BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2011

people will forget what you said..people will forget what you did.. but people will never forget..how you made them feel..



Θελω τοσα να γραψω, τοσα να πω...μα νιωθω πως δε φθανουν οι λεξεις, δε χωρανε οι στιγμες σε κανενα λευκο χαρτι. Τα παντα βρισκονται τυπωμενα μεσα στο μυαλο μου, στη καρδια και στη ψυχη μου. Ολα οσα αφησες μεσα μου, εσυ.
Θα ηθελα να μπορουσα να γυριζα το χρονο πισω την ημερα που σε γνωρισα, για να μπορουσα να σε αγνοησω επιδεικτικα, οχι τοσο για να σε εκδικηθω, αλλα για να προστατεψω περισσοτερο εμενα, εμενα που τωρα που φευγεις...φοβαμαι να εμπιστευτω ξανα, φοβαμαι να  κοιταξω αλλον, φοβαμαι να αγγιξω αλλον, γιατι νιωθω πως παντα θα ψαχνω επανω του να βρω κατι απο τη ματια σου, κατι απο το χαμογελο σου, κατι απο το αγγιγμα σου , κατι απο το αρωμα σου και αυτο ειναι κατι που δεν αντεχω...
Μακαρι να υπηρχε ενα μαγικο κουμπι που να τα διεγραφε ολα. Δακρυα, θλιψη, θυμο, αγανακτηση. 
Μακαρι να μπορουσα να σταματησω τη καρδια μου να χτυπα τοσο γρηγορα, να μη με ποναει τοσο...Μακαρι να μη σε ηθελα τοσο...
Τελικα μερικες φορες η αγαπη απο μονη της δεν αρκει...
Ειχα παντα ενα προσωπικο παραμυθι, να βρω τον λιγοτερο υποκριτη πριγκηπα.
Δεν υπαρχουν ματια μου πριγκηπες, μοναχα αμετρητοι υποκριτες...
Και το προσωπικο μου παραμυθι τελειωνει καπου εδω, χωρις καν να εχει ακουστει το ...
"εζησαν αυτοι καλα και εμεις καλυτερα..." 
 Τωρα εισαι ελευθερος...μπορεις να φυγεις...






Υ.Γ Θα μου λειψεις...να προσεχεις...


 


Κι αν προσπέρασες και φεύγεις όπως φεύγουν οι καιροί δως μου κάτι να θυμάμαι να τη βγάλω ως το πρωί......



3 διεξοδοι:

efhbos είπε...

:(
Και ομως ετσι ειναι η ζωη...Δεν φανταζεσε ποσο σε νιωθω...:$

Xrusafh είπε...

Έτσι είναι η ζωή μου λέω ξανά και ξανά περνώντας από παρόμοια κατάσταση με τη διαφορά πως κανείς δεν ερμήνευσε κανένα ρόλο.....
Εγώ θα ήθελα να γυρίσω το χρόνο και να τον κολλήσω εκεί....να μείνει στάσιμος....και να αναιρούσα όλες τις φορές που γρίνιαξα για κάτι... :'(
Οι σχέσεις είναι τροχαία....και κάθε τροχαίο έχει και ένα τίμημα!

*bourbouli8ra* είπε...

Άσε τον εαυτό σου να κλάψει, να ξεσπάσει, να βιώσει τη θλίψη.. Μόνο έτσι θα το ξεπεράσεις. Μην προσπαθείς να το παγώσεις, γιατί με αυτό τον τρόπο παγώνεις και τον πόνο σου. Ως αποτέλεσμα όταν λιώσει ο "πάγος", ο πόνος να κάνει θριαμβευτική εμφάνιση και να σε τσακίσει σε χίλια κομμάτια.
*Λατρεμένο το τραγούδι του blog.
Σε φιλώ..