BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012

Me voy...

Quiero olvidar el aroma de tu cuerpo
Quiero olvidar el sabor de tus labios
Quiero tener, por una vez,
una vida feliz
Por eso, me voy...
Gracias por todo lo que me diste
Gracias por amarme
Pero no tengo ilusión
Que tú eres mi razón.
Por eso, me voy...
Dime qué es lo que tienes,
Que yo no puedo olvidarte
Mira, mírame, mi niña,
Mira que mi alma sangra





Πάλεψα να σε κρατήσω. Παλεύω ακόμα, να με απομακρύνω.
Δε θέλω να σε χάσω. Δε θέλω ούτε να σε κρατήσω...
Θα'θελα να έμενες μαζί  μου δίχως να προσπαθώ γι'αυτό.
Κουράστηκα να σε ακούω να μου δίνεις εξηγήσεις 
για το τι θές, τι σου λείπει, τι ονειρεύεσαι, τι προσδοκείς.
Εμένα; Με άφησες απέξω. Γιατί; Γιατί εμένα;
Την ηλίθια. Την ονειροπόλα. Την τρελή...για σένα.
Ξέρεις κάτι; Σώθηκα απο τη μια. 
Σώθηκα. Απο τα μαχαίρια των λόγων σου, 
που κάρφωναν απευθείας την ψυχή μου.
Και με κλείδωσα ξανά. 
Και είναι η σειρά σου να μείνεις απέξω.
Για να δείς πως είναι όταν οι άλλοι σε αφήνουν.
Για να νιώσεις έστω για μια στιγμή, έτσι όπως ένιωσα εγώ.
Ορκίστηκα στον ευατό μου ότι δε θα επιτρέψω σε κανέναν ξανά
να εισβάλλει με νέες πληγές πάνω μου.
Ορκίστηκα να μην ακουμπήσω τον εγωισμό μου 
σε κανέναν ξανά ολοκληρωτικά.
Και ξέρεις γιατί.
Έγινα σκληρή.
Οι άνθρωποι που γίνονται απάνθρωποι κατά βούληση, με έκαναν.
Ναι! Αυτοί. Και εσύ.
Φοβάμαι.
Δε μπορώ να σκεφτώ, πόσο μακριά βρίσκεσαι, δίχως να νιώσω την ανάγκη να βρεθώ έστω για ένα λεπτό εκεί μαζί σου.
Με νίκησες. Ένας αγώνας άνισος εξαρχής όταν μου λές πως δε μ'αγαπάς.
Έχασα. Πόσο ηλίθια εξακολουθώ να είμαι μη μπορώντας να το αποδεκτώ;
Σώπασε καρδιά μου. Θα βρείς ξανά κουράγιο να αγαπήσεις.
Αλλά όχι τώρα. Είναι νωρίς. Είναι αργά. 
Ξημέρωσε.
Απόψε είναι το τελευταίο βράδυ που με αγγίζεις, σπάζωντας με.
Απόψε είναι η τελευταία φορά που με ξεγελάς.
Φέυγω. Μακριά. Πολύ μακριά...απο την έλλειψη της παρουσίας σου.




P.s Never mind... I"ll find...

6 διεξοδοι:

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=-eMO01-ManQ

vanilla είπε...

πολυ δυνατο.
με αγγιξες..

anxiousgirl είπε...

Κάποτε αποφάσισα και εγώ για πρώτη φορά να τον αφήσω πίσω και εγώ...
Και του ειπα κιολας...'Αυτό για να καταλάβεις για μια φορά πριν το τέλος πως είναι όταν εσύ χάνεσαι,όταν δεν απαντάς στα μηνύματα και στο τηλέφωνο,οταν με εχεις γραμμενη!'
Ρώτησε,'Και τι θα καταλάβεις με αυτό;΄'
Ελπίζω να έχεις μια καλή απάντηση σε αυτή την ερώτηση και να καταφέρεις να πας μπροστά!
Καλημέρα! :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

περασα να αφησω μια καλησπερα και να ευχηθω καλη εβδομαδα απο αυριο.Kαλα εκανες και ορκιστηκες ωστε να μην επιτρεψεις σε κανεναν αλλον πια να σου κανει αλλες πληγες.Σιγουρα εσυ δεν εχασες αλλα εκεινος που δεν μπορεσε να καταλαβει και να νιωσει την αγαπη σου.Θα βρεις ξανα το κουραγιο πιο κατω .

Σκορπινα είπε...

Αχ! Πόσο σε νιώθω να 'ξερες!Αυτές τις τόσο δυνατές στιγμές...

Θα βρεις το κουράγιο να γίνεις σκληρη? Εγώ δεν το βρήκα ακόμη...

Ανώνυμος είπε...

κάθε που η πένα σου ζωγραφίζει διαδρομές κι αισθήματα
με ταξιδεύει κι ονειρεύομαι γαλάζια..
σ' ευχαριστώ..