BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2008

Θέλω τη ζωή την ίδια..

Απο παλαιότερα στο νου μου αναβόσβηνε μια νύξη:
Αν δε μπορείς να κερδίσεις το ζητούμενο, προχώρα στο αντίθετο του, είναι ο αλλος δρόμος.
Αυτο που σε σένα έτσι ακόρεστα γύρευα δε γινόταν να το κερδίσω σφιγγοντάς σε στην αγκαλιά μου.
Στο πιο σκοτεινό πηγάδι της δίψας μου και της απογοήτευσης μου το αποφάσισα:
Να σε γυρέψω μακριά σου...Να φύγω...
Δε θέλω τίποτα άλλο να μου μάθετε πια, θέλω μονάχα να νιώθω.
Δε θέλω τίποτα να πληροφορηθώ πια, θέλω μονάχα να με αφήσετε ήσυχη.
Δε θέλω άλλο να διαβάσω παρομοιώσεις ζωής..θέλω τη ζωή την ίδια.

7 διεξοδοι:

gregory είπε...

η ζωη θελη ταλεντο...και εσυ το εχεις..

jacki είπε...

Ένα παιδί γεμάτο όρεξη για ζωή. Μπράβο σου. Ζήσε τη ζωή σου όπως εσύ ξέρεις ή μαντεύεις. Θα μάθεις από τα δικά σου λάθη και όχι από τις συμβουλές των άλλων.
Σε χαίρομαι.

Albus Genius είπε...

"Δε θέλω άλλο να διαβάσω παρομοιώσεις ζωής..θέλω τη ζωή την ίδια." Τί άλλο , αλλά να μην μάθεις μόνο από τα δικά σου λάθη, μάθε και από τα λάθη των άλλων.

#lockheart# είπε...

καλε μου gregory...
σευχαριστω για τα καλα σου λογια..θα μεινει μονο μεταξυ μας..ομως,ποιος ευθυνεται για αυτο το πηγαιο ταλεντο..σσσσςςς..

#lockheart# είπε...

jacki , albus genius
καλοσωρισατε...
ειναι ευχαριστο για μενα, να μου δανειζετε λιγη απτη σοφια σας..
ευχαριστω..

Leviathan είπε...

i zoi einai brosta sou ...mi ti fovasai...
filia!!

Ελευθερία Αραβανή είπε...

ζούμε κάθε στιγμή μας...καλό ξεκίνημα