που τραγουδαμε μαζι με νοημα η μια στην αλλη...
Ειναι τοσο πολλα...θα μπορουσα να γραφω μερες...
Φιλη μου...
Αναψε τσιγαρο και ασε τη γωγω να ουρλιαζει...
Στη πρωτη ρουφηξια θα με δεις διπλα σου...
Οπου κι αν πας,οπου κι αν εισαι εγω να ξερεις πως θα ψαχνω παντα να σε βρω...για να σε αγκαλιαζω και να σου παιρνω καθε πικρα που θα νιωθεις.
Οταν το τσιγαρο σβησει...εγω θα ειμαι εκει να σκουπισω το δακρυ που θα κυλησει...
Κι αν ποτε οι δρομοι μας χωρισουν...να ξερεις πως...
Εισαι ο πιο ξεχωριστος και αληθινος ανθρωπος που γνωρισα σε ολη τη ζωη μου.
Να με σκεφτεσαι...για να μη νιωθω μονη.
Σ'αγαπω πολυ.
Να προσεχεις τον ευατο σου και να μην αλλαξεις ποτε.
Να μεινεις το αξιαγαπητο πλασμα που θα κανει παντα τις ζωες των αλλων να ειναι γεματες και γαματες.



Y.Γ Στα ίδια μέρη θα ξαναβρεθούμε
Τα χέρια θα περάσουμε στους ώμους
Παλιά τραγούδια για να θυμηθούμε
Ονόματα και βλέμματα και δρόμους



3 διεξοδοι:

Ανώνυμος είπε...

κάπου κοντά σου θα βρίσκεται, να σε ακούει, να σε νιώθει, να σε συμβουλεύει, πάντα ήταν εκεί, αλλά κι εδώ μέσα, σε κοιτά..

φιλιά

Ανώνυμος είπε...

καλημέρα :) υπεροχη αναρτηση!!!... αν και το πραγματικα υπεροχο ειναι που νιωθεις ολα αυτα! που εχεις τοσο ομορφους ανθρωπους στην ζωη σου και που κυριως τους εκτιμάς ... εμενα μου λειπει αυτο ! μαλλον πρεπει να παω και εγω κοντα στην κολητουλα μου και να την κανω απο δω γιατι βρωμαει γιατι βρωμαει επικριτικοτητα και μιζερια (καλε οχι εδω εκει που ζω λεω !) μεγαλο φιλι :) να προσεχεις τον εαυτο σου !

Xrusafh είπε...

συγκινήθηκα σνιφ!
Μου λείπουν οι φίλες μου και τα φοιτητικά μου χρόνια!!!!