BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Τετάρτη 9 Μαΐου 2012

Someday...I'll.....




Σου ζητησα να με αφησεις λιγο πιο μακρια απ'το σπιτι μου για να βρω την ευκαιρια να σκεφτω...για να βρω την ευκαιρια ν'αναπνευσω...για να βρω λιγο χρονο να ανασυγκροτησω τις σκεψεις μου...
Ποσο το μετανιωσα εκεινη ακριβως τη στιγμη...οταν μου ειπες "θελεις κατι αλλο;" και εγω σου απαντησα "οχι". Το μετανιωσα την ιδια ακριβως στιγμη. Ναι ηθελα να σου πω...μια αγκαλια και ενα φιλι σου για να μη νιωθω μονη. Κι ομως διαλεξα τη μοναξια μου, σου υπεδειξα με τα πιο σκληρα λογια πως θα ημουν καλυτερα με το εγω μου παρα με το εμεις. Αυτος ο εγωισμος μου με επισκεπτεται τις πιο κρισιμες ωρες.
Δε φταιω ματια μου εγω, δε ξερω ποιος η τι φταιει, εγινα σκληρη, οι ανθρωποι και οι εμπειριες απο το παρελθον μας, αφηνουμε συνηδειτα η ασυνηδειτα να επηρεαζουν το παρον μας. Γιατι γαμωτο; Γιατι παντα να κυριαρχει ο ιδιος παντα φοβος; η ιδια παντα επιφυλαξη για τις ανθρωπινες σχεσεις; η ιδια παντα δυσπιστια;
Ειναι τοσο δυσκολο να αφεθεις αυτη τη φορα.
Προσπαθω ομως, ασε με να προσπαθησω αυτη τη φορα.
Αφησε με να σε βαλω στη ζωη μου. Να γινεις κομματι της. Με αργα και σταθερα βηματα. Μη με αποπαιρνεις. Μη με αποδοκιμαζεις.
Σου μιλησα για δειλια. Ποια εγω; που ζητουσα καποτε συννενοηση, τρυφεροτητα, κατανοηση, παθος, εμπιστοσυνη, ερωτα, εγνοια και τωρα που τα βρηκα τους γυρνω τοσο αβιαστα τη πλατη πιστευοντας και περιμενωντας να μου τρυπησουν ξανα απο συνηθεια τη πλατη. Περιμενωντας ξανα μια φυγη, ενα ψεμα, μια αυταπατη, αλλη μια πληγη στις τοσες ανοιχτες επανω στο σωμα της καρδιας μου. Γιαυτο και τη κλειδωσα, δε στο ειπα; Δε το καταλαβες. Γιαυτο με ρωτας ξανα και ξανα τι σημαινει για μενα το κλειδι που χαραξα πανω μου με μαυρο ανεξιτηλο μελανι. Γιαυτο. Δε θελω ξανα να πληγωθω. Δε θελω να πονεσω παλι απο αγαπη. Δε θελω να πονεσω για τιποτα πια. Να ειμαι ελευθερη και δυνατη θελω, απο μαχαιριες που απειλουν τη ψυχη μου...
Γιατι ακομα νιωθω να απειλουμαι.
Γιατι ακομα δε εχω πιστεψει.
Θα πιστεψω,υποσχομαι.
Μα μη φυγεις.
Σε χρειαζομαι...

16 διεξοδοι:

Alks--Anna είπε...

Να είσαι ελεύθερη και να πιστέψεις..
με τέτοιον τρόπο που δεν το έχεις
ξανακάνει ποτέ...

Καλό σου βράδυ!!!

Ανώνυμος είπε...

