BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2008

ανα-(βολη)






θυμαμαι...

δε ξεχασα...

θυμασαι;

ελπιζω...

αναμενω...


Καθε που νιωθω τα βλεφαρα μου βαρια...

Aκουω τα λογια σου μεσ'το κεφαλι μου,τη φωνη που μου ψιθυριζε ωραια λογια...

νιωθω..τη ζεστη σου ανασα ...διπλα στο αυτι μου...
νιωθω πως...

με χρειαζεσαι...

σε χρειαζομαι...


ηρθες αγαπη μου...σε καταλαβα...μου χαιδεψες τα μαλλια..με σκεπασες...με φιλησες τρυφερα...

εξαφανιστηκες μετα...γιατι δεν εμεινες λιγο ακομα μαζι μου;

σε ειχα τοσο αναγκη...

δακρυσα...οταν ξυπνησα και δε ησουν κοντα μου...κρυωνα...

απλωσα το χερι...σε εψαξα..σε εχασα...

Πες μου...γιατι με βασανιζεις ;;;

Πες μου γιατι δεν εισαι εδω...


Πρεπει να παρω μια αποφαση...

ή αλλη μια αναβολη;;;


Θα φυγω...

Θαρθω να σε βρω...

Θα σε ψαξω...να σε βρω..

Θελω να ξεφυγω απτα φαντασματα που με κυνηγουν...

Δεν αντεχω αλλο τη απουσια σου...ησουν και εισαι μια πληγη που συνεχως αιμορραγει...

Λενε πως ο χρονος ειναι ο καλυτερος γιατρος...με τις πληγες ποτε δε μου ειπε κανενας τι γινεται...θελω να με γιατρεψεις εσυ και μονο εσυ...


Μη με ρωτας καλε μου...αν σε αγαπω...

το ξερεις...παντα το ηξερες...

ειναι ρητορικη η ερωτηση σου...

αν ηξερες ποσο...θα τρομαζες..

δε θελω να σε τρομαξω...



θελω να φυγουμε μαζι..

να ονειρευτουμε...σα παιδια..

να κρυφτουμε...

να κλειστει ο ενας στην αγκαλια του αλλου και να μεινουμε εκει μεσα για παντα...

θα κανω την αρχη λοιπον...

κανε εσυ το τελος να μοιαζει αγνωστη λεξη για εμας...

υποσχεσου μου πως θα εισαι εκει...

σε παρακαλω...δε θελω να χαθω...

δωσμου το χερι σου...

σφιξε το οσο πιο σφιχτα μπορεις...

μη με αφησεις...φοβαμαι εκει εξω...





















































5 διεξοδοι:

jacki είπε...

Να πας και αν το πιστεύεις θα τον βρεις εκεί να σε περιμένει (έτσι δεν ελπίζουμε πάντα;)
Σε φιλώ γλυκιά μου. Θέλει δύναμη ο δρόμος που αποφάσισες να πάρεις.
Καλημέρα.

#lockheart# είπε...

panta yparxei staurodromi glukia mou jacki..kai de xerw poion na akolou8hsw..ayton ths logikhs h ths kardias;

gregory είπε...

ολο και πιο δυσκολα βαζης?
ποτε δε θα εχεις αυτα που θελης
γιατι πολα ειναι ουτοπικα..αλλα παντα ελπιζουμε...

#lockheart# είπε...

gregory σωστα..η ελπιδα πεθαινει παντα τελευταια..??? η μηπως ειναι αθανατη ???

Απονενοημένη Νοικοκυρά είπε...

Εσύ περιμένεις...

...εκείνος τι κάνει άραγε;

Η ελπίδα απλώς αλλάζει πρόσωπο.

Όταν πεθαίνει, πεθαίνουμε κι εμείς.