BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

If only...

Ειναι φορες που δεν εχω ειλικρινα τι να γραψω,ειναι λες και δε μου φτανουν οι λεξεις,εχω στερεψει απο το πολυτιμο μελανι ψυχης... εκεινο το μελανι που μενει ανεξιτηλο μεσα μου,κατι τετοιες στιγμες. 
Εμαθα να ακουω,να σε ακουω και να παραδινομαι στους εσωκλειστους διαλογους που δραπετευουν απο τα ασημαντα,απο τα σημαντικα,απο εκεινα που ηθελημενα δε θελω να σκεφτομαι,απο εκεινα που με στεναχωρουν,απο εκεινα που θελω να ερθουν και δεν ερχονται ποτε οταν τα χρειαζεσαι.
Θαρρω πως συνηθισα στις μετεωρες συζητησεις μου μαζι σου.
Συνηθισα να αιωρουμαι.
Συνηθισα να περπαταω μαζι σου,στο πουθενα.
Θαρρεις πως επαψα να ζηταω ν'αλλαξεις...
Αλλαξα εγω,ισως.
-Χρησιμοποιεις πολυ τη λογικη σου και λιγοτερο τη καρδια σου,το ξερεις;
-Ετσι ημουν παντα,τωρα το παρατηρησες;
- Τωρα θελησα μαλλον να το παρατηρησω...
- Οι αληθειες πονανε και εσυ δεν αντεχεις να τις ακους.
-Θα επρεπε να σε ειχα γνωρισει σε αλλη περιοδο της ζωης μου.
-Τι εννοεις;
-Να ειχαμε υλοποιησει τους στοχους μας,να καναμε κι αλλες σχεσεις,γενικα να ζουσαμε κι αλλα πραγματα με αλλους ανθρωπους στο πλευρο μας και να κλειναμε σε 3 χρονια απο τωρα,ενα ραντεβου,στο ιδιο μερος που συναντηθηκαμε τη πρωτη φορα,στις 4 ωρα,απεξω απο τη γνωστη καφετερια και να αρχιζαμε ξανα απο την αρχη,να εξιστορουμε για τη ζωη μας αυτα τα τελευταια χρονια που ημασταν χωριστα.Θα το τολμουσες;
-Αν χωριζαμε φιλικα και ημασταν μονοι ακομα,ναι γιατι οχι;Καρδια μου,ειναι πιο πιθανο να ειμαστε μαζι σε δεκα χρονια,παρα να ειμαστε μαζι για δεκα χρονια.
-...
-Τι επαθες τωρα;
-Εχεις ενα δικιο,απλα περιμενα αλλη απαντηση.
-Τι περιμενες;
-Επιβεβαιωση...Σιγουρια...Ασφαλεια...Ελπιδα για το μελλον,για το μελλον μας.
-Στο εχω ξαναπει,κανεις δε ξερει τι του ξημερωνει,δε μου αρεσει να λεω μεγαλες κουβεντες,γι'αυτο ζησε το τωρα,καλα δε περναμε στο τωρα;στο παρον;και οτι ειναι να γινει θα γινει...Συμφωνεις;
-...









Υ.Γ Γι'αυτο θα της βαλω της καρδιας λουκετο,για να μη παιζει με την παρτη της κανεις...



5 διεξοδοι:

MiRana είπε...

Agaph dn einai poso adexeis makria apo kapoion alla to poso adexeis dipla se kapoion ..

Kouragio .. polla filia*

Ανώνυμος είπε...

kalhspera :) eimai sigouros eisai gineka! arnoume na to paradextw ma eisai apo thn afroditi ... isw mia mera dis pws emis ta agorakia katagomaste apo ton arh ... den einai asxima ekei oute lathos einai apla diaforetika apo tin afroditi opou katagese esy :) megalo fili

banan(n)a είπε...

Ξεκινάνε πάντα καλά και μετά ξαφνικά, κάπου στην πορεία βάζουν στη μέση τόσο πολύ τη λογική και όλα αλλάζουν. Αλλά ίσως φταίει όπως λες ότι αργούμε να το προσέξουμε... Ομοιοπαθούσα.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΗΡΘΕ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΑΦΗΣΩ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΗΘΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΓΕΜΑΤΟ ΧΡΩΜΑΤΑ-ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ.ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΑΛΙ ΝΑ ΣΑΣ ΒΡΩ ΚΑΛΑ ΟΛΟΥΣ-ΟΛΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΜΟΥ ΤΕΛΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ.
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!

Ονειροπαγίδα είπε...

Ο ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΣΕ ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΕΧΤΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ....ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΑΝ...ΑΝ ΔΕΝ ΣΕ ΓΝΩΡΙΖΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΦΤΩΧΟΣ, ΑΝ ΔΕΝ ΣΕ ΓΝΩΡΙΖΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ, ΑΝ ΔΕΝ ΣΕ ΓΝΩΡΙΖΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΦΤΑΙΝΕ ΟΛΑ.....ΚΑΙ ΣΕ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΣΕ ΓΝΩΡΙΖΑ ΠΑΛΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΘΑ ΗΣΟΥΝ, ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΗΜΟΥΝ ΕΓΩ...ΙΣΩΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ, ΖΗΣΕ ΤΟ ΤΩΡΑ ΔΥΝΑΤΑ, ΑΠΟΛΥΤΑ, ΠΑΝΤΟΤΙΝΑ...ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΥΡΙΟ, ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΑΓΡΑΦΗ ΣΕΛΙΔΑ....
ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ....