BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2010

Κα(ποτέ)..


Καποτε...
ελεγα πως δε θα βρεθει ποτε αυτος που θα μπορεσει να εξημερωσει το αγριμι της ψυχης μου,
πως θα ηττηθει νωρις και δε θα χρειαστει να κονταροχτυπηθει για να επουλωσει τις πληγες μου.
Καποτε...
θυμαμαι εκλεινα τα ματια κατω απο εναστρους ουρανους και ευχομουν να βρεθει επιτελους καποιος και να σπασει τις αλυσιδες της καρδιας μου,να με κανει να αισθανθω και παλι τους χτυπους της...
Ετσι αδιαφορα περνουσε ο καιρος και τα πεφταστερια πηγαιναν μονιμως κοντρα στα θελω...
ωσπου τα παρατησα,επαψα να ψιθυριζω κουφιες ευχες και η απογοητευση πηρε επαξια τη θεση της ελπιδας και της προσμονης...

"οτι ειναι να΄ρθει,θα'ρθει ελεγα,αλλιως θα προσπερασει..."
  και βουλιαζα στις ρηχες σκεψεις μου.


Καποτε...
υποστηριζα πως δεν υπαρχουν στερεες σχεσεις,μοναχα ετοιμορροπες απολαυσεις που διεγειρουν τις αισθησεις και το μυαλο προσωρινα.
Και τωρα;νομιζω πως θα αργησω να μου αλλαξω τη γνωμη...
γιατι ολοι καποιοι στιγμη φευγουν και μενεις πισω κουβαλωντας ενα τεραστιο κουφαρι ψυχης.
Και πανω που κανεις βουτια στο αβεβαιο,βρισκεσαι να πνιγεσαι στα τρισβαθα ενος αγνωστου ωκεανου μα δε ξεψυχας,απλα μαθαινεις να επιπλεεις...



Καποτε ημουν εγω και με αναγνωριζα και  τωρα εμεινα να παλευω να με αναγνωρισει και ο καθρεφτης μου...
Καποτε ειχα συμβιβαστει με την ιδεα της μοναξιας..ηταν η καλυτερη μου φιλη και η μοναδικη που δε με προδωσε  ως τωρα.
Η μονη που εμεινε πλαι μου με ανιδιοτελεια,πιστη και αφοσιωση.

Καποτε μιλουσες για το παντα των στιγμων μας και εγω σου ελεγα για το μαζι και το παντα χωρια,που μας ακολουθει σε καθε μας κινηση.
Τοσες διαφορετικες οπτικες γωνιες καταφερνουν και χωρουν σε ομοιες ματιες.
Τοσα ζωντανα λογια υπακουουν σε αυτοχειρες χειρονομιες...απο παντου και για παντα.
Γιατι γιναμε ετσι;
Ειναι η πρωτη φορα που διψω για ζωη,για να αγγιζω,να μυριζω,να γευομαι τα αδυτα που μου χαριζει ο βυθος της υπαρξης σου...
μα οσο πιο βαθια με οδηγεις τοσο νιωθω να πνιγομαι...

"Κάποτε,μα τώρα είμαστε εδώ
Ξένοι σ`έναν τόπο που αλλάζει
Ξέρω χίλιους τρόπους να σωθώ,
μα κανένας τους δεν μου ταιριάζει..."

17 διεξοδοι:

Ανώνυμος είπε...

όλα όσα έλεγες κάποτε...με εκφράζουν απίστευτα αυτή τη στιγμή...

Ε.Κ & Β.Τ είπε...

Υπέροχα όσα γράφεις...κάθε σειρά με εκφράζει πραγματικά...είναι τόσο πολλά που νιώθω ένας λανύρινθος..κάποτε δεν ήμουν έτσι μου λείπουν τόσα...

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

ναι...
σε νιωθω αλλη μια φορα...
οι σκεψεις σου και δικες μου...

ποσο αδικο ειναι να δινεσαι με παθος και να εχεις ανταμοιβη την μοναξια...
πιστη παντα διπλα σου...

σε φιλω κοριτσακι μου!
και σε νιωθω...

Broken Angel είπε...

Στο κάποτε φανταζόμουν εμένα και σένα τόσο κοντά...τα όνειρα να βγαίνουν πραγματικότητα...και τώρα λέω ποτέ!
Κάποτε έλεγα τίποτα δεν γίνεται τυχαία τώρα δεν περιμένω τίποτα....
Κάποτε και ποτέ!μια συλλαβή και ένας τόνος τα χωρίζει!!!!!
Πολλά με εκφράζουν για να μην πω όλα από αυτά που διάβασα....
Υπομονή καλή μου....σε αυτή τη ζωή ποτέ δεν ξέρουμε πως γυρίζει ο τροχός της....αλλά σίγουρα γυρίζει...και αν δεν σταματήσει εκεί που θέλουμε κάποιος λόγος υπάρχει!αγγελικά φιλάκια!

Ανώνυμος είπε...

καλησοερα δεν εχω να πω τιποτα ...εχεις δικιο σε ολα για ακομα μια φορα....

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΜΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΩ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΔΙΝΟΥΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ:)ΥΠΟΜΟΝΗ ΜΟΝΟ.

ΦΩΤΕΙΝΗ είπε...

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ 2011 ΜΕ ΥΓΕΙΑ

Σταλαγματιά είπε...

*★Merry★* 。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ •
•。★Christmas★ 。* 。
° 。 ° ˛˚˛ * _Π_____*。*˚
˚ ˛ •˛•˚ */______/~\。˚ ˚ ˛
˚ ˛ •˛• ˚ | 田田 |門| ˚and A Happy New Year 2011

#lockheart# είπε...

Αγανακτισμένη Έφηβη

καλωσηρθες κοριτσακι...
ολα οσα ελεγα,τα εφερε ο χρονος να με αντιπροσωπευουν τωρα...
ολα ενας κυκλος.

χαιρομαι που περασες.
καλες γιορτες!

#lockheart# είπε...

Vassilikaki

να σε καλωσορισω κατ'αρχας..
φταιει το ονομα ματια μου...
περναμε πολλα γενικως,για να μαθαινουμε κιολας.ετσι παει.

σε φιλω!καλες γιορτες!

#lockheart# είπε...

ΝΑΪΑΔΑ

συ που εισαι μια αληθινη νεραιδα κανε σε παρακαλω το θαυμα σου φετος,κανε να φυγουν ολα τα αρνητικα συναισθηματα και να μην επιστρεψουν ποτε!!!!

σε φιλω ματια μου,να τα περασεις ομορφα!(αν και μεταξυ μας ΜΟΥ ΤΗ ΔΙΝΟΥΝ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!!!)

#lockheart# είπε...

Broken Angel

ξερεις ποσες φορες εχω ξεστομισει τη τελευταια φραση σου;
κι ομως ολα οσα γινονται για καποιο λογο,ειναι ο λαθος λογο για μενα,γιατι ποτε μα ποτε δε τα φερνει η ζωη ολα οπως τα θες...

υπομονη οσο...

σε φιλω πολυ!
να τα περασεις ομορφα!

#lockheart# είπε...

Brother

θα σου πω κατι:
ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΧΩ ΔΙΚΙΟΟΟΟΟΟ!!!!
να μου αποδειξοιυν οτι εχω αδικο θελω,γινεται;

φιλια πολλα!
καλες γιορτες σου ευχομαι να εχεις!

#lockheart# είπε...

Σκρουτζακο

γλυκε μου,
να εχεις τα πιο ομορφα Χριστουγεννα ετσι οπως τα θελεις και τα εχεις ονειρευτει...
φιλια πολλα!

#lockheart# είπε...

Φωτεινουλα

Σ'ευχαριστω γλυκια μου,ευχομαι ετσι φωτεινα σα το ονομα σου να΄ναι και τα Χριστουγεννα στη καρδια σου..

φιλι!

#lockheart# είπε...

Σταλαγματιά

ω αναστασια μου..
ομορφο..πολυ!!!
Καλα χριστουγεννα να εχεις ματια μου!
φιλια!

panagiwths είπε...

Είσαι μεγάλη πηγή έμπνευσης και ηρεμίας.....