Μου ζητησες να σε αφησω λιγο ποιο μακρια απο το σπιτι σ,για να βρεις την ευκαιρια οπως λες, να σκευτης,να αναπνευσης,να ανασυγκροτησεις τισ σκεψεις σ,και ολα αυτα για μια σ κουβεντα που μου υπεδειξες οτι θα ησουν καλυτερα με το εγω σ ,παρα με το εμεις,και ολα αυτα γιατι??? επιδει κρατας την επιφυλαξη σ,και επιδει εισαι δυσπιστη...θελω να σ πω λιγα πραγματα μονο και ας μην ειμαι πολυ καλος σε αυτο.. οταν επελεξα να κανο σχεσει μαζι σ,ειχα στο μυαλο μ πολυ κα8αρα την εννοια τις λεξεις {σχεσει},σχεσει για μενα σημαινει η υπαρξει κοινων στοιχειων που συνδεωνται με υπαρξη επαφης,επικοινωνιας,κ αμοιβαια εξαρτηση μεταξυ προσωπων, καθε σχεσει ειναι ενα πολυπλοκο μικρο θαυμα,ενα θαυμα που σε μενα ηρ8ε λιγο πριν τα 27 μ χρονια,ενα θαυμα που με γωητευσε απο την πρωτη στιγμη,ενα θαυμα που με αγγιξε στην καρδια κ την ξεκλειδωσε με το κλειδι που εχεις χαραγμενο επανο σ,με αποτελεσμα να ελευθερωθουν τα αισθηματα η ειλικρινια, το παθος,η δυναμη να κανο πραγματα,και η εντονη επιθυμια να θελω να κανο εναν ανθρωπο τοσο πολυ ευτυχισμενο που θα νωμιζει οτι ειναι η πριγκιπισα μεσα στο δικο μας παραμυθι. παντω αν ημαστε στραμμενοι προς την σωστη κατευθυνση, το μονο που εχουμε να κανουμε ειναι να συνεχισουμε να βαδιζουμε. και κατι τελευταιο να 8υμασαι,,πολλοι κυνηγουν την ευτυχια οπως ενας αφηρημενος ανθρωπος που ψαχνει το καπελο του, ενω το εχει στο χερι του η στο κεφαλι του..........φβ

Ανώνυμος είπε...

:)))))

Ανώνυμος είπε...

εμπιστεύσου τους ανθρώπους για να σε εμπιστευτούν και αυτοί, φέρτους λίγο πιο κοντά σου, η αγάπη κερδίζεται με την υποταγή, κανείς δε γνωρίζει από πριν πως αντιλαμβάνεται ο άλλος την "αγάπη" :))

Σκορπινα είπε...

Έχεις βραβειάκι!Πέρνα να το παραλάβεις!
Φιλι

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Καιρό είχα να περάσω και επανορθώνω σήμερα αφήνοντας πολλες ευχές για εναν καλό μηνα με τα λιγότερα προβλήματα!!!Να εισαι καλά.

Desnudo είπε...

καλησπερα ... ειναι σπαστικο να μην κανουν το προφανες ενω ειναι τοσο ευκολο... αλλα εχεις σκεφτει ποτε οτι ισως να μην θελουν να ειναι οπως εσυ τους θες απεναντι σου ? μεγαλο φιλι :*

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=B4fKBMnuHKI&feature=related

#lockheart# είπε...

Alks

Πιστη,δυναμη και ελευθερια.
Τρια πραγματα χρειαζονται για να αναλαβουμε την ελευθερη εκφραση του..ευατου μας.

φιλια πολλα κοριτσακι!

#lockheart# είπε...

Ανωνυμε...

το ονομα σου εχει αρχισει να χαραζεται αναγλυφα..καπου μυστικα, καπου που θα ανακαλυψεις με το καιρο...:)

#lockheart# είπε...

ΟΔΟΙΠΟΡΕ

:D

#lockheart# είπε...

Anonyme 2

πολυ σοφο-η σε βρισκω.
κανεις δε ξερει απο πριν τιποτα για οσα η ζωη προσταζει..

#lockheart# είπε...

Σκορπινακι...

μη φωναζεις...ερχεται η αναρτηση!!!
σε υπερρρρρρ ευχαριστω..
φιλι!!!!

#lockheart# είπε...

σκρουτζακο

να τα περνας ομορφα τη καθε στιγμη και ευχαριστω τοσο που περνας και δε με ξεχνας!!!!!!
φιλια!

#lockheart# είπε...

Desnudo

σε καλοσωριζω...:)

αμα καθομουν να σκεφτω τα πρεπει τα γιατι και τα αν..τωρα...θα μουν σαφως.."διαβασμενη" αλλα δε...

:)

#lockheart# είπε...

Anonyme 3


???