BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2008

ενα γραμμα

Με απογοητευσες..
Το ηξερα βαθια μεσα μου...το περιμενα...
εθελοτυφλουσα...δεν ηθελα να το πιστεψω...
πως δεν σου απεμειναν αποθεματα ψυχης να παραδωσεις...
οχι τοσα, οσα θα ηθελα τουλαχιστον...

Δεν ειχα απαιτησεις ψυχη μου...παντα ειχα αυτογνωσια...
Ηξερα πως εσυ θα παραμεινεις μια σκια στη ζωης μου το θεατρο...
και εγω μια απλη μαριονετα που θα κινεις τα νηματα της εσυ...

Θελω να σου πω και κατι ακομα που ισως δε ξερεις ψυχη μου...
πως εισαι καλος ηθοποιος...με το υποκριτικο σου ταλεντο, οφειλω να ομολογησω πως ξαφνιασες και εμενα...

Εισαι ομως απλα καλος στη σκηνη...διοτι στο παρασκηνιο διαπρεπεις!!

Ξερεις κατι? Δε μ'αρεσουν οι υποκριτες...τους μισω!!
Δε θα ανεχτω ποτε ξανα να παιξω το ρολο του κομπαρσου...αυτο θελω να το βαλεις καλα στο νου σου.ΑΚΟΥΣ?

Ηρθε η ωρα να μαζεψω απ'το πατωμα τη ποδοπατημενη μου αξιοπρεπεια ,οση απεμεινε δηλαδη και να ελευθερωθω απο σενα.
Θα ανοιξω μπροστα σου το τετραδιο με την ιστορια μας γραμμενη και θα αρχισω να σχιζω ενα ενα τα φυλλα...
εσυ θα με κοιτας συνοφρυωμενος..
μακαρι να σηκωθεις και να φυγεις εκεινη τη στιγμη!Αν δε το κανεις μα τω θεω θα σε χαστουκισω!Δε θελω να με δεις να κλαιω..μου εμεινε ακομα λιγη αξιοπρεπεια..

Υποσχεσου..να σβησεις το ονομα μου απτη λιστα του μυαλου σου.
Υποσχεσου..πως θα υποκριθεις για τελευταια φορα πως δεν υπηρξα εγω ποτε για σενα εδω..
Υποσχεσου πως αν σε βρισω επανω στο θυμο μου..θα με βρισεις και εσυ.
Υποσχεσου μου πως ολα αυτα που διαβασες θα τα εκλαβεις ως αστειο...

Δε τα εννοω..Μακαρι να τα εννοουσα.
Ματια μου..
μην ακους κι ολα οσα σου κατηγορω..ειναι απτην αδυναμια μου να παρηγορηθω που σ'εχασα...

6 διεξοδοι:

gregory είπε...

καλο το κειμενο...ειναι παραπονιαρικο,,,

το ταγουδι ομως ειναι
ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ.....

jacki είπε...

Όταν ξέρεις να αγαπάς.. Γλυκά παραπονάκια. Αλλά κοπέλα μου δεν αξίζει κανείς παραπάνω από εσένα.. Μην τους επιτρέπεια να σε τσαλαπατήσουν.
Καλημέρα.

#lockheart# είπε...

gregory

ειμαι παραπονιαρα..τι να κανουμε
:)

#lockheart# είπε...

jacki

οταν αγαπας αφηνεις αθελα σου τον εγωισμο να τσαλαπατηθει.οταν σε αγαπουν εισαι επιφυλακτικη.
διαλεγω το δευτερο.δε θα ξαναζητησω..θα παρω οταν μου δωσουν..

Adam The Sinner είπε...

Σκόνταψα επάνω του στην διαδρομή μου.
Κομμάτι απο την καρδιά σου πρέπει να είναι...
Μπήκα να στο αφήσω...μαζί με μια καλημέρα σαν ξημερώσεις!

#lockheart# είπε...

protoplaste

ελα να γινουμε συνοδοιποροι της διαδρομης αυτης.Ειναι οντως ενα κομματακι απο το παζλ.η αλλιως ενα "γραμμα" αναγλυφα γραμμενο στη ψυχη...
καλως ηρθες..στο λαβυρινθο μου.