BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012

Τα λεμε...




Δυο καρδιες. 
Η μια μοναχα χτυπα και η αλλη εχει παγωσει.
Γιατι δε εχει απομεινει τιποτα πια να σου δωσει.
Ουτες ενας τοσο δα μικρος χτυπος.
Γιατι τη σκοτωσες.
Και τωρα την κλεβεις. Την πατας. Την ταρακουνας. 
Γιατι δε φευγεις;
Γιατι ζητας κι αλλο θανατο;
Δυο φωνες.
Η μια καθαρη και η αλλη σπασμενη.
Δε μου αφησες νοτα να εκφρασω ολα οσα ενιωθα.
Ολα οσα νιωθω.
Και τωρα ψιθυριζεις. Φωναζεις. Απαιτεις. 
Ξανα.
 Γιατι δε φευγεις;
 Γιατι ζητας κι αλλο πονο;
 Δυο μερες.
 Μονο.
Χωρις το ''παλια''.
Με το ''τωρα''.
Ζησε το τωρα.
Πως ακριβως να ζησω οταν ηδη με εχεις σκοτωσει μια φορα;
Δε μ'αρεσεις πια.
Δε σε γουσταρω ετσι.
Να φυγεις γαμωτο.
Να σε καταπιει η γη.
Γιατι δε φευγεις;
Γιατι σου επιτρεπω να μπαινοβγαινεις στη ζωη μου;
Γιατι σου φυλαω παντα μια γαμημενη θεση;
Γιατι;;;;;;;;
Δε φταις εσυ.
Εγω φταιω.
Που δε σε εθαψα.
Που σε αφησα να τριγυρνας σα φαντασμα μεσα στο σωμα μου.
Μεσα στις σκεψεις μου.
Μεσα στα ονειρα μου.
Δε θελω να ερθεις!
Ειμαι καλα εδω.
Να φυγεις.


7 διεξοδοι:

margaritari είπε...

aksizis poli perisotera apo osa zitas...
an de mpori na sta dosi..min ton afinis na triponi sti zoi sou...
gt tha ine ligo...tha ine gia ligo...

exis anthropous giro sou...mi zitas psixoula... zita to OLO...

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

ναι εμεις φταιμε αλλα και δεν φταιμε κιολας...
ειναι τοσο κακο να θες να πιστεψεις;να θες να σε νιωσει καποιος...;

"θελει να εχεις ψυχη να πληγωνεις..."

ενταξει αυτο το κομματι ειναι.....

σε φιλω!

vanilla είπε...

καλημέρα γλυκιά μου!
πολύ όμορφο.. με άγγιξες..
σου εύχομαι να βρεις τη δύναμη να είσαι καλά! αυτό έχει σημασία!
όμορφο τα τραγούδι που ακούμε!
σε φιλω

Levina είπε...

Εμείς τους αφήνουμε το κενό
για να επιστρέφουν και να
πληγώνουν το μυαλό και την ψυχή μας... εμείς τους καλούμε πίσω, χαμένες μέσα σε ωκεανό απο συναισθήματα που βράζουν και θέλουν να ξεχυθούν και είναι τόσο έξυπνοι εκείνοι...το βλέπουν πόσο ανάγκη το έχουμε αυτό και μας παίζουν σαν μαριονέτες κρατώντας τα σχοινιά στα επιδέξια χέρια τους.
Όχι καλή μου ΄΄ τα λέμε΄΄
να μη τα ξαναπούμε πες...

Σκορπινα είπε...

Η μοναδική απάντηση στο γιατί σου είναι αυτή http://goo.gl/pQSnG .
Δυστυχώς δεν επιλέγουμε πάντα που θα δώσουμε δεύτερες και τρίτες ευκαιρίες. Μόνο ένα έχω να σου πω και αυτό εμπειρικά : Όταν δεν θα έχεις άλλες αντοχές τότε δεν θα δώσεις άλλη ευκαιρία...Μέχρι τότε ο εαυτός σου είναι αυτός που θα σε ξεκάνει...

Φιλί!

valia είπε...

καλημερα!
...ξυνεις πληγες τωρα...
δυστυχως παντα φταινε κ οι δυο αυτο ειναι το μονο σιγουρο!!
οταν επιτρεπεις στον αλλο καποια πραγματα τοτε οι καταστασεις γινονται ανεξελεγκτες...αλλα ελα που υπαρχει και η ΑΔΥΝΑΜΙΑ στη μεση??
...τα ορια στα παντα ειναι η μονη λυση τελικα!!

Ανώνυμος είπε...

Μην χαλας την Ψυχη σου,κρατα την (οσο μπορεις κ αντεχεις)θωρακησε την με τν δικο σου τροπο.Ξερεις εσυ...φωναζοντας του,ακομα κ οταν δεν θελει να σε ακουσει..εσυ να επιμενεις!Η δυναμη βρισκεται μεσα μας μοναχα αν το θελουμε Εμεις οι ιδιοι για να μπορεσουμε να βγουμε απο κει που εχουμε βυθιστει.
Εγω σου ευχομαι να εισαι Παντα καλα κ δυνατη!Φιλια καλη συνεχεια